Zobacz pełną wersję : D16Z...Jakie mody pod podtlenek +35???Możliwe 170km w N/a???
...Bartuś...
02-10-08, 19:03
Witam...Jestem nowy na forum.Mam kilka pytań do was.Odłożyłem trochę kasy na mody silnika(hamullce:Tarcze Brembo Max i klocki Green Stuff,zawieszenie gwint,niestety nie wiem jakiej firmy ponieważ,było już założone przy kupnie auta).Nie długo dojdą tylne rozpórki.
Teraz moje pytanie:
Mody chciałem zacząć od dolotu i kompletnego wydechu łącznie z kolektorem.Planowaniu głowicy z polerowaniem kanałów i wtryskiem jednopunktowego mokrego podtlenku Zex z dyszą +35.Mocniejszą pompa paliwowa.Regulowane kółko rozrządu.
Dolot własnej roboty czy kupiony
Wydech 2.25 czy 2.5 cala.Na jakim tłumiku M-tech czy może coś innego??
Jakie jeszcze mody proponujecie.Myślałem też nad skrzynią z D13 która jest bardzo polecana do D15 a jak to jest w przypadku D16.Jakich firm komponenty polecacie.Przeczytałem na tym forum sporo,ale nigdzie nie ma jedno znacznych odpowiedzi czego używać.Dodam tylko że silnik to zdrowa seria.Czy są jakieś szanse na zrobienie tych 150km bez wtrysku.
Wyczytałem też że przy zastosowaniu podtlenku moc będzie 2 razy większa niż na dyszy.Np wtrysk 35km a w rzeczywistości +70km.Jak z tym jest kłamstwo czy prawda.
Zapewne napiszcie że mogę zrobić też przeszczep.Ale Nie chcę iść łatwą drogą.Chce mieć zabawkę mocniejszą od serii do jazdy.
Z Góry Dzięki Za Odpowiedź.Bardzo bym też dziękował za napisane jakie mody mógł bym zrobić o ile to możliwe żeby osiągnąć te 160-170km i jakie były by tego ewentualne koszty.
170 koni = swap na b16a2 + wydech. to prostsze i niewykluczone, ze tansze niz jakies duperele typu nitro..
Coś jest na rzeczy, że nikt nie montuje podtlenku ? Jakoś nie widać i słychać Hond z no2. Silniki Hondy źle znoszą ten gaz ?
...Bartuś...
02-10-08, 22:12
170 koni = swap na b16a2 + wydech. to prostsze i niewykluczone, ze tansze niz jakies duperele typu nitro..
No tak wiem już.Ale w takim wypadku brał bym B18C4 i już ma 170km.Chciał bym się dowiedzieć po prostu jakie mody można robić na tym silniku.Wiesz zrobienie przekładki to koszt min.7000zł jak patrzyłem,a do tego jeszcze lepsze hamulce by się przydały,nowe koła bo inny rozstaw śrub.W tym momencie ma 5000zł wiec nie ma co myśleć.Chciał bym to robić stopniowo,a w razie braku mocy i przypływu gotówki zmiana na K20 :),ale nie o tym historia.
Jeżeli nikt nie bawił się w podtlenek.Proszę chociaż o spis modów które przydało by się zrobić przed montażem,najwyżej zaryzykuje.Nie zamierzam jeździć na tym non stop,raz na jakiś czas na jakimś spocie lub coś.
Heble na tył od Vti wystarczą -> 500zł plus robota.
Do tego lepsiejsze tarcze i kloce.
A mody :
- dolot CAI
- kolektor 4-1 , dalej wydech 2,25"
- hybrydowa skrzynia czyli główne z d13 i 3,4bieg z crxa i lekki zamach do tego.
- ostrzejszy wałek rozrządu siakiś , od Grabowskiego czy tam skunksa
- regulowane kółko
- podpicie kompresji , od razu bym zakuł dziada jeszcze .
- przepustnica od b16 , kol ssący od 16y8
- spasować kanały w głowicy
- na koniec obowiązkowo strojenie
Nic mi do łba nie przychodzi innego , ale nie wiem czy paliwka więcej by się nie przydało znaczy wtryski mocniejsze na przykład.
...Bartuś...
02-10-08, 23:04
Heble na tył od Vti wystarczą -> 500zł plus robota.
Do tego lepsiejsze tarcze i kloce.
A mody :
- dolot CAI
- kolektor 4-1 , dalej wydech 2,25"
- hybrydowa skrzynia czyli główne z d13 i 3,4bieg z crxa i lekki zamach do tego.
- ostrzejszy wałek rozrządu siakiś , od Grabowskiego czy tam skunksa
- regulowane kółko
- podpicie kompresji , od razu bym zakuł dziada jeszcze .
- przepustnica od b16 , kol ssący od 16y8
- spasować kanały w głowicy
- na koniec obowiązkowo strojenie
Nic mi do łba nie przychodzi innego , ale nie wiem czy paliwka więcej by się nie przydało znaczy wtryski mocniejsze na przykład.
Kolego Piwo Dla Ciebie Albo i Krata Browarów :)
Czy taki dolot będzie dobry http://moto.allegro.pl/item445706734_tenzor_dolot_cai_honda_civic_crx_skl ep_wawa.html czy szukać czegoś innego.
A jak z kolektorem czy takie będzie dobry ?? http://moto.allegro.pl/item451171659_kolektor_wydechowy_4_1_sportowy_hond a_civic_crx.html
Resztę wydechu chciał bym zrobić w El-Tec i zakończyć koncowym M-tech.A jak z katalizatorem wywalić czy może sportowy o którym pisze w aukcji??
Zmieszczę się z tymi modami w 2500zł???Co zrobić za kolejna połowę skrzynia/głowica,a może coś innego??
eltec za sam wydech bierze teraz chyba koło 1800zl to już taniej zza wody pociągnąć, kolektor koło 300zł, dolot koło 200, skrzynia same biegi 200-300 zł, wałek koło 800 zł, reg kółko ok 200 itd w 2500 się zmieścić nie da
...Bartuś...
02-10-08, 23:45
eltec za sam wydech bierze teraz chyba koło 1800zl to już taniej zza wody pociągnąć, kolektor koło 300zł, dolot koło 200, skrzynia same biegi 200-300 zł, wałek koło 800 zł, reg kółko ok 200 itd w 2500 się zmieścić nie da
Ale JA na całe mody mam 5000zł na wydech i dolot liczę tylko 2500zł i pytam się jakie inne można zrobić za kolejne 2500zł.A może znacie jakąś inną firmę która zrobi wydech za mniej??
zrobienie przekładki to koszt min.7000złz silnikiem w cenie.. sprzedajesz d16z6 i z tym co masz - masz juz na b18c4. end of story :D wyjsciowo bedziesz mial tyle, ile z d16z6 nie wycisniesz.
od razu bym zakuł dziada jeszcze*****isty pomysl pod wolnossace 150 koni, szczegolnie przy planowanym budzecie...
