Zobacz pełną wersję : szarpanie samochodem ...
siemanko wszystkim mam pytanie co może powodowac że , mój samochodzik d14a1, szrpi przy jeździe na 3 biegu przy ok 60 km/h oraz na 2 biegu ( tak jak by brakował benzyny w pewnym momencie traci moc i zaczyna dusić się)
Przeszukaj archiwum, o podobnych objawach bylo sporo juz...
U mnie to był zapłon...
Szarpie jak gwałtownie dodasz gazu??
Odezwij się na gg :)
ok ale co konkretnie z zapłonem????
zacznij może świece,filtry zwłaszcza filtr paliwa przy zbiorniku czy nie jest przypchany
No, ale jak po zmmianie tych filtrów i świeczek będzie szarpał, to ja obstawiam zapłon...
U siebie zrobiłem na czuja (tzn. odkręciłem aparat, ruszyłem o mm, dokręciłem i rundka) i nie szarpie ani na gazie, ani na benie...
Bo mechanik nie miał stroboskopu........
A w którym miejscu jest konkretnie ten filtr paliwa , bo myslałem że chodzi o ten w silniku????? a po za tym jak by byłto filetr to by szarpał nawet jak by był zimny??
Co konkretnie zrobić z tym zapłonem odkręcić i co?????? bo sie na tym kompletnie nie znam
???
i w którym to miejscu jest??? moze jakies foto macie??
konkretnie co odkręcić??
Swiece wymienione na nówki.
A w którym miejscu jest konkretnie ten filtr paliwa , bo myslałem że chodzi o ten w silniku????? a po za tym jak by byłto filetr to by szarpał nawet jak by był zimny??
Co konkretnie zrobić z tym zapłonem odkręcić i co?????? bo sie na tym kompletnie nie znam
???
i w którym to miejscu jest??? moze jakies foto macie??
konkretnie co odkręcić??
Swiece wymienione na nówki.
Filtr jest mniej prawdopodobny niż zapłon...
Mamy takie same silniki, więc damy radę.
Żeby zmienić zapłon musisz odkręcić APARAT ZAPŁONOWY (http://www.dzida.neostrada.pl/ugabuga.JPG), na zdjęciu widać 1 śrubkę, ale w sumie jest przykręcony na 3, inne są głębiej. No i musisz delikatnie całością ruszyć (o milimetr dosłownie :)), przykręcić i kawałek przejechać... :) Najlepiej zaznacz sobie położenie od którego zaczynasz jakimś dobrym flamastrem i się baw... :)
Spróbój ustawic mniej więcej tak samo jak jest u mnie -> www.dzida.neostrada.pl/ugacz.JPG i baw się delikatnie z tamtego miejsca... :)
pod samochód właził nie będę ,foty z książki
http://img490.imageshack.us/img490/2602/filtr13uf.th.jpg (http://img490.imageshack.us/my.php?image=filtr13uf.jpg)
http://img490.imageshack.us/img490/3058/filtr26tu.th.jpg (http://img490.imageshack.us/my.php?image=filtr26tu.jpg)
najpierw trzeba zdemontować taką osłonę plastykową jest na 2 śruby i 2 zatrzaski chyba.filtr paliwa ma duży wpływ,dajesz w pedał potrzebuje silnik wachy a zapchany filtr daje za mało,jak mi kiedyś przymarzło paliwo gdzieś w przewodach to też tak miałem ledwo co jechał a na gaz reagował szarpaniem
fota 1 z książki obsługi dołączanej z nowym samochodem
fota 2 z książki z cyklu "Sam naprawiam samochód" wydawnictwa WKŁ ,o Hondzie Civic dostępnej w księgarniach i np.allegro są w niej opisane 4g,5g i 6g
fota 1 z książki obsługi dołączanej z nowym samochodem
Chyba mam... Ale do mojego 2 Cifa :P
fota 2 z książki z cyklu "Sam naprawiam samochód" wydawnictwa WKŁ ,o Hondzie Civic dostępnej w księgarniach i np.allegro
I na serwerze u siemaRa...
