PDA

Zobacz pełną wersję : info na temat Vti VI gen 5 D



stivenh
09-10-08, 21:28
Witam,
jestem szczesliwym posiadaczem vti ale 5 gen i zastanwiam sie nad kupnem 6 gen poniewaz moja karoseria jest w dosc kiepskim stanie z uwagi na to ze jest powypadkowa i w zawiazku z tym chcialbym uzyskac jakies informacje na temat eksploatacji Vti ale 6 gen, min. jakie sa osiagi jak on wypada w stosunku do b16a2 jakie sa mozliwosci tuningowe, spalanie itp. bylbym wdzieczny za wszelka pomoc





pozdro

havok
09-10-08, 21:43
Osiągi są gorsze, bo waga jest 1200 kg. Za to wygodniej i ciszej.
Jak dobrze pamiętam, to osiągi Maćka w sedanie 5 gen Vti i Gruszki oraz moje były podobne na zlocie w Rykach. Możliwości tuningowe na poziomie Integry GSR, bo to ten sam silnik. Gorzej z zawieszeniem i hamulcami, bo to jakieś wydumki, ale da się coś dobrać. Spalanie zależne od modyfikacji: na serii miałem 9 po mieście, na dość ciężkich 16 calowych felgach 10.5/100.
O czymś zapomniałem? Aha, rozstaw śrub to 4x114,3 - trudniej coś wybrać.

chubik
09-10-08, 21:54
1200 kg.A to się musieli nieźle walnąć w Urzedzie Komunikacji bo wpisali mi 1300 :) Chyba ,że ma dociążaną wersje:D Nie jest źle.Kupuj pukiś młody:) Raz się żyje.Ja kupiłem i nie żałuje:D

stivenh
09-10-08, 21:56
.Kupuj pukiś młody:)
ze tak powiem swiete slowa:)
a czy ktos sie orientuje jak wyglada sprawa z przekladka??Bo mam mozliwosc przywiezeniea czegos fjanego z UK i biore rowniez to pod uwage.

chubik
09-10-08, 22:07
A to i mozesz przekładać:D Nie ma problemu z dopasowaniem przynajmniej do jaja.Ale pod maska masz to samo także no problem.Jak masz manual opanowany i sprawe rączki to dasz rady. :D

stivenh
10-10-08, 19:25
chce sciganac 5 D nie jajo bo nglik mi sie bardzije podoba no i ma pod maska b18:D a ile b18c3 pali na trasie?? Jak jest ze szkutecznoscia LSD??

havok
10-10-08, 19:28
Na standardowych felgach palił mi na trasie 7 litrów. Teraz 9 :(
Skuteczność LSD taka sama, jak w ITR (bo to takie same LSD).

Gregu
12-10-08, 09:14
witam wszystkich, stałem się wczoraj szczęśliwym posiadaczem czarnej śliwki MB6 B18C4 i mam parę pytań.
1. Napiszcie jak wygląda prawidłowe działanie sprzęgła, bo u mnie ma dośc krótki skok, jest sprężyste (twarde) i bierze praktycznie od samego dołu(luz od podłogi jest malutki)? Nie wiem czy to objaw sypiącego się powoli sprzęgła czy wystarczy np. zmienic płyn(bo to pomogło w focusie mojego szwagra - sporzęgło się podniosło).
2. Przy szybkich zmianach biegów jest OK(nawet przed odcinką), ale jak tak delikatnie i wolno je wbijam, to słyszę jakiś metaliczny stukot - o co chodzi?
3. Czy zakładał ktoś białe tarcze zegarów do MB6 VTI? Gdzie mógłbym takie dostac?
Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam