Zobacz pełną wersję : Gdzie mogą uciekać KM ?
Cześć, świeżo po zakupie auta stwierdziłem ze jednak coś nie tak jest z motorem brak mocy..
-wymieniłem pasek z napinaczem(napinacz juz sie tak wyrobil ze chyba przeskoczyl pasek i wałek pracowal nie tak jak trzeba)
-filtr paliwa(wylały sie fusy jak z herbaty)
-filtr powietrza
jest poprawa ale nadal to nie to(silnik mechanicznie jest ok)
(katalizatora fabrycznie brak)
podejrzenia padają na:
-pompa paliwa (jak poznac czy to ona?)
-świece ( -II- ?)
-zapłon
tu moje pomysły się kończą, a chciałbym żeby zaczeły sie wasze:)
pozdrawiam
Cześć, świeżo po zakupie auta stwierdziłem ze jednak coś nie tak jest z motorem brak mocy..
-wymieniłem pasek z napinaczem(napinacz juz sie tak wyrobil ze chyba przeskoczyl pasek i wałek pracowal nie tak jak trzeba)
-filtr paliwa(wylały sie fusy jak z herbaty)
-filtr powietrza
jest poprawa ale nadal to nie to(silnik mechanicznie jest ok)
podejrzenia padają na:
-pompa paliwa (jak poznac czy to ona?)
-świece ( -II- ?)
-zapłon
tu moje pomysły się kończą, a chciałbym żeby zaczeły sie wasze:)
pozdrawiam
Skąd podejrzenia, że brakuje "werwy"?? Jechałeś innym takim samym...??
Pompa odpada (gdyby coś bylo nie tak, to daleko być nie zajechał, albo działa, albo nie. Ew. by szarpało...)
Świece Ci mocy nie dadzą
A zapłon dziesiąte części konia da... :/
słyszałem, że konie lubią uciekać do lasu, ewentualnie nad rzeke :D
a tak serio, jesli kupiles auto dopiero to sprawdz swiece jak wyglądają, ew. wymień.
Skąd podejrzenia, że brakuje "werwy"?? Jechałeś innym takim samym...??
Jechałem i rożnica jest znaczna i tu pojawia sie niepokój bo silnik suchy, nie kopci powiedzmy ze wydaje sie być "zdrowy"...
Masz jakiś pomysl co może byc nie tak?
Skąd podejrzenia, że brakuje "werwy"?? Jechałeś innym takim samym...??
Jechałem i rożnica jest znaczna i tu pojawia sie niepokój bo silnik suchy, nie kopci powiedzmy ze wydaje sie być "zdrowy"...
Masz jakiś pomysl co może byc nie tak?
Nie wiem, czy katalizator masz, ale zapchany kat to ze 3 konie mniej...
Do tego 95 zamiast V-Power (następny kuń)... :lol:
chyba napisał że kata nie ma!!!! wymien przewody, swiece, palec i kopółkę!!
sprawdz kompresje ... moze naprzyklad zawory nie trzymaja szczelnosci, moze krzywki na walku sie troche starly.... moze to co napisales....
moze jedz na hamownie? :P
chyba napisał że kata nie ma!!!! wymien przewody, swiece, palec i kopółkę!!
a co to jest ten palec i kopółka ?:)
chyba napisał że kata nie ma!!!! wymien przewody, swiece, palec i kopółkę!!
a co to jest ten palec i kopółka ?:)
Jest sobie aparat zapłonowy...
I to, do czego podłączasz kable wysokiego napięcia, i jest przykręcone na 4 śrubki kopułką się zwie.
A palcem zwą to, co ujrzysz pod kopułka i przykręcone na jedną śrubkę jest... Musisz to obrócić frontem do siebie (tak, żebyś mial dostęp do śrubki), czyli 4 i lekko przepychasz, odkręcasz, ściagasz, zakładasz nowe...
Ew. możesz styki na kopułce (jeśli nie masz nowej) drobniutkim papierem ściernym pociągnąć... :)
Kopułki (http://www.4cars.pl/czesci_2.php?m=9&k=259)
Paluszki (http://www.4cars.pl/czesci_2.php?m=9&k=268)
dzięki:)
a co do świec znacie cos co mozna polecić?
kiedys trąbili o briskach ale slyszalem ze elektrody sie łamia czy coś tam:)
chodzilo by mi nie tylko o marke ale i model w miare mozliwości
dzięki:)
a co do świec znacie cos co mozna polecić?
kiedys trąbili o briskach ale slyszalem ze elektrody sie łamia czy coś tam:)
chodzilo by mi nie tylko o marke ale i model w miare mozliwości
1. NGK BKR6E-11
2. DENSO
Na nic więcej nie patrz... :P
nie wiem czemu tak jest ale u mnie najlepiej chodzi na świecach bosch i to takich co nie pasują do żadnego silnika w 4,5,6 gen , na ngk 11 przygasa silnik a denso nie próbowałem
moze Ojcze twój silnik powinien miec swiece 8 a nie 11??
