Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : civic VII 1.4



ciosek91
22-04-20, 11:54
Witam, nadal mam problem z głuchym stukiem z prawej strony z przodu na nierównościach, kostka brukowa dziury małe.
cały czas jakieś stuki głuche takie guma o metal czy coś.
wymienione są:
amortyzatory
poduszki amorka
łozyska amorka
maglownica
drązki kierownicze
koncowki drązka
drążki stabilizatora
tuleje wahacza te przednie duże
poduszki silnika
półosie nowe obie...
co to może być

JarkoCivic
23-04-20, 21:31
Witam, nadal mam problem z głuchym stukiem z prawej strony z przodu na nierównościach, kostka brukowa dziury małe.
cały czas jakieś stuki głuche takie guma o metal czy coś.
wymienione są:
amortyzatory
poduszki amorka
łozyska amorka
maglownica
drązki kierownicze
koncowki drązka
drążki stabilizatora
tuleje wahacza te przednie duże
poduszki silnika
półosie nowe obie...
co to może być

Prowadnice zacisków sprawdzałeś? Sprawdź czy zacisk nie dzwoni. Przy hamowaniu cichnie?

ciosek91
24-04-20, 08:52
zaciski są ok, hamulce robiłem nowe.
to jest taki głuchy dzwięk stukania.
sprawdziłem dziś stabilizator w sensie odkręciłem i przejechałem sie bez i nadal stuka...

mixturant
24-04-20, 09:06
Maglownice kupowałeś regenerowaną / nową czy używkę ?

ciosek91
24-04-20, 09:27
używaną ale sprawdzona i nie ma luzów.
tylko teraz tak:
może być to tuleja wahacza ta tylna silentblock czy coś takiego?
i jeszcze na podniesionym aucie jak ruszam dwoma rękami za koło to tak jak by był luz na amortyzatorze na gorze poprostu widać ruchy amortyzatora

JarkoCivic
24-04-20, 18:59
używaną ale sprawdzona i nie ma luzów.
tylko teraz tak:
może być to tuleja wahacza ta tylna silentblock czy coś takiego?
i jeszcze na podniesionym aucie jak ruszam dwoma rękami za koło to tak jak by był luz na amortyzatorze na gorze poprostu widać ruchy amortyzatora

Nie powinno być luzu. Przy opuszczonym aucie amor może mieć jakiś luz na łożysko przez co właśnie te pukanie.

mały_miszcz
28-04-20, 21:06
A tuleje staba sprawdzales? U mnie wlasnie to stukalo a wszyscy ze magiel magiel :)

ciosek91
29-04-20, 08:12
A tuleje staba sprawdzales? U mnie wlasnie to stukalo a wszyscy ze magiel magiel :)

wiesz co, odkręcałem drążki staba od wahacza i przejechałem zobaczyć żeby wykluczyć staba, nadal się tłukło w prawym kole cośn a dziurach i nierównościach

ciosek91
01-05-20, 17:34
Byłem na stacji diagnostycznej okazało się że amortyzator stuka...
Możliwe?
Założyłem nowy...

przemo91524
04-05-20, 18:05
no skoro zalozyles nowy to powinienes wiedziec czy to mozliwe

ciosek91
05-05-20, 17:56
Dobra wymieniłem na nowy amor, nowy wahacz z tulejami nowy łącznik staba i nadal stuka prawa strona. Dokładnie to jak koło najedzie na dziurę albo próg zwalniający i stukot przy opadaniu koła jest dość głośny... Głowa boli już...

przemo91524
05-05-20, 20:14
sworzen?!

na bank sworzeń, podnieś koło i sprawdź łomem czy sworzen ma luz góra dół, jednak jak już tyle wymieniłeś to tylko sworzeń może stukać, nie zwlekaj bo koła sie urywajo

ciosek91
05-05-20, 21:40
Przy wymianie wahacza sprawdzałem sworzen, zero luzu.
Nawet ciężej chodził tak jak nowy... Więc nwm czy to sworzen

Siny83
19-06-20, 07:56
i co poprawiło się ? to był amor?

bo ja z doświadczenia powiem że magiel to taka męda jest , że nawet po wymianie ślizgu na taki z K-system pro super pasowny oraz nowej OEM sprężynie docisku, po zlikwidowaniu luzu tak, że zaczęło nawet ciężej chodzić kółko kiery i nie odbijało za fajnie to i tak BYLEM W STANIE WYGENEROWAĆ STUKI NA KONKRETNYCH NIERÓWNOŚCIACH!! Więc oświadczam że ten typ tak ma, jak zadrga konkretnie to stuknie i tyle, ale jest pewna granica gdzie kiera chodzi lekko a stuki przy normalnej jeździe się nie pojawiają. Ustawiałem to chyba z 15 razy, podpowiem jeszcze że ważna jest zbieżność na 0 aby idealnie odbijała kierownica.