jurasjo
06-10-08, 13:29
Mam prośbę do posiadaczy Hanek z silnikiem D13B2 lub takich, którzy mają takie same cewki zapłonowe w swoich samochodach:
Zmierzcie opór na uzwojeniu pierwotnym. Najlepiej najtańszym miernikiem na zakresie 200 Ohm.
Ja mam 1,6 a czasami więcej i zastanawiam się czy ta cewka jest dobra. Mierzyłem u kumpla w 1.4 i też tyle miał. To ja już sam nie wiem.
Druga sprawa to: Przekręciłem kluczyk w pozycję II i dawaj mierzyć napięcie na wtyczce krokowca.
Wynik 1,7 V !!! Po odpaleniu fury i zejściu na obroty jałowe jest tylko 6 V i to - 6V. Chyba powinno być 12 ?
Podłączyłem krokowca do zasilacza komputerowego i jakiś ruch jest. Ile on się powinien otwierać bo u mnie jest to jakieś 2-3 mm ?
Zmierzcie opór na uzwojeniu pierwotnym. Najlepiej najtańszym miernikiem na zakresie 200 Ohm.
Ja mam 1,6 a czasami więcej i zastanawiam się czy ta cewka jest dobra. Mierzyłem u kumpla w 1.4 i też tyle miał. To ja już sam nie wiem.
Druga sprawa to: Przekręciłem kluczyk w pozycję II i dawaj mierzyć napięcie na wtyczce krokowca.
Wynik 1,7 V !!! Po odpaleniu fury i zejściu na obroty jałowe jest tylko 6 V i to - 6V. Chyba powinno być 12 ?
Podłączyłem krokowca do zasilacza komputerowego i jakiś ruch jest. Ile on się powinien otwierać bo u mnie jest to jakieś 2-3 mm ?