A może znacie jakąś inną firmę która zrobi wydech za mniej??nie znamy, ale gotowy markowy wydech mozna sciagnac ze stanow taniej niz zrobisz to na miejscu.
Dobra, moja opinia posłużę się wypowiedzią ziomal007:
Heble na tył od Vti wystarczą -> 500zł plus robota.
Do tego lepsiejsze tarcze i kloce.
to sobie zostaw na koniec, kup nowe tarcze i dobry klocek i tak Ci wystarczy do tych modów
- dolot CAI
tak i to co podałeś w aukcji powinno być nie głupim rozwiązaniem
- kolektor 4-1 , dalej wydech 2,25"
raczej 4-2-1 potwierdzone wieloma testami + tak jak wcześniej inni napisali coś gotowego ze stanów. To teraz tańsze niż robienie na miejscu.
- hybrydowa skrzynia czyli główne z d13 i 3,4bieg z crxa i lekki zamach do tego.
Podstawa, twoja (D16z6) na początek jest OK ale warto poszukać FD 4,4 + tych biegów. Zamachów jest tyle - do wyboru do koloru i w sumie każdy jest OK
- ostrzejszy wałek rozrządu siakiś , od Grabowskiego czy tam skunksa
z czasem na pewno się przyda ale na skunka szkoda kasy a o produktów pana Graboeskiego jeździ bardzo mało aby wydawać jakieś opinie. Lepiej zainwestować w sprawdzone produkty np. Crower
- regulowane kółko
przyda się do strojenia
- podpicie kompresji , od razu bym zakuł dziada jeszcze
nie ma potrzeby zakuwać, kompresja to- planownie + tłoki P29 i jest git
- przepustnica od b16 , kol ssący od 16y8
twój ssący też jest OK, przepustnica B16 jest w zupełnie wystarczająca ale nie niezbędna
- spasować kanały w głowicy
wręcz przeciwnie :p
- na koniec obowiązkowo strojenie
zgadza się
ale nie wiem czy paliwka więcej by się nie przydało znaczy wtryski mocniejsze na przykład.
wtryski i pompa wystarczą takie jakie masz
co do no2 to jest mało popularne rozwiązanie u nas i szczerze mówiąc możesz mieć z tym więcej kłopotów niż pożytku. Są ciekawsze drogi rozwijania mocy ;)
...Bartuś...
03-10-08, 15:57
Znajomy może mi przysłać kilka rzeczy z usa...Co powiecie na te graty??
Sprzęgło i Zamach:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___EXEDY-CLUTCH-KIT-FIDANZA-FLYWHEEL-92-95-CIVIC-D15-D16_W0QQitemZ150300227695QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item1503002276 95&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Wydech:
Zestaw:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__Stainless-Header-Catback-JDM-92-95-Civic-DX-LX-EX-2-4-F_W0QQitemZ120310461068QQddnZPartsQ20Q26Q20Accesso riesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item1 20310461068&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Kolektor:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__92-95-Honda-Civic-EG-EX-LX-DX-Si-Stainless-Header-88-89_W0QQitemZ260294437192QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 260294437192&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Reszta:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__Honda-Civic-92-95-2DR-4DR-JDM-Catback-Exhaust-SI-93-94_W0QQitemZ300263593792QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 300263593792&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Rozpórki:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Racing-Parts__92-95-Honda-Civic-EG-Strut-Tie-C-Pillar-Bar-H-Brace-r5p_W0QQitemZ350103675969QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQadnZRacingQ20PartsQQddiZ2811QQadiZ7583QQcm dZViewItem?hash=item350103675969&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Dolot:
Znalazłem coś takiego..Co o tym myślicie??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__HONDA-CIVIC-92-95-FRONT-MOUNT-COLD-AIR-INTAKE-SYSTEM-EG_W0QQitemZ250301444282QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 250301444282&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Dolot 2:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__AEM-Short-Ram-Intake-System-Honda-Civic-Del-Sol-92-95_W0QQitemZ370090729782QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 370090729782&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Dolot 3:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__FUJITA-COLD-AIR-INTAKE-92-95-HONDA-CIVIC-CA-1902_W0QQitemZ350103305315QQddnZPartsQ20Q26Q20Acce ssoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acc essoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=it em350103305315&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Co jeszcze mógł bym zamówić z Usa czego nie zauważyłem,a pomogło by w podnoszeniu mocy :)
sprzeglo - zamiennik serii, wiec bez szalu + ze jest z lekkim kolem
rozporki - kupa, nie warto, bo nic nie daja
kolektor - chinczyk, ale sie nada
wydech - chinczyk i urwie ci glowe halasem do tego nie ma gwarancji, ze bedzie pasowal - jak to z chinskimi produktami bywa
dolot pseudointerkuler - kupa, ktora udaje ciastko
dolot fujity - nadaje sie
...Bartuś...
03-10-08, 17:25
Dobrze...To dolot biorę Fujity .Co do sprzęgła i zamachu to wydaje mi się ze i tak będzie nie długo do wymiany,ale myślałem też o wzmocnieniu docisku u Radzikowskiego??
A co z tym kompletnym wydechem który pokazałem,samochód jest to drugi w rodzie i chciał bym aby było Nisko(jest),Głośno(będzie),Sztywno i Szybko(z zachowaniem umiaru).Od siebie Dodam iż we wnętrzu nie będzie nic poza przednimi fotelami.Myślałem też nad pół klatką ale podobno to się nie opłaca,lepiej zamontować rozpórki na kielichy i pod sufit w miejsce pasów.
po co kupowac cos, zeby zaraz to przerabiac? nie prosciej kupic sprzeglo exedy racing stage 1?
jaka to jest rozporka pod sufit w miejsce pasow?
...Bartuś...
03-10-08, 17:59
Mówię o takiej rozpórce:
http://moto.allegro.pl/item435842851_rozporka_tylna_gorna_honda_civic_skl ep_wawa.html
Takie sprzęgło:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__EXEDY-RACING-CLUTCH-92-95-CIVIC-93-DEL-SOL-SOHC-STAGE1_W0QQitemZ260287121117QQddnZPartsQ20Q26Q20Ac cessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem
I do tego zamach taki jak był w poprzedniej aukcji czy może coś innego??
Podepnę się do tematu :) (sam obecnie studiuję mody D16Z6) :D
kolektor 4-1 , dalej wydech 2,25"
raczej 4-2-1 potwierdzone wieloma testami + tak jak wcześniej inni napisali coś gotowego ze stanów. To teraz tańsze niż robienie na miejscu.
