Zobacz pełną wersję : Dziwne zachowanie chlodnicy...
Mam problem z chlodnica... a wiec mam chlodnice od automata.. a sam mam manualna skrzynie.. ale z tego co wiem to nie gra roli.. bo zaslepilem te dwa wyjscia co sa w tej chlodnicy.. ale ciagle jest problem.. bo jak wleje do zbiorniczka wyrownawczego plyna na maxa.. po kilku dniach mi sie ten poziom zwieksza.. potem znow zmniejsza prawie do minimum... a w samej chlodnicy tez tego plynu nie jest pod sam korek... ile mam wlac plynu do samej chlodnicy zeby bylo dobrze?? i czy te dziwne skoki poziomu plynu da sie jakos zatrzymac ??
U mnie takie skoki poziomu plynu byly spowodowane walnieta uszczelka pod glowica
a masz bulgotanie w zbiorniku chlodziwa?
skolopendra
11-10-08, 10:32
w chłodnicy pod korek a w zbiorniku na max
U mnie mam w chłodnicy pod korek a w zbiorniczku na środku pomiędzy MIN a MAX tak jak olej na bagnecie.
pozdr
Bulgotanie czyli ?? czym sie takie bulgotanie objawia ??
zdejmujesz korek od chłodnicy i patrzysz czy ci się bombelki powietrza nie pojawiają, ja u siebie miałem ten sam problem co i ty raz płyn znikał a raz sie przelewało jak jechałem do polski to miałem niezłe z tym perypetie na autostradzie, ale nie o tym tu mowa, wadą była tak jak koledzy wcześniej pisali uszczelka pod głowicą, w oleju na szczęście nie było płynu ale uszczeleczka poszła do wymiany, więc zdejmij korek odpal i daj mu troszkę gazu tylko nie za dużo bo będzie sie płyn wylewał i obserwuj co się tam dzieje jak pojawią sie bombelki albo jak u mnie się pieniło to czeka cie remoncik czego ci nie życzę
Bulgotanie czyli ?? czym sie takie bulgotanie objawia ??
Dario swietnie to opisal, wiec nie bede powtarzal..
tylko ze te bulgotanie nie zawsze widac. U mnie dopiero sie przelewalo jak konkretnie silnik pokrecilem. wtedy to w zbiorniczku wyrownawczym pod korek bylo, w chlodnicy susza, a weze od ukl chlodzenia twarde jak cholera.
tylko ze te bulgotanie nie zawsze widac. U mnie dopiero sie przelewalo jak konkretnie silnik pokrecilem. wtedy to w zbiorniczku wyrownawczym pod korek bylo, w chlodnicy susza, a weze od ukl chlodzenia twarde jak cholera.
Jak da się dużo gazu to normalne że wodę wylewa z chłodnicy oczywiście przy odkręconym korku od chłodnicy, a po za tym chyba powinno się dać zaobserwować delikatny obieg wody w chłodnicy przynajmniej tak mi się wydaje.
fachowiec83
03-11-08, 16:59
Przykleje sie by nie powielac:
Otoż, mam D15B2, eg4 w automacie... jakies 3 tys temu wymienilem chlodnice + plyn.... Po wymianie poziom w zbiorniczku wyrownawczym zmienial sie ale nigdy tak drastycznie by bylo pod korek lub tez poza min... jezdze raczej spokojnie :) Dzis zagladam a plynu jest ponizej minimum... babelkow w zbiorniczku wyrownawczym nie widac... wyciekow pod autem tez nie.... gdzie ten plyn ?
edit:
zrobilem wlasnie ok 10 km. Przed jazda plynu na min - po 10 km spokojnej "taksowkarskiej" jazdy plynu miedzy min a max... babelki w zbiorniczku sie pojawily chociaz ciezko je bylo zauwazyc....
PS> ile kosztowala was ta wymiana uszczelki ? czy wiaza sie z tym jeszcze jakies operacje czy tylko uszczelka? Jakie sa jeszcze objawy walnietej uszczelki ?
Oleju mi Honda raczej nie bierze - po 5 tysiacach wciąż na bagnecie pomiędzy min/max
pozdrawiam
Przykleje sie by nie powielac:
Otoż, mam D15B2, eg4 w automacie... jakies 3 tys temu wymienilem chlodnice + plyn.... Po wymianie poziom w zbiorniczku wyrownawczym zmienial sie ale nigdy tak drastycznie by bylo pod korek lub tez poza min... jezdze raczej spokojnie :) Dzis zagladam a plynu jest ponizej minimum... babelkow w zbiorniczku wyrownawczym nie widac... wyciekow pod autem tez nie.... gdzie ten plyn ?
edit:
zrobilem wlasnie ok 10 km. Przed jazda plynu na min - po 10 km spokojnej "taksowkarskiej" jazdy plynu miedzy min a max... babelki w zbiorniczku sie pojawily chociaz ciezko je bylo zauwazyc....
PS> ile kosztowala was ta wymiana uszczelki ? czy wiaza sie z tym jeszcze jakies operacje czy tylko uszczelka? Jakie sa jeszcze objawy walnietej uszczelki ?
Oleju mi Honda raczej nie bierze - po 5 tysiacach wciąż na bagnecie pomiędzy min/max
pozdrawiam
A w miedzyczasie tych 3kkm dogladales poziomu plynu? Po pewnym czasie od zmiany trzeba po prostu dolac i jest okej. Jednak jesli masz gaz w wyrownawczym, na 90% masz racje i klania sie wymiana uszczeleczki.. Cen niestety nie znam, bo mnie to na szczescie nie spotkalo i nikomu tego nie zycze..
pozdro
U mnie ten zabieg kosztował mnie około 500zł z remontem głowicy i częściami, ale miałem szczęście bo wszystko to było robione po znajomości a tak normalnie to chyba niewiele więcej jeśli się nie mylę, sam bym chciał się dowiedzieć ile to normalnie kosztuje
fachowiec83
04-11-08, 19:37
mechanior mi oszacowal remont za 800 - 900 zl w zaleznosci od ilosci czesci... w tym regeneracja glowicy i inne mechaniorskie hokus pokus...
w tym regeneracja glowicy i inne mechaniorskie hokus pokus...
min planowanie glowicy i docieranie gniazd zaworowych ;)
mechanior mi oszacowal remont za 800 - 900 zl w zaleznosci od ilosci czesci... w tym regeneracja glowicy i inne mechaniorskie hokus pokus...
I uszczelkę pod głowicę kup tylko oryginalną, w Krakowie do D14/D16 można kupić w ASO już za 150 zł, nawet szkoda sobie zawracać głowę zamiennikami tańszymi o 30 zł !
Po uszczelniacze zaworowe (tylko OEM) zapraszam do działu giełda ...
fachowiec83
05-11-08, 21:22
Dzisiaj mechanior dokładnie zbadał auto (bo wczoraj rozmawialiśmy czysto teoretycznie) i stwierdza, że auto zdrowe! Dodatkowo zrobił jej sciezke diagnostyczną i mam do wymiany jedynie tuleje wahacza przedniego... reszta git ;]
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.