powinien mieć to samo co wszyscy NGK BKR6E-11 takie kupiłem i są do dupy,teraz kupiłem nowe Bosche takie same jak mam bo na starych JA przejechałem ok.37 tyś/km i jest OK,te NGK są made in France i mój japońki motorek ich nie toleruje :D
spiderGT a zaworki nuie klekoczą ? jak masz zbyt duże przerwy to automatycznie mniej mocy. Opóźniony zapłon tez sporo moze zabrać
Raczej nie klekoczą,prosilem mechanika przy wymianie paska itd żeby przyjrzał sie co trzeba byloby jeszcze zrobic, nic nie mowil ale moze wypadałoby sie go zapytac o nie konkretnie. Denerwujące jest to że cięzko w Płocku znależć dobrego mechanika ktory nie zdarłby z ciebie jak w serwisie i wymienilby to co naprawde trzeba a nie wszystko po kolei co mu do glowy wpadnie :/
A jeszcze wracając do świec,
poki co nie stać mnie na probowanie kilku marek:),
może znacie kogoś kto tez ma D15B2 i ewentualnie z jakich jest zadowolony?
Nie wiem, czy katalizator masz, ale zapchany kat to ze 3 konie mniej...
u mnie zabrał 50 koni :D
może znacie kogoś kto tez ma D15B2 i ewentualnie z jakich jest zadowolony?
NGK BCPR6E-11 <-> zadowolony
dzięki:)
a nieszczelny uklad wydechowy może miec wplyw na osiągi?
coś rzęzi mi srodkowy bebeszek..
dzięki:)
a nieszczelny uklad wydechowy może miec wplyw na osiągi?
coś rzęzi mi srodkowy bebeszek..
Nawet byś nie poczuł...
Noże na hamowni by deeeliiikaatnie wyszło...
lukas-comp
29-11-05, 12:32
ja mialem ubytek mocy na swiecach i to znaczny, bo poprzedni wlasciciel (wlascicielka) wymienila swiece na slabsze (55kW) :/
teraz po wymianie swiec na wlasciwe to nie to autko co bylo :D
sprawdz czy dobre masz swiece ;)
dzięki, zastanawiam sie jeszcze czy w parze ze swiecami przewodow WN nie wymienic-pojsc rozpędem:),
mam nadzieje ze to nie okaże się nic bardziej poważnego
przed zimą nawet wskazane, szczególnie jak wiekowe
Witam, ja mam ten sam problem w mojej hondzie 1.3 16v 95r. wymieniłem rozrząd, olej, filtry, teaz jeszcze mnie czeka wymiana filtra paliwa jak to nie pomoże to już nie wiem co może byc przyczyną :?
Liucas, a swiece i przewody :?:
świece NGK są ok, sprawdz czy masz drożny układ wydechowy u mnie końcowy tłumik się zapchał i zeżarło mi połowę mocy.
Świec i przewodów nie ruszałem,a układ wydechowy to trzeba to rozbierac zeby sprawdzić ?
[ Dodano: Sro 30 Lis, 2005 ]
spiderGT, Brisk Premium, ale tylko wiosne i lato. na zime nie wiem;]
raczej bede zmuszony kupic zestaw wielosezonowy:) tylko zastanawiam sie czy zakladac swiece ngk ktore proponuje producent czy moze da sie nieco poprawic fabryke:) i wziac cos z wyzszej polki, czy mialo by to sens..
raczej bede zmuszony kupic zestaw wielosezonowy:) tylko zastanawiam sie czy zakladac swiece ngk ktore proponuje producent czy moze da sie nieco poprawic fabryke:) i wziac cos z wyzszej polki, czy mialo by to sens..
nie mialoby, akurat nie w hondach nie ma sensu bierz NGK i bedzie git
da sie nieco poprawic fabryke:)
Fabryki nie poprawisz NGK albo DENSO(podobno bardzo dobre) i tańsze od NGK.
da sie nieco poprawic fabryke:)
Fabryki nie poprawisz NGK albo DENSO(podobno bardzo dobre) i tańsze od NGK.
DENSO też b. dobre... W jednej H mam NGK w drugiej DENSO (polecone przez mechanika Toyoty - gościa, który mi samochód naprawia) i obie chodzą. DENSO tańsze.
mozes napisał/a:
spiderGT napisał/a:
da sie nieco poprawic fabryke:)
Fabryki nie poprawisz NGK albo DENSO(podobno bardzo dobre) i tańsze od NGK.
DENSO też b. dobre... W jednej H mam NGK w drugiej DENSO (polecone przez mechanika Toyoty - gościa, który mi samochód naprawia) i obie chodzą. DENSO tańsze.