To mnie najbardziej nurtuje. Jak jest w końcu z tymi kolektorami w D16 ? O ile dobrze wiem, seryjnie mamy 4-2-1. Czy opłaca się inwestować ten ebay'owski "noname" (takze 4-2-1)? Różni sie czyms od OEM'a ? Poprawi coś ? Czy w D16 robimy na odwrót niż większości civ'ów i zamiast 4-2-1 wrzucamy 4-1. ?
(W niedalekiej zabieram się za cały wydech, ale najpierw trochę o tympoczytam.) :-)
PZDR
wydech - chinczyk i urwie ci glowe halasem do tego nie ma gwarancji, ze bedzie pasowal - jak to z chinskimi produktami bywa
Co do glosnosci to z wkladka tragedii nie ma, jesli chodzi o spasowanie to rzeczywiscie nie popisali sie, troche ciezko to ze soba skrecic a i wisi strasznie nisko, przy glebie porazka...
ale myślałem też o wzmocnieniu docisku u Radzikowskiego??
nie potrzeba docisku Radzikowskiego ani nawet racing stage1, OEM lub zamiennik spokojnie Ci to ogarną
Podepnę się do tematu :) (sam obecnie studiuję mody D16Z6) :D
To mnie najbardziej nurtuje. Jak jest w końcu z tymi kolektorami w D16 ? O ile dobrze wiem, seryjnie mamy 4-2-1. Czy opłaca się inwestować ten ebay'owski "noname" (takze 4-2-1)? Różni sie czyms od OEM'a ? Poprawi coś ? Czy w D16 robimy na odwrót niż większości civ'ów i zamiast 4-2-1 wrzucamy 4-1. ?
(W niedalekiej zabieram się za cały wydech, ale najpierw trochę o tympoczytam.) :-)
PZDR
Generalnie dla D-serii najlepszy jest 4-2-1a ebeyowy 4-2-1 jest zdecydowanie lepszy od OEM. MImo że to chińska masówka i często wymaga poprawek to i ta jest lepszy od OEMa. Nie będę tu rzucał cyframi ale dla jednego chinol może dać 5KM w stosunku do standardu a u drugiego 8KM wszystko zależy od innych modyfikacji. 4-1 jest drogi, poprawia generalnie sam peak i ma słabe zastosowanie szerokim zakresie obrotów
Macie tutaj coś ale więcej na talerzu nie dostaniecie :p :
http://cgi.ebay.com/JDM-CIVIC-DOHC-ZC-PM7-P29-PISTONS-CRX-RINGS-BEARINGS_W0QQitemZ180290549804QQcmdZViewItem?_trks id=p3286.m20.l1116
Podepne sie pod dyskusje, gdyz chce w przyszlym sezonie swapnac d16z6. Zastanawiam sie nad tym wyborem, gdyz spalanie w b18 jest duzo wieksze niz w d16, a dobrze dlubniete z6 na skrzyni z 1,3 objedzie seryjne b16, wiec tak podlubane miałoby szanse dorownac b18c4, ale jak wspomnialem spalanie nie wywinduje tak jak w b-serii, chyba, ze sie myle ?
Podepne sie pod dyskusje, gdyz chce w przyszlym sezonie swapnac d16z6. Zastanawiam sie nad tym wyborem, gdyz spalanie w b18 jest duzo wieksze niz w d16, a dobrze dlubniete z6 na skrzyni z 1,3 objedzie seryjne b16, wiec tak podlubane miałoby szanse dorownac b18c4, ale jak wspomnialem spalanie nie wywinduje tak jak w b-serii, chyba, ze sie myle ?
dobrze dłubnięta skrzynia dużo poprawi, 1-4 do ścigania a 5 jakaś mega długa/ekonomiczna i sprawa załatwiona
Podepne sie pod dyskusje, gdyz chce w przyszlym sezonie swapnac d16z6. Zastanawiam sie nad tym wyborem, gdyz spalanie w b18 jest duzo wieksze niz w d16, a dobrze dlubniete z6 na skrzyni z 1,3 objedzie seryjne b16, wiec tak podlubane miałoby szanse dorownac b18c4, ale jak wspomnialem spalanie nie wywinduje tak jak w b-serii, chyba, ze sie myle ?
masz na myśli b18c4 w budzie eg?
...Bartuś...
06-10-08, 19:20
Raczej są małe szanse na to aby D16 modowane wciągnęło B18C4...No chyba że kierowca Ciapa :P
No to mam już podstawowe części czyli:
Dolot Fujita,zamach FIDANZA,sprzęgło EXEDY i wydech BBP ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__92-95-HONDA-CIVIC-DX-LX-EX-BBP-HEADER-CATBACK-EXHAUST_W0QQitemZ360093281676QQddnZPartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20 AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash =item360093281676&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245 )
Co jeszcze proponujecie????
Tak o b18c4 w budzie eg, nie mowie o wciagnieciu ale o mozliwosc powalczenia, czyli nie objechania o kilka dlugosci :D.
No to mam już podstawowe części czyli:
Dolot Fujita,zamach FIDANZA,sprzęgło EXEDY i wydech BBP ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__92-95-HONDA-CIVIC-DX-LX-EX-BBP-HEADER-CATBACK-EXHAUST_W0QQitemZ360093281676QQddnZPartsQ20Q26Q20A ccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20 AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash =item360093281676&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245 )
Co jeszcze proponujecie????
ten wydech to catback, to co za katalizatorem czyli w obecnej chwili masz jakies 40 cm przerwy miedzy kolektorem a reszta uklady :cool: przydalo by sie jeszce cos za seryjnego kata :rolleyes:
...Bartuś...
06-10-08, 21:09
ten wydech to catback, to co za katalizatorem czyli w obecnej chwili masz jakies 40 cm przerwy miedzy kolektorem a reszta uklady :cool: przydalo by sie jeszce cos za seryjnego kata :rolleyes:
Sorrki zapomniałem napisać :P
Zamiast org.cata bedzie to:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__OBX-High-Flow-Catalytic-Converter-92-95-Honda-Civic-CAT_W0QQitemZ370093015593QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acce ssoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=ite m370093015593&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Jeszcze myślałem o regulowanym kółku rozrządu ???
Raczej są małe szanse na to aby D16 modowane wciągnęło B18C6...No chyba że kierowca Ciapa :P
mowa o b18c4 a nie o b18c6
jest bardzo duza szansa zeby modowane d16 wciagnelo b serie.
przypomnijcie sobie jak np furia na starcie ze swoim d15 non vtec dawal popalic b serie analogue
ale ja sie przychylam do tego co markos powiedzial.sprzedac z6 i isc w b serie.
tam gdzie moc d serii sie konczy zaczynaja sie seryjne parametry b serii
...Bartuś...