Dzięki wielkie jutro bede kombinował??? ak coś nie wyjdzie to będe pisał :wink:
[ Dodano: Nie 27 Lis, 2005 ]
...a i jescze jedno jeżeli samochód jest na wielo-wtrysku to filtr paliwa jest tez tam na dole obok baku???
chyba wszystko co ma wtrysk ma taki metalowy filtr gdzieś pod maską
Moje D14A8 na wtrysku ma filtr przy przegrodzie między silnikiem a kabiną pasażerską, mniej więcej po środku...
a czy montował kos kiedyś przełącznik do tylnej wycieraczki bo mam manetka najprawdopodobniej z sedana i nie mam włącznika tylnej???
u mnie jest tak, moj d14a1 dławil sie jak jest zimny, wyjalem caly gaznik przeczyscilem, bylo ok przez tydzien i znowu lipa, ostrzegano mnie ze lyknal syf z baku wiec teraz jezdzilem na pelnym, czy mozliwe jest ze mam zasyfiony filtr paliwa i gaznik spowrotem cos lyknal z filtra paliwa??
siemanko wszystkim mam pytanie co może powodowac że , mój samochodzik d14a1, szrpi przy jeździe na 3 biegu przy ok 60 km/h oraz na 2 biegu ( tak jak by brakował benzyny w pewnym momencie traci moc i zaczyna dusić się)
taki sam mialem kiedys problem zmoim accordem kiedys wyminilem filtr benzyny znaczy byly dwa jeden kolo baku i tam gdzie silnik moze ten problem zaczni od najmieszych kosztach
mi w tym tygodniu się taki problem pokazał tyle że nie w hondzie tylko w drugim autku corsie i tez nie wiem co to moze byc
wymieniłem świece i szarpanie ustąpiło, ale jest kolejny problem-autko nie wkręca sie na obroty, tzn daje mu gaz do oporu a on nie idzie
moze jutro pokombinuje z zapłonem, bo juz kiedys tak miałem z innym autem
dodam ze auto ma instalacje gazową i na gazie nie chce isc a na benzynie idzie
Witam ja mam problem takze przy szarpaniu na cieplym silniku jak dodam gaz do dechy to szarpie i auto sie dlawi lecz jak wchodzi na wysokie obroty to idzi jak burza. Ostatnio mialem ustawiany zapłon bo auto wogole nie mialo sily jechac. Co moze byc powodem szarpania? Wiem ze mam do wymiany swiece a filtr powietrza jest nowy. Gaźnik, przepustnia mogą być zabrudzone? prosze o pomoc... dzieki
Witam ja mam problem takze przy szarpaniu na cieplym silniku jak dodam gaz do dechy to szarpie i auto sie dlawi lecz jak wchodzi na wysokie obroty to idzi jak burza. Ostatnio mialem ustawiany zapłon bo auto wogole nie mialo sily jechac. Co moze byc powodem szarpania? Wiem ze mam do wymiany swiece a filtr powietrza jest nowy. Gaźnik, przepustnia mogą być zabrudzone? prosze o pomoc... dzieki
Poczekaj, spytam gwiazd jaki masz silnik.
(mam silnik D13b2 1.3 16v gaznik 75km) Witam ja mam problem takze przy szarpaniu na cieplym silniku jak dodam gaz do dechy to szarpie i auto sie dlawi lecz jak wchodzi na wysokie obroty to idzi jak burza. Ostatnio mialem ustawiany zapłon bo auto wogole nie mialo sily jechac. Co moze byc powodem szarpania? Wiem ze mam do wymiany swiece a filtr powietrza jest nowy. Gaźnik, przepustnia mogą być zabrudzone? prosze o pomoc... dzieki
skoro wiesz o swiecach to zacznij od nich pozatym moga miec przebicie kable wysokiego napiecia...przyczyn moze byc wiele.... a co z ta kompresja mierzyles ponownie?
nie nie mierzylem... 6atmosfer nie jest mozliwe... auto wtedy nie dziala to znaczy nie odpala, chyba ze jednak odpala i moze miec to powod szarpania?? Przewody napewno nie bo na wysokich obrotach auto idzie jak trza... jestem zdeczka zalamany nie wiem co juz mam robic!! Myśle że to może być zapchany gaźnik lub przepustnica! Choc powiem wiecej jak kupiłem auto czyli 2tygodnie temu wywalilo mi uszczelke pod głowicą auto sie zagrzalo i poszła a poszła bo nie było węrzyka ten który jest w wyrownawczym przez goscia bo on dzień prze moim kupnem wymieniał plyn i jego mechanior go nie wsadzil ale za to mi zwrocil koszta. Pozatym auto bylo strasznie glosne i nie mialo wogole mocy takze po zrobieniu uszczelki.... 110 to byl max na prostej. Po ustawieniu zapłonu auto dostało kopa ma dużo mocy lecz sie dławi i szarpie na niskich obrotach(D13b2)pisałem to wyżej. Wiem ze mam słabiutkie świece i są do wymiany ale to chyba nie powód szarpania. Prosze o POMOC!
Witaj mam spawe byś mogł mi wysłać foto zapłonu mam to samo i chciałbym zobaczyc jak masz ustawione u Ciebie mniej wiecej u siebie ustawie wyślij mi na maila jak mozesz. rafiki88@vp.pl Bym był Bardzo wdzięczny..twoj link nie działa.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.