Może żle napisałem ale chodziło mi o denso że b.dobre i tańsze niż NGK i jak już wspomniano wcześniej Toyota wyjeżdża z fabryki na świecach DENSO.
a odnośnie tego gdzie mogą uciekać KM,to ja miałem u siebie w VTi też podobną sytuacje że bardzo słabo zbierał się z wolnych obrotów,jakgdyby na chwile się przytykał....i okazało się że powodem była aparat zapłonowy :
1) zmieniłem kopułke,palec i łożysko (które było już na wykończeniu,pomimo że bardzo słbo je było słychać)
2)okazało się także że zapłon był źle wyregulowany,był że tak się wyraże troche do tyłu :D
Teraz po wymianie wszystko jest cacy jak należy i moja hondzia odzyskała siły.
....ps.gdyby ktoś potrzebował same łożysko do aparatu zapłonowego (które w hondzie nie występuje samodzielnie a jedynie wraz z całą podstawą (1000zł. z hakiem) a zamienniki są nie do końca ok,ponieważ mają za dużą średnice i pozstaje w tej sytuacji tylko toczenie,to moge załatwić pare sztuk takich łożysk których będą idealnie pasować i są to łożyska które są oryginalnie montowane w hondach.
...przepraszam że pisze o tym tutaj (bo na pewno powinno być to w ogłoszeniach) ale tak tylko przy okazji.
Witam ponownie, wymieniłem dzisiaj filtra paliwa i świece na NGK te co wyjąlem były juz bardzo przepalone i od razu czuć różnice w mocy. Ale czeka mnie jeszcze wymana palca i kopułki bo są już w nienajlepszym stanie tylko ja przeczyścilismy ale i tak róznica jest :) :) :)
[ Dodano: Czw 08 Gru, 2005 ]
słuchajcie dodałem sobie fotke zeby była pod nickiem i jej nie ma, czemu ?? co mam zrobic ??
jak nie ma jak jest. przynajmniej ja ją widze...
aha, popraw profil, bo masz wpisany silnik D16B2 ;)
spiderGT, mialem niedawno taką samą sytuacje. Hondka którą kupiłem wydawała mi się za słaba jak na te 90KM. Problemem okazało się to że miała zapłon przestawiony o 12 stopni. Po regulacji jest miodzio... przybyło jej wreszcie mocy i nawet zaczęła mniej palic. :) Pozdro
dzięki:), ale niestety na sprawdzenie tej i innnych opcji musze poczekac do polowy stycznia kiedy obudze Hanie z chwilowej drzemki, splukałem sie i odstaiwlem ją pod dach:(
Ja się teraz wybieram na ustawienie zapłonu, a wiecie może ile to to kosztuje ?
2 piwa i ładny uśmiech :)
oo to moze tu mi ktos pomoże rozwiazac moj problem. na poczatku jak kupilam wszystko dzialalo jak nalezy. moc w porzadku spalanie tez no i cos sie porobilo ze hania stacila moc i zaczela palic 10-11 l (silnik 1.3!!) no to pozbylam sie katalizatora - teraz lepiej jezdzi ale jeszcze nie tak jak na poczatku, wczoraj ustawili mi zapłon, wyregulowali gaźnik i jak to nie pomoze to ja juz nie wiem... :twisted: gdyby chociaz jezdzila tak dobrze ile pali, a nie ja leje leje i leje w nia a ona jezdzi bo jezdzi ale bez rewelacji (wiem ze to tylko 1,3 ale na poczatku bylo inaczej..). moze cos poradzicie :?:
pali wiecej bo zimno pewnie jej ;) zima jest (prawie)
oo to moze tu mi ktos pomoże rozwiazac moj problem. na poczatku jak kupilam wszystko dzialalo jak nalezy. moc w porzadku spalanie tez no i cos sie porobilo ze hania stacila moc i zaczela palic 10-11 l (silnik 1.3!!) no to pozbylam sie katalizatora - teraz lepiej jezdzi ale jeszcze nie tak jak na poczatku, wczoraj ustawili mi zapłon, wyregulowali gaźnik i jak to nie pomoze to ja juz nie wiem... :twisted: gdyby chociaz jezdzila tak dobrze ile pali, a nie ja leje leje i leje w nia a ona jezdzi bo jezdzi ale bez rewelacji (wiem ze to tylko 1,3 ale na poczatku bylo inaczej..). moze cos poradzicie :?:
sprawdz to co i mnie panowie poradzili, looknij od początku tematu,pozdrawiam
pali wiecej bo zimno pewnie jej zima jest (prawie)
pali mi tak od wrzesnia, a to z tego co mi wiadomo to to nie jest zima :lol:
sprawdz to co i mnie panowie poradzili, looknij od początku tematu,pozdrawiam
czytalam tylko tam nic chyba o spalaniu nie bylo dlatego chcialam sie cos wiecej dowiedziec
Tak przy okazji ustawiania zapłonu. Jaki kąt wyprzedzenia jest w silniku D15B2. Bo u mnie po wymianie łożyska w aparacie zapłonowym też stała się trochę "mułowata".
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.