09-10-08, 15:29
Tak wiem to ja zrobiłem błąd mi chodziło o B18c4...Wszystko zależy od Nm im niżej tym lepiej...A jak patrzyłem wykres to Furio miał dużo Nm nisko i to mu dawało przewagę.
Co do moich planów wynikły taka sprawa że rozmawiałem z moją drugą połówką.I staliliśmy tak że zostaje moje 5000zł na mody,lecz drugiej części nie będzie.Za To za jakieś 1,5 roku zmienimy samochód na coś nowszego i szybszego z pod znaku H.
Wychodzi na to że buduje szybkie N/a na D16Z6...Ewetualnie wspomagane tym podtlenkiem.Także jestem bardzo wdzięczny co mogę dalej zrobić pórcz:pełnego wydechu,dolotu,zamachu,skrzyni i strojenia ?????
zostaw ten podtlenek.to juz lepiej uturbic niz podtlenek.turbo bedziesz mial caly czas a podtlenek przez chwile, a do tego napelnienie butyli pewnie tez do tanich nienalezy.
co mogę dalej zrobić pórcz:pełnego wydechu,dolotu,zamachu,skrzyni i strojenia ?????
walki(np cat cams), regulowane kolka, wieksze wtryski, obrobka glowicy(polerowanie i spasowanie kanalow), doprezenie(tylko wtedy te 5 tys moze niewystarczyc.)
...Bartuś...
09-10-08, 17:19
Znaczy w bardzo małym procencie rozważam Nitro :P A koszt doładowania butli to 60zł za 1kg.
No o regulowanym kółku rozrządu Fidanza.Planowaniu i polerowaniu głowicy to myślałem też.
A podał byś jakiś link do tych wałków ??
za 5000 nie bedie powalającego efektu. odłóż kasę na jakis procent, dołóż do nastepnej hondy.
albo sprzedaj d16 i swapuj b16/b18
Przestancie o mnie mowic bo mnie ucho swedzi :D.
Zmieniaj na B ziom, bedziesz mial wyjsciowo szybko, a jak zabraknie dopiero zaczniesz modzic. W d-serii jak zabraknie po tych modach to lipa, bo tylko dmuchanie zostaje.
...Bartuś...
09-10-08, 21:31
Łatwo mówić zmień na B16/B18...A nie sądzę że mi wystarczy żeby nie wiem co robił bo mam 5000zł,sprzedam D16 za nie wiem 1500zł-2000zł?? To wychodzi koło 7000,a swap wychodzi trochę więcej...Sam kompletny silnik ze skrzynią wychodzi 5700zł
Hamulce 1000zł
Nowe Felgi min. 500zł
Wydech z 1000zł
Mały przegląd 1000zł
Wiec to wychodzi około 10000zł jak nic...No chyba że ktoś wie jak zrobić taniej swap ????
A ogólnie za ten rok czy półtora chce VII gen Type-R lub coś w tym stylu...Dlatego nie wiem czy warto bawić się w tak duże koszty.
czekaj.. a to hamulce, felgi i wydech trzeba zmieniac pod 160 koni z B, ale nie trzeba pod 150 koni z D? w ogole o co chodzi z felgami? musisz je zmienic tylko kiedy bedziesz swapowal, a nie musisz kiedy zaczniesz bawic sie w (bezsensowne) dlubaniny w D? serio.. podlicz sobie ile wydasz (podliczajac wszystko co wymieniles w tym watku w czesciach) na to D i zastanow sie, czy nie taniej byloby swapowac na B16/B18.
Sam kompletny silnik ze skrzynią wychodzi 5700złda rade kupic taniej. chocby artx sprzedaje teraz c4 w cenie nizszej niz podales. niewiele, bo niewiele, ale ten silnik idzie wyrwac jeszcze taniej.
...Bartuś...
09-10-08, 23:11
czekaj.. a to hamulce, felgi i wydech trzeba zmieniac pod 160 koni z B, ale nie trzeba pod 150 koni z D? w ogole o co chodzi z felgami? musisz je zmienic tylko kiedy bedziesz swapowal, a nie musisz kiedy zaczniesz bawic sie w (bezsensowne) dlubaniny w D? serio.. podlicz sobie ile wydasz (podliczajac wszystko co wymieniles w tym watku w czesciach) na to D i zastanow sie, czy nie taniej byloby swapowac na B16/B18.
da rade kupic taniej. chocby artx sprzedaje teraz c4 w cenie nizszej niz podales. niewiele, bo niewiele, ale ten silnik idzie wyrwac jeszcze taniej.
Hehe...W ogóle się nie zrozumieliśmy te ceny co podałem w tym poście to właśnie swap jaki liczyłem pod B18c4...
Tyle razy to piszecie wiec postanowiłem się na tym zastanowić,najwyżej moja druga połówka Mnie zabije jak się dowie że wydałem więcej...Poczytałem trochę na temat swap'u B18C4,ale nie ma nigdzie nic zawartego tak dokładnie.
Jaki będzie koszt swap'u na B18c4 do Coupe.Co będzie potrzeba jeszcze zrobić poza zmianą kompletnego silnika ze skrzynią??
Pisałem do Ziomka z allegro to za silnik 5900zł + montaż 1500zł.Może zna ktoś miejsce gdzie zrobię to taniej.
ee tam :P D seria tez fajna bo na codzien od dołu jak disel idzie hehe
Jak D seria to tylko turbo, innaczej zdecydowanie b18
Sprowadz sobie cos takiego
http://www.pistonheads.com/sales/729884.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/740363.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/639568.htm
w extra cenie masz caly samochod z ktorego bierzesz co chcesz dla siebie pozniej co sprzedasz to masz na heble itd.Jak chcesz sie wyrobic w takiej $ to musisz kombinowac albo z czegos zrezygnowac Powodzenia
...Bartuś...
10-10-08, 18:26
Sprowadz sobie cos takiego
http://www.pistonheads.com/sales/729884.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/740363.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/639568.htm
w extra cenie masz caly samochod z ktorego bierzesz co chcesz dla siebie pozniej co sprzedasz to masz na heble itd.Jak chcesz sie wyrobic w takiej $ to musisz kombinowac albo z czegos zrezygnowac Powodzenia
Wielkie dzięki chyba będę musiał tak kombinować..A powie Mi ktoś czy przy swap na B18c4 będe musiał robić nowy wydech czy da się jakoś tym czas zastosować oryginalny lub coś??
