PDA

Zobacz pełną wersję : Civic fd1 części



lmrxdoln
14-06-20, 23:05
Witam, mam pytanie odnośnie Civica fd1, jak jest z częściami, czy pasują z ufo? Chodzi mi o rzeczy typu tarcze, zaciski, zawieszenie itd. tzn o ogólne różnice pomiędzy nimi, i kolejne moje pytanie jest takie mianowicie czy są duże różnice jeżeli chodzi o civica sedana a sedan type r, wiadomo silnik, tarcze większe i pare wiadomych różnic, i czy przykładowo z civica ufo type r podejdzie coś do zwykłego civica sedana 1.8. Pozdrawiam.

Lucas.FK2
15-06-20, 07:43
FD1 to Sedan wypuszczany na amerykański/kanadyjski rynek. Praktycznie wszystkie części po za układem hamulcowym podchodzą z Europejskiego Sedana FD7.
Z UFO nie ma nic wspólnego w zasadzie.
O TypeR nie myśl bo nie ma praktycznie u nas części od FD2.

lmrxdoln
15-06-20, 08:57
Chodziło mi właśnie o FD7 a nie o FD1, mój błąd. Przymierzam się do kupna, z wyglądu mi się bardzo podoba, stąd mam jeszcze jedno pytanie, wiem, że to wolnossący więc podniesienie mocy może kosztować swoje, ale mniej więcej jak jest z podnoszeniem mocy w tych silnikach i kosztami mniej więcej? Ktoś podnosił w ogóle?

pablo.see
15-06-20, 18:41
Zawieszenie, amortyzacja, hamulce normalnie części dostępne i ceny są zjadliwe. Jak przyjdzie naprawiać auto po stłuczce to będzie płacz. Tylna klapa 500-600 zł do naprawy i malowania. Taka tylko do malowania 1000-1200zł. Lampy używane 300-500zł/szt. o ile znajdziesz nieuszkodzone. Do UFO części blacharski w bród. Sedan to takie Yeti. Trzeba mieć to na uwadze. Jak chcesz modzić do słabo. Najlepiej też żeby wziąć przedlifta, jeżeli chodzi o dokładki itp. Zawieszenie z tyłu inne w sedanie jak w HB.

lmrxdoln
15-06-20, 22:06
Właśnie sedan podoba mi się bardzo, to UFO już dużo mniej, o tyle ile części typu błotniki itp. to domyślałem się, że może być ciężej bo jest mniej popularny, i właśnie chciałem coś jak najmłodszego, tylko kwestia właśnie też silnika bo jeżeli ciężko coś zrobić to raczej odpuszczę sobię FD7 a pomyśle nad czymś innym, bo gdzieś wyczytałem, że R18A1 łatwiej jest modzić, a R18A2 już jest ciężko ale nic konkretnego nie znalazłem czemu tak jest, wiadomo, że to nie jest uturbiony silnik więc przyrosty będą mniejsze ale zawsze coś, i jak czytałem to ponoć pomiędzy tymi dwoma silnikami nie ma dużych różnic i głównie to A2 był na europę a A1 na USA itd. nie wiem też czy to prawda bo ciężko cokolwiek konkretnego znaleźć na temat sedana. Generalnie szukam czegoś do 35 tyś. jako bazę no i mam jeszcze trochę na rzeczy typu dokładki, skrzydło itd bo najpierw wizualnie bardziej bym chciał jako tako ogarnąć auto jak kupie a potem bawić sie przy silniku, przez chwilę pomyślałem o swapie na K serię ale wątpię, żeby to jakkolwiek się opłacało, ktoś jest w stanie coś doradzić?

pablo.see
16-06-20, 08:59
Jak chcesz modzić silnik R18 to zapomnij. No chyba, że mieszkasz w USA. Trzeba grubych pieniędzy. Ściągnij sobie civica si z USA czy Kanady. Tam już siedzi k-seria i będzie łatwiej.
Generalnie odradzam FD7 do modzenia. Wg mnie typowy dupowóz/dziatkowóz.

Tutaj masz ciekawy temat jeżeli chodzi o modzenie R18A2
http://www.racingforum.pl/Chiptuning-silnika-R18A2-Hondy-FR-V-Civic-t77579.html

A tu R18A2 po programie:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1882088465345216&id=1377707015783366

lmrxdoln
16-06-20, 15:57
Poczytałem i jedyną jakkolwiek sensowną opcją to albo tak jak mówisz ściągnąć z USA albo uturbić, w każdym razie dzięki za odpowiedzi, sporo to mi rozjaśniło.