lukar
11-10-08, 22:31
sprawa jest o tyle tajemnicza, że nawet mechanik nie dał pewnej diagnozy co do przyczyny tego warczenia
pojawia sie ono przy ok. 2000 obr i tylko wtedy, gdy silnik jest obciążony (obojętne który bieg)- objawy to wspomniane warczenie (troche jakby dziura w układzie wydechowym) i drżenie szczególnie wyczuwalne na dźwigni zmiany biegów. w pozostałym zakresie obrotów wszystko jest OK.
od razu zaznaczam, że wydech jest szczelny, zawory wyregulowane, a diagnoza mechanika to prawdopodobnie jakieś zawirowania w kolektorze ssącym... generalnie po zmianie filtra powietrza (zużycie starego oceniam na max 50%) warczenie troche jakby sie zmniejszyło, ale nadal jest i wkurza.
może ktoś już spotkał się z czymś takim? w czym szukać przyczyny?
pojawia sie ono przy ok. 2000 obr i tylko wtedy, gdy silnik jest obciążony (obojętne który bieg)- objawy to wspomniane warczenie (troche jakby dziura w układzie wydechowym) i drżenie szczególnie wyczuwalne na dźwigni zmiany biegów. w pozostałym zakresie obrotów wszystko jest OK.
od razu zaznaczam, że wydech jest szczelny, zawory wyregulowane, a diagnoza mechanika to prawdopodobnie jakieś zawirowania w kolektorze ssącym... generalnie po zmianie filtra powietrza (zużycie starego oceniam na max 50%) warczenie troche jakby sie zmniejszyło, ale nadal jest i wkurza.
może ktoś już spotkał się z czymś takim? w czym szukać przyczyny?