I jak jest z hamulcami..Dało by radę przez jakiś czas pojeździć na tym co mam teraz??Wiem że nie są mocne,ale może pociągną jakiś czas,wiadomo że nie będę jeździł na 100% tylko tak jak bym miał nadal D16 :P
A i jak jest z piastami dało by się jakoś zrobić aby nadal po przeszczepie miały 4x100 bo mam nowe koła z oponkami i teraz wychodzi na to że będe musiał się ich pozbyć...A do tych hamulcy podejdą 14" czy od razu trzeba myśleć nad min. 15"
wsadzasz sam silnik. nie pol samochodu.
da sie.
nic nie musisz. mozesz sobie wykombinowac jakies wieksze hamulce na 4x100. nikt nie kaze ci sie przesiadac na 4x114.3.
...Bartuś...
10-10-08, 18:53
No tylko że najłatwiej zrobić swap o hamulcy od tej Vti na 4x114.3...A jak mam kombinować z tym żeby były hamulce na 4x100,to wole poczekać pojeździć na tym co mam i zrobić swap.
Czyli według tego co rozumiem..Robie Swap np.ten z allegro czyli 5900zł za silnik + przekładka i po tym już mogę normalnie jeździć i cieszyć się nowym silniczkiem.Oczywiście biorę też pod uwagę jakiś mały remont(wymiana rozrządu,płynów i flitów) czy można obejść bez tego na początek???
Czyli według tego co rozumiem..Robie Swap np.ten z allegro czyli 5900zł za silnik + przekładka i po tym już mogę normalnie jeździć i cieszyć się nowym silniczkiem
Tak.
Oczywiście biorę też pod uwagę jakiś mały remont(wymiana rozrządu,płynów i flitów) czy można obejść bez tego na początek???
Raczej radze ci to zrobić bo nie wiadomo jak był traktowany silnik przez poprzedniego właściciela ......:(
...Bartuś...
11-10-08, 17:23
Tak.
Raczej radze ci to zrobić bo nie wiadomo jak był traktowany silnik przez poprzedniego właściciela ......:(
A jak będzie z hamulcami...Dadzą radę jakiś czas???
Ile może kosztować kompletny rozrząd bo nie mogę nigdzie znaleźć??
300pln na dobrych zamiennikach
...Bartuś...
11-10-08, 23:34
300pln na dobrych zamiennikach
A możesz podać gdzie szukać tych zmieników i jakich firm używać ??Szukać do silnika czy jako samochód z tym silnikiem...
tu byl tanio, ale aukcja sie skonczyla http://www.moto.allegro.pl/item441854530.html
...Bartuś...
17-10-08, 19:31
A może ktoś powie Mi coś o wałku Obx.Jeździ ktoś na nim lub widział go na oczy???
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__OBX-STAGE-1-CAMSHAFT-92-95-CIVIC-SI-EX-D16Z6-SOHC-1-6L_W0QQitemZ370097706657QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item 370097706657&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
...Bartuś...
18-10-08, 20:40
wycieraja sie
Ale jakoś mega szybko czy da radę pośmigać 2lata :p
A jakiego innego wałka szukać do D16???
Ale jakoś mega szybko czy da radę pośmigać 2lata :p
A jakiego innego wałka szukać do D16???
Crower
...Bartuś...
18-10-08, 23:25
Któryś z Tych ????
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__CROWER-HONDA-D16Z6-V-TEC-SOHC-CAMSHAFT-CIVIC-STAGE-1_W0QQitemZ360098069123QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20P artsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?h ash=item360098069123&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__CROWER-HONDA-D16Z6-V-TEC-SOHC-CAMSHAFT-CIVIC-STAGE-2_W0QQitemZ230300630771QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20P artsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?h ash=item230300630771&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
No właśnie i który stage brać????
bez wymiany calego rozrzadu tylko stage1. zastanow sie 7x zanim zaczniesz pakowac kase w cos, co po tuningach kosztujacych fortune zostanie objechane przez seryjne c4 w takiej samej budzie...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__CROWER-HONDA-D16Z6-V-TEC-SOHC-CAMSHAFT-CIVIC-STAGE-1_W0QQitemZ360098069123QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20P artsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?h ash=item360098069123&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__CROWER-HONDA-D16Z6-V-TEC-SOHC-CAMSHAFT-CIVIC-STAGE-2_W0QQitemZ230300630771QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20P artsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?h ash=item230300630771&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
ciekawe, czy te aukcje są pod amerykanów wystawiane :rolleyes:
stage 1 pojedzie na seryjnych sprezynkach. stage 2 i dalej wymaga wymiany sprezynek i talerzykow.
...Bartuś...
19-10-08, 15:10
bez wymiany calego rozrzadu tylko stage1. zastanow sie 7x zanim zaczniesz pakowac kase w cos, co po tuningach kosztujacych fortune zostanie objechane przez seryjne c4 w takiej samej budzie...
Łatwo powiedzieć jak się ma kase na takie zabawki.Z drugiej strony nie chce jakiegoś potwora tylko lekko wzmocnionego do jazdy i czasami zabawy.
A co macie na myśli bez wymiany rozrządu??Bo myślałem na regulowanym kołkiem rozrządu.
Łatwo powiedzieć jak się ma kase na takie zabawki.to nie tak.. dokonaj chlodnej kalkulacji. zsumuj wszystko co wydasz na wolnossace d16, pod kreska napisz ile bedzie z tego mocy i jak to bedzie jechalo. a potem zrob taki sam myk z seryjnym b18c4.
lepiej jest miec serie, ale z duza moca niz nagrzebany motor, ktory z seria nie ma nic wspolnego.
bez wymiany calego rozrzadu tylko stage1. zastanow sie 7x zanim zaczniesz pakowac kase w cos, co po tuningach kosztujacych fortune zostanie objechane przez seryjne c4 w takiej samej budzie...
juz odrazu objechane :P kocham te dyskusje
1.8 to juz masz klase 1600-2000cm3 biorac pod uwage najczestszy rozklad klas
a tam juz integry, CTR-y wiec nie koniecznie latwiej z B18C4
a ty tylko o jednym :D jak sie buduje samochod do jakiejs klasy wyscigowej to oczywiscie nie ma sensu pytac o sensownosc poniesionych gdzieniegdzie kosztów. ale jak samochod ma byc na ulice...
ale jak samochod ma byc na ulice... to powinien być komfortowy, z klimą i najlepiej z automatem by w korku lewa noga nie rozbolała :D
;)
ale jak samochod ma byc na ulice... to powinien być komfortowy, z klimą i najlepiej z automatem by w korku lewa noga nie rozbolała :D
:D
jak na miasto/ulice to do 50km/h to spokojnie wystarczy cos mniejszego i ekonomiczniejszego a równie szybkiego :D
...Bartuś...
20-10-08, 18:06
Kocham To Forum :D :D
Nie będzie żadnego B16/B16 i nie wspominajcie mi o tym....
Mody będą na D16:
Kompletny wydech 4-2-1 2.25cala 280Dol
Dolot CAI 155dol
Zamach Fidanza 130dol
Sprzęgło Exedy Stage 1 243dol
Skrzynia ????
