Zobacz pełną wersję : B16A w bude coupe
Witam !
Mam pytanko czy silnik B16A bedzie pasował do Coupe 99 po lifcie ??? Czy trzeba bedzie wspawac zawiasy w innym miejscu ?:confused:
No przecież w USA b16a2 było właśnie w budzie coupe po lifcie (wersja Si).
no tak ale silnik który mam zamiar przeszczepic to b16a nie a2 . nie znam się aż tak, dlatego pytam :) pozdro !
no tak ale silnik który mam zamiar przeszczepic to b16a nie a2 . nie znam się aż tak, dlatego pytam :) pozdro !
B16A to wersja jdm a B16A2 to europejka
B16A to wersja jdm a B16A2 to europejka
no dobra więc będzie pasować czy nie :confused: bo się już zakręciłem :)
spoko loko tyko zdaje sie ,ze wiazke beda musieli zmieniac z prawej na lewa czy jakos tak :D mi tak jakos zmieniali:P
będzie pasować czy nie :confused:
silnik jak najbardziej a wiązke bedziesz musiał przerabiac na druga strone.
ja juz mam z drugiej strony (IRL)
no to spokojnie, ja dwa miesiace temu upychałem do ej2 b16a2 zamiast d15b7, pasowało plug&play, tylko zmiana wiązki dochodzi
Jak to jest z tą wiązką przy swapie z d15b7 na b16a2 ? jedni mówią że trzeba całą wymienić a inni że wystarczy poprowadzić jakies dodatkowe kable do wiązki od d15b7.
wystarczy poprowadzic dodatkowe kable.
już się wszystkiego dowiedziałem silnik od EG wiązka od EK no i mocowania pod skrzynie i od strony rozrzadu na dole :)
temat uważam do zamknięcia :)
dzięki wszystkim za info .
Pozdro !
pociagne wątek jak mogę bo coś istotnego przeczytałem.
czyli w ej2 d15b7 wersji amerykanskiej wiązka jest z innej strony ?
A jak to sie ma do anglików ? USA I UK maja z tej samej strony ? bo slyszlaem ze angliki maja wiazke na odwrot jak wszystko ;)
czyli w ej2 d15b7 wersji amerykanskiej wiązka jest z innej strony ?
A jak to sie ma do anglików ? USA I UK maja z tej samej strony ? bo slyszlaem ze angliki maja wiazke na odwrot jak wszystko
Wiazka jest odwrócona TYLKO we wszystkich samochodach z kiera po prawej stronie (uk,japan...)