reed2
13-10-08, 23:09
Witam
Mam pytanie do specjalistów i fachowców z forum.
Problem dotyczy silnika D14a2, w EJ9 pełny syntetyk, 105 tys przebiegu, świece i filtr paliwa wymieniony 1 tys km wstecz. W momencie gdy silnik się rozgrzeje przy dynamicznym przyśpieszaniu na 1 i 2, 3 (później już nie bo nie wkręca się tak szybko) bieg wyczuwalne sa delikatne szarpnięcia tak co każdy tys obrotów tj przy 4, 5, 6 tys. Wskazówka płynnie się wkręca, samochód też nie szarpie, ale można delikatnie pod nogą wyczuć jakieś przebicia czy cuś takiego. Macie może jakieś rady jak temu zaradzić, co może być przyczyną? Komputer, kable zapłonowe, katalizator?
Pozdro
Radek
Mam pytanie do specjalistów i fachowców z forum.
Problem dotyczy silnika D14a2, w EJ9 pełny syntetyk, 105 tys przebiegu, świece i filtr paliwa wymieniony 1 tys km wstecz. W momencie gdy silnik się rozgrzeje przy dynamicznym przyśpieszaniu na 1 i 2, 3 (później już nie bo nie wkręca się tak szybko) bieg wyczuwalne sa delikatne szarpnięcia tak co każdy tys obrotów tj przy 4, 5, 6 tys. Wskazówka płynnie się wkręca, samochód też nie szarpie, ale można delikatnie pod nogą wyczuć jakieś przebicia czy cuś takiego. Macie może jakieś rady jak temu zaradzić, co może być przyczyną? Komputer, kable zapłonowe, katalizator?
Pozdro
Radek