Głowica (tylko który stage ???) ???
Regulowane kółku rozrządu Fidanza 100dol
Wałek CROWER Stage 1(a może jednak Stage 2??) 305dol
Wszystkie części wymienione wyjdą około 1350dol z przesyłkami.Czyli około 3400zł.Resztę z tych 5000zł chcę przeznaczyć na skrzynie.
A używał ktoś może takie sprzęgło????
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__F1-RACING-STAGE-1-CLUTCH-FIDANZA-FLYWHEEL-92-05-CIVIC_W0QQitemZ350112629902QQddnZPartsQ20Q26Q20Acc essoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Ac cessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=i tem350112629902&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Lub
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__F1-RACING-STAGE-1-CLUTCH-FIDANZA-FLYWHEEL-92-05-CIVIC_W0QQitemZ350112629902QQddnZPartsQ20Q26Q20Acc essoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20Ac cessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=i tem350112629902&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Oczywiście na koniec jakieś strojenie...Powinno pyknąć te 145km
ten sprzęgieł to chińszczyzna
nom to podobny zestaw co i ja planuje zbudowac :P
znaczy czesci sa zlozyc pozostaje a w moim wypadku znaczy sie w rok moze zdaze :D
ja wziolem Exedy OEM i spoko luzik daje rade, ono chyba i tak mocniejsze troszke przynajmniej docisk
a przy okazji? te hawaje to który blok? :D
...Bartuś...
20-10-08, 19:29
:D
jak na miasto/ulice to do 50km/h to spokojnie wystarczy cos mniejszego i ekonomiczniejszego a równie szybkiego :D
A propo mam klimę :P :P
Widziałem i pokazywałem wcześniej zestaw z Oem Exedy.Niby zaoszczędzę na tym trochę ponad 100dol,ale czy warto ??
Mam wrażenie, że nie masz najmniejszego pojęcia o mechanice i zasadach obsługi pojazdów mechanicznych....
jeszcze skrzynia stejdz piec i pol i glowica stejdz siedemnascie. razem bedzie tysioncpincet koni. dokup mocne szelki, bo ci glowe urwie...
jeszcze skrzynia stejdz piec i pol i glowica stejdz siedemnascie. razem bedzie tysioncpincet koni. dokup mocne szelki, bo ci glowe urwie...
mysle ze stejdz szesnascie wystarczy :cool:
mowisz? ja slyszalem, ze dopiero od siedemnastego jest smoc :D
mowisz? ja slyszalem, ze dopiero od siedemnastego jest smoc :D
od 17lvl to juz ciemna strona śmocy :D
dobra koniec OT bo jeszcze bany bedom ;p
spokój tam!
na glowice starczy stage 4, sprzeglo stage 3 i polosie stage 9. bedzie spoko chodzilo.
i ssanie palca przed spaniem.
za 5000 masz 200 kucy z kompresora i to juz jest mala rakieta
...Bartuś...
31-10-08, 17:10
za 5000 masz 200 kucy z kompresora i to juz jest mala rakieta
Podsunąłeś Mi pomysł z soft turbo...Poczytałem trochę na ten temat.I na seryjnym silniku powinienem zrobić te 170km na ulicę.Czytałem tez trochę na temat zestawów z Ebay.I jednym turbo padło po 10min inni zrobili 7000km i wszystko jest ok nie mają żadnych problemów,jeszcze inni mówią aby dopłacić do markowego zestawu.
Znalazłem takie zestawy:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___88-91-civic-D15-D16-REV-SPEED-T3-T4-COMPLETE-TURBO-KIT_W0QQitemZ380075783272QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item3800757832 72&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___TURBONETICS-TURBO-KIT-CIVIC-CRX-D15-D16-REV-SPEED-88-00_W0QQitemZ400004177329QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item40000417732 9&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___D-Series-TURBO-KIT-D15-D16-CIVIC-INTEGRA-DEL-SOL-T3-T4_W0QQitemZ260306904784QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item26030690478 4&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
Koszt zrobienia soft turbo u grabowskiego to koszt rzędu 6000-8000zł.
Tutaj przy tym zestawie za 1500dol(z tym że mam już kupione 1200dol po starej niskiej cenie) wychodzi mi około 4200zł.Montaż miał bym za darmo.
Wiem że dochodzi na pewno wydech,dolot + strojenie tego.Jest może coś jeszcze o czym zapomniałem/nie wiem??
Mój ulubiony mod- SOFT TURBO :p :p:p
Nie wiem co w tym tak smiesznego!!! Nie kazdy ma tyle pieniedzy co wy i jezdza CTR-ami albo ITR. Sa ludzie co pracuja ciezko na to i jeszcze z czegos musza zyc a nie dostana od (mamus,i tatusia) ze slowami "masz synku" Ma tyle kasy wiec warto pomuc a nie wysmiewac zeby dobrze wybral.Na reszte dozbiera za jakis czas......!!!
qrzej25 - dobrze powiedziane...
Znalazłem takie zestawy:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___88-91-civic-D15-D16-REV-SPEED-T3-T4-COMPLETE-TURBO-KIT_W0QQitemZ380075783272QQddnZPartsQ20Q26Q20Acces soriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item3800757832 72&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___TURBONETICS-TURBO-KIT-CIVIC-CRX-D15-D16-REV-SPEED-88-00_W0QQitemZ400004177329QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item40000417732 9&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___D-Series-TURBO-KIT-D15-D16-CIVIC-INTEGRA-DEL-SOL-T3-T4_W0QQitemZ260306904784QQddnZPartsQ20Q26Q20Access oriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item26030690478 4&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245
co do 2giego zestawu to sama firma turbiny nie jest zła i cena tak że nie bardzo wygórowana więc jest spora różnica w cenach us i pl, tylko nigdy nie ma gwarancji że to bedzie dobrze chodzić.
Nie wiem co w tym tak smiesznego!!! Nie kazdy ma tyle pieniedzy co wy i jezdza CTR-ami albo ITR. Sa ludzie co pracuja ciezko na to i jeszcze z czegos musza zyc a nie dostana od (mamus,i tatusia) ze slowami "masz synku" Ma tyle kasy wiec warto pomuc a nie wysmiewac zeby dobrze wybral.Na reszte dozbiera za jakis czas......!!!
odejdz w pokoju. najlepiej jeszcze zanim napiszesz cos rownie madrego po raz drugi.
Nie wiem co w tym tak smiesznego!!! Nie kazdy ma tyle pieniedzy co wy i jezdza CTR-ami albo ITR. Sa ludzie co pracuja ciezko na to i jeszcze z czegos musza zyc a nie dostana od (mamus,i tatusia) ze slowami "masz synku" Ma tyle kasy wiec warto pomuc a nie wysmiewac zeby dobrze wybral.Na reszte dozbiera za jakis czas......!!!
