PDA

Zobacz pełną wersję : jaka flansza lejek do kolektora EBAY



alienek
06-11-20, 11:55
witam,
mam problem chce zrobić sobie wydech z nierdzewki ( 57mm), kupiłem już wszystko i problemem okazała się flansza na kolektorze EBAY

https://a.allegroimg.com/s720/110aee/b3d9548748e29673bde1d9e33391/Kolektor-wydechowy-Honda-Civic-CRX-Del-Sol-D15-D16-Producent-czesci-Inny

czy jest mi ktoś w stanie napisać jaka flansze - lejek kupić żeby pasowała do tego kolektora.. ( kupiłem flansze 52mm ale płaska i sami wiecie - nie pasuje :mad: ) cała reszta wydechu będzie spawana na sztywno, a potrzebuje mieć jeden punkt do rozpięcia tego w razie np wymiany miski olejowej :) zastanawiam się jeszcze nad tym

https://a.allegroimg.com/s720/11297e/a24d9f064f69ad526acd448a4e68/Flansza-reperaturka-rury-z-naprawczy-60mm-JFN-60
https://allegro.pl/oferta/flansza-reperaturka-rury-z-naprawczy-60mm-jfn-60-8760272310

ale to niestety nie jest z nierdzewki.. nie ukrywam też że nie chce ciąć tego kolektora ;/ no ale jak nie będzie innej możliwości to wspawam te złącze z linku i przynajmniej nie będę miał zwężki w układzie ;p

Algali
07-11-20, 01:05
Hyhyhy... Ja wiem sporo na temat wydechów w HR-V ;) A tak w ogóle to bym mógł w końcu temat mojej harfy ogarnąć :rolleyes:
Jeśli nie znajdziesz nic na tę flanszę to ją upitol i zakup na allegro zestaw dwóch flansz na 3 śruby i będzie pięknie banglać. Ja mam wstawione przed i za katalizatorem takie złącze i jest gites.
Uszczelki do tego dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym. W moim wypadku dodałem jeszcze krótkie złącze elastyczne z plecionki żeby choć trochę zredukować naprężenia.
Jak będziesz robił ten słynny zawijas to dobrze wymierzcie odległości. U mnie za bardzo go odsunęli od reduktora i teraz przy ruszaniu jak silnik wibruje to wydech nasuwa mi o wybrzuszenie sanek przy mocowaniu tulei lewego wahacza :mad:
Do tego koniecznie sprawdź czy flansze w kolektorze są płaskie. U mnie w chinolu przy głowicy była łódka na 1-2mm! A ile się naszlifowałem żeby wyrównać flanszę na środkowym połączeniu to już nie wspomnę...
Jak teraz zliczam koszty pracy i przeróbek to chyba lepiej było dać do wyspawania od zera :p
Ps. Flansze kupowałem od GK Trading z allegro masz tam tego całkiem sporo. Może znajdziesz to czego potrzebujesz :)
https://allegro.pl/uzytkownik/gktrading?string=kryza&bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-hou-1-1-1106

alienek
07-11-20, 08:29
no widzisz, za rzadko tu zaglądasz ;p widze że masz ten sam problem z tematem o harfie co ja ;p ale ja zamierzam na dniach troszku ogarnąć ;p
czyli uwale tę flansze albo nawet całą tę zwężke w tym kolektorze i wspawam nową która ma 57mm jak reszta wydechu :) mam nadzieje że przy nowym kacie i tylko twinloopie nie będzie za głośno ;p bo nie mam kasy na nowy środkowy chyba że wspawam ten co mam na okres póki kasy znowu nie nazbieram ;/ jak zobaczyłem jakość tego kolektora to oczy zaszły mi łzami.. też musze podszlifować tę środkową część.. ja sie mam łatwiej bo ja mam FWD :) i ja lece prostą rurą od przodu do tyłu a twinloopa daje poprzecznie pod koło zapasowe i musze się modlić żeby w uzyskane miejsce po stronie pasażera weszła butla z LPG ;p

Algali
07-11-20, 20:46
Ale rzeźba z tym LPG :D Będzie głośno. Ja mam dwa przeloty od RM Motors. Dźwięk jest ładny, ale w trasie to przydałby się interkom żeby rozmawiać z pasażerem :p
Jak przerabiasz wydech to nie ucinaj tego kolektora blisko zejścia 2-1!
Jak goście u mnie spawali zawijas to rozcięli rury w tym miejscu i okazało się, że flansza jest tak naprężona, że po rozcięciu rur wygięła się w banana i wszystko się rozeszło na boki... :mad: