PDA

Zobacz pełną wersję : Pro V-tec Controller



marcinwiecek
03-10-08, 08:23
Witam Stałem sie ostatnio posiadaczem V-Tec controllera.Umuwiłem sie z moim mechanikiem i od pon rano zaczal go montowac,trwalo to dosc dlugo i robota byla zmudna niestety i efekt koncowy nie byl w pelni zadowalajacy
Otóz po montazu tego smeisznego urzadzenia ruszylem na prosta ustawilem sobie 2500 tys obrotow i kita>Samochod jakby dostal nie wiem drugi silnik czy cos zasuwal od dolnuch parti obrotow ze szok naprawde kozacko ale niestety moje szczescie nietrwalo dlugo gdyz po 5 min jazdy zapalil sie CHEK ENGINE i musialem wrocic na serwis>Moj mechanior Podpial sie pod komputer skasowal blad ale niestety bylo to samo po paru min ,diagnoza byla taka ze moj model z 2003 roku ma jakies zabezpieczenia dzwonilismy po hamowniach sklepach nawet do Hondy i wszedzie mowili ze sie gryzie z tym urzadzeniem jak mo zmieniam ustawienia załaczania Faz,nad czym strasznie zreszta ubolewam bo naprawde warto samochod ciagnal od dołu jak szalony . Moje pytanie Czy ktos wie moze jak to obejsc ??
ewentualnie chcialbym to sprzedac nadaje sie do rocznika do 1999 roku nie wyzej bo z tego co mowili i sie dowiadywalem to powyzej 2000r nie da rady za duzo elektroniki .Piszcie co wiecie .ELO
Ewentualnie chce to sprzedac fajna zabawka zainteresowani piszcie

Tompro
03-10-08, 08:30
Według mnie to po prostu mapy od VTEC'a nie są wystrojone na tak nieskie obroty i ci będzie wywalał błąd. A przed skasowanie błędu to wypadałoby go odczytać bo jak tak robisz, że błąd rozwiązujesz kasowaniem to mam rade na przyszłość: wywal żarówke od check engine i nie będziesz miał problemów. I przy tak niskich obrotach może być też za niskie ciśnienie oleju, żeby przełączyć krzywke VTEC'a. Ale to bez odczytu błędu to sobie można gdybać.

I jak jeszcze może we wszystkich działach walniesz ten sam temat (co się będziesz do kilku ograniczał :D ) to na pewno ci więcej osób pomoże :D

marcinwiecek
03-10-08, 09:16
No tak zarowke wywale i co z tego jak do 4 tysiecy idzie i odcina a blad wyskakuje i go odczytywal mechanik nie ma nic wspolnego z tym poprostu nie nadaje sie do mojej hondy.Dowiadywalem sie u wielu zrodel i wielu ludzi mowilo mi to samo

Tompro
03-10-08, 09:26
Odcina ci bo wchodzi pewnie w tryb awaryjny. A nie wiem jak możesz twierdzić, że ten błąd jest nie związany. Skoro coś dołożyłeś i zmieniłeś ustawienia i nie chodzi dobrze a przed dołożeniem było dobrze to dla mnie jest to powiązane. Z tą żarówką to była ironia jakbyś nie załapał ;) Do tej pory nie napisałeś co za błąd wyskoczył a w opisie stało jak wół błąd wyskoczył to go mechanik skasował. Nie było nic o tym, że go odczytał wcześniej. Aha i może byś napisał tez jaki to silnik.

marcinwiecek
03-10-08, 09:29
Dokładnie wchodzi w tryb awaryjny a bładnie pamiętam juz kurde:confused: Silnik 1,6 Vtec Honda civic 3d z 2003r.Wiem ze siedzielismy przy tym caly dzien i rożne byly kminy wkoncu na nastepny dzien pojechalem na Hamownie bo myslalem ze moj mechanior cos daje ciała :mad: ale to samo bylo i oni tez stwierdzili ze nie da rad do tego modelu .