Jakbyś umiał czytać między wierszami to być wyczytał, że nikt tu nie śmieje się z braku kasy. Wiele osób wypowiadających się w tym wątku przechodziło przez taki etap 3,5,10 lat temu i mają naprawdę spore doświadczenie, a dochodzili do tego samemu często mocząc sporą kasę bo o jakiekolwiek dobre graty było b trudno. Ci sami jak czytają, że ktoś chce zrobić soft turbo poniżej 5k to nic nie pozostaje jak tylko szeroko się roześmiać. Wystarczy żeby autor poczytał trochę jak to inni robili, jakie mieli problemy, usiadł nad kartką z długopisem i policzył to i tamto, dobrze rozplanował, nabrał wiedzy, a w razie niejasności dopiero zabrał głos na forum. Ale nie. Przecież łatwiej wpisać na jebaju "turbo" i powklejać na forum n linków bo samemu się nie chce pomyśleć. Czasami myślenie nie wychodzi, bo po prostu takim się urodziło, więc nie pozostaje nic innego jak pojechać do firmy co żyje z tuningu i zostawić auto na kilka dni, a przy odbiorze zostawić okrągłą sumkę.
nie Kenny. wystarczy wyciągnąć rękę do mamy albo taty i gotowe. Ty tak robisz, ja tak robie, markos tak robi. prawie każdy tu tak robi. I nie znamy sie na niczym tylko tak *******imy farmazony. i lansujemy sie pod dyskotekami...
kto nie bierze hajsu od rodzicow?
No tak Pati, wczoraj był 5-ty, emerytury doszły, trzeba odwiedzić rodziców :D
wiesz co ... kup sobie zestaw nr 3 - serio, serio - bedziesz bardzo zadowolony.
Jest w nim chyba naprawde wszystko co ci potrzeba ...(nom wskaznikow chyba nie ma)... a uwierz mi, ze z *******kami schodzi najdluzej. Teraz juz turbiny ebayowe/china sa oki i nie pekaja czy cos - dzialaja jak trzeba.
...Bartuś...
06-11-08, 16:47
Dobrze już nie musicie pisać na ten temat...Wiadomo doszedłem do tego co napisaliście w pierwszych postach czyli swap na B18C4.Teraz oddaje na zrobienie progów bo okazało się że ruda odwiedziła.
A co do rodziców to Ojciec Mi dał brakująca kasę na Swap :P :P
- zazdroszczę:rolleyes:
[QUOTE=...Bartuś...;522565]
A co do rodziców to Ojciec Mi dał brakująca kasę na Swap :P :P
- Zazdroszczę...;)
czyli jednak b18 N/A?
...Bartuś...
06-11-08, 19:14
Znaczy z jednej strony szkoda że tylko B18C4,gdyby nie te progi to można było by myśleć na czymś mocniejszym,z drugiej ciesze się że stać Mnie na jaki kol wiek swap.Co nie zmienia faktu że na Swap,z servisem+zrobienie progów 10k muszę wydać.
Ps.Może kiedyś bedzie B18 z suszarką :p
Ps.Może kiedyś bedzie B18 z suszarką :p
Koniecznie inaczej nei bedzie szalu na forach spotach itd.
Ktos jeszcze ma cos do powiedzenia apropo 170 koni w d seri NA czy nitro do D? czy mozna oficjalnie zamknac?
ja chciałem przypomnieć grzej25, ze kase jeszcze też można od babci wziąść.
B18C4 to dobry wybór. seryjnie mocny silnik ze sporym potencjałem.
ja chciałem przypomnieć grzej25, ze kase jeszcze też można od babci wziąść.
B18C4 to dobry wybór. seryjnie mocny silnik ze sporym potencjałem.
OK.Wiec masz(macie) farta, ale ja niestety nie mam takiej mozliwosc. I nawet na glupia srobke musze *******a....c sam!!!!!!!!!Dlatego robie D serie bo tansze graty. Moze B albo H w przyslisci jak zona da pieniadze(ktorej nie mam) :)
nie ma to jak sponsoring :D
...Bartuś...
07-11-08, 15:31
nie ma to jak sponsoring :D
Na pewno jakąś część tych tej kasy oddam im,bo dostałem jeszcze zastrzyk gotówki na nowe koła z oponami na lato,bo promocja była na Ebaju :p
A co do grzebania D-serii,gdy nie ten zastrzyk gotówki też na pewno bym modował D-serię,już miałem graty powybierane.
Z tego co wyczytałem i się dowiedziałem najlepiej zrobić:
Dolot CAI (Aem,Fujita)
Kompletny Wydech (OBB,Megan Racing,OBX)
Lekkie koło zamachowe (Fidanza)
Skrzynia Biegów 1-2-3-4 z Crx i przełożenie główne z Concerto
Wałek rozrządu (CROWER)
Regulowane kółko rozrządu (Fidanza)
Strojenie JHM :p
Co powinno dać osiągi porównywalne do B16.Przy sprowadzeniu wszystkiego z USA koszta nie wychodzą jakieś kosmiczne.
Ja bym z tej listy wyłączył OBX. Firma z towarem bardzo podejrzanej jakości.
to jeszcze wyłącz Megan Racing i OBB. to te same produkty tylko metka inna.
Co powinno dać osiągi porównywalne do B16.Przy sprowadzeniu wszystkiego z USA koszta nie wychodzą jakieś kosmiczne.
i koniec a w B16 od tego zaczynasz :D przemysl sprawe D seria to nie B a kasa to kasa
Co powinno dać osiągi porównywalne do B16.Przy sprowadzeniu wszystkiego z USA koszta nie wychodzą jakieś kosmiczne.
tak zmodzone d16 killuje b16 serie a jedzie rowno z b16 w ktorym jest dolot i wydech
i koniec a w B16 od tego zaczynasz :D przemysl sprawe D seria to nie B a kasa to kasa
tylko jak poszaleje i rozwali D to za tysiaka ma drugi silnik, a w B musi wyłożyć ze 3 tysie :)
A skoro już zostało tu wspomnianie hasło nitro...
Spotkałem się z opinią, że nitro to ostatni level przy modzeniu...
że podobno bardzo łatwo podtopić tłoki jeśli nie zakuty silnik...
zgadzacie sie z tym??
dodatkowe -wymuszone spalanie gazu i paliwa = większa temperatura czyli coś w tym jest
Wielki Szu
17-09-09, 20:40
Kolego o co to jest, bo nie kumam?
Sprowadz sobie cos takiego
http://www.pistonheads.com/sales/729884.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/740363.htm
albo
http://www.pistonheads.com/sales/639568.htm
w extra cenie masz caly samochod z ktorego bierzesz co chcesz dla siebie pozniej co sprzedasz to masz na heble itd.Jak chcesz sie wyrobic w takiej $ to musisz kombinowac albo z czegos zrezygnowac Powodzenia
dodatkowe -wymuszone spalanie gazu i paliwa = większa temperatura czyli coś w tym jest
azot ma właściwości chłodzące jak dobrze pamiętam. W jednym Civicu Turbo bez Nitro było wyższe EGT niż z Nitro
Nitro jest ostatnim etapem modyfikacji bo się zwyczajnie nie kalkuluje na ulicy. Chyba że się chce to wykorzystywać tylko na zawodach.
azot ma właściwości chłodzące jak dobrze pamiętam. W jednym Civicu Turbo bez Nitro było wyższe EGT niż z Nitro
Nitro jest ostatnim etapem modyfikacji bo się zwyczajnie nie kalkuluje na ulicy. Chyba że się chce to wykorzystywać tylko na zawodach.
Na ulicę niby jakieś rozwiązanie to jest, żeby zdobyć dość duży przyrost mocy.
Co nie zmienia faktu że kiedy psiarnia zobaczy butlę to dowodzik leci odrazu OUT...
do tego dopełnianie butli, odkręcanie/zakręcanie jej...
No i sama butla też zajmuje miejscę.
"strzał"na chwilę, a nie - moc zawszę i wszędzie.
Jak dla mnie ma to sens jedynie na zawodach kiedy "strzał" dośc skutecznie niweluje "laga" Turbinki.
...Bartuś...
19-09-09, 11:56
Na ulicę niby jakieś rozwiązanie to jest, żeby zdobyć dość duży przyrost mocy.
Co nie zmienia faktu że kiedy psiarnia zobaczy butlę to dowodzik leci odrazu OUT...
do tego dopełnianie butli, odkręcanie/zakręcanie jej...
No i sama butla też zajmuje miejscę.
"strzał"na chwilę, a nie - moc zawszę i wszędzie.
Jak dla mnie ma to sens jedynie na zawodach kiedy "strzał" dośc skutecznie niweluje "laga" Turbinki.
Pierwszy raz słyszę żeby mogli zabrać dowód za Podtlenek...Ile osób ma to i jakoś dowody też mają...Przecież cała instalacja jeśli jest firmowa ma homologacje bo inaczej nawet do sprzedaży by nie trafiła...A w prawie o ile wiem nie ma żadnej wzmianki na temat zakazu posiadania podtlenku...
podepne sie pod temat...
-D16Y2
-wałek rozrządu Brian Crower stg2
-sprężynki zaworowe CompCams
-nieznacznie podniesiona kompresja
-regulowane kółko rozrządu VISION
-skrzynia biegów (chwilowo seria)
-sprzęgło EXEDY stg1
-lekkie koło zamachowe FIDANZA
-short shifter
-kolektor 4-2-1 (chińczyk)
-2,25" na dwóch tłumikach przelotowych
-przepustnica 60mm
-rozwiercony kolektor ssący 60mm
-dolot ze stali nierdzewnej
-stożkowy filtr powietrza K&N
-OBD1
-strojenie
Po wszystkim wyszlo 148 HP 156 Nm
na papierze nie wyglada to rewelacyjnie ale na drodze jestem zadowolony... oczywiscie wsadzone pieniadze wystarczylyby na b18 ale mialem bardzo zdrowa serie d16 i postanowilem sie z nia pobawic...nie chcialem miec sredniej polskiej b18 wiec tak to sie skonczylo...ale z czystym sumieniem moge powiedziec ze to co sie konczy w D N/A zaczyna sie w B i taka jest prawda...
ale z czystym sumieniem moge powiedziec ze to co sie konczy w D N/A zaczyna sie w B i taka jest prawda...
a ja z czystym sumieniem ze: to co sie konczy w B n/a zaczyna sie w D turbo :)
a potem jest B turbo ;)
potem to już nie ma sensu w Hondę ładować siana, tylko kupić jakieś męskie auto :D:D:D
@buu82:
jak na takie mody, to wynik z rolek bardzo słaby :rolleyes:
sane-masz racje...wynik nie powala ale nie to jest najwazniejsze...na drodze jest super a silnik zostal specjalnie tak wystrojony by go nie zajezdzic po 40tys...wszystko z umiarem i rozsadkiem... mozna pojechac na inna chamownie i wyniki beda powiedzmy o 10 km/Nm lepsze ale nie o to chodzi... i tak szykuje sie na cos innego... a wkleilem opis zeby inni wiedzieli ze D-seria jest fajna jesli masz zdrowy silnik , czas i pieniadze...Bseria wiadomo to klasyk sam w sobie... tylko jesli masz takiego "zajoba" jak ja i nie chcesz jezdzic srednia krajowa to dlubiesz... nie zawsze przeklada sie to na osiagi i kalkuluje ale jakas tam satysfakcja jest jak serie B objezdzasz... pytanie tylko czy warto i jakim nakladem... ja osobiscie teraz celuje w k24 na czapce z k20...lub jak mnie cos podkusi w diesla z accorda...nowatorski projekt ale mysle ze efekty beda dosc ciekawe...
Pati... wiesz ze dobre turbo to koszty okolo 10tys... oczywiscie jest to rewelacyjna zabawa ale z czasem zaczynasz sie zastanawiac "czy warto"...??ja osobiscie jestem "zakochany" w hondzie ale teraz z perspektywy czasu i powiekszenia rodziny traktuje swoja "zabke" jako hobby...im wieksze mody tym trudniej sie jezdzi w codziennym uzytkowaniu a i o komforcie nie ma co mowic... budujesz samochod na streeta a nie do pokonywania wiekszych odleglosci... ja mam pusty srodek i powoli zaczyna to meczyc moja druga polowke... komfort zaczyna byc priorytetem co nie znaczy ze zrezygnuje z "zabki"...nie ma to jak wsiasc w samochod i sie odstresowac po ciezkim dniu w pracy...
Napisał buu82 Zobacz post
ale z czystym sumieniem moge powiedziec ze to co sie konczy w D N/A zaczyna sie w B i taka jest prawda...
a ja z czystym sumieniem ze: to co sie konczy w B n/a zaczyna sie w D turbo
Tylko, że B w N/A zrobisz 210 -220KM, a D do takich mocy trzeba będzie kuć pod turbinę czy kompresor.
Gdzie kończy się B w N/A zaczyna się H, F i K :) wszystko rozbija się o koszty...
Misiekemeryt160
26-09-09, 21:56
Gdzie kończy się B w N/A zaczyna się H, F i K
a gdzie kończy sie F, H zaczyna się RB25DET 2jz itp.. i tam można w kółko...wyznacznikiem końca i pocżatku i tak zawsze jest hajs...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.