PDA

Zobacz pełną wersję : Okładziny (Tylne Hamulcow) Wymiana 5Gen



pacha
01-10-08, 21:20
Witam Czy moze ktos wytłumaczyć mi łopatologicznie jak zabrać sie do wymiany Okładzin w Hamulcach bębnowych w Hance 92r hatchback ?? jak sie zabrać do tego jeśli juz zdjołem bęben??co dalej zeby nie uszkodzic cylinderkow.Nowych okładzin itd Dziekuje za Odpowiedzi bo właśnie czeka mnie taka wymiana a chce sie sam pomęczyć bez Mechanika...Pozdrawiam

???

purol 1.3
02-10-08, 07:56
witam . spokojna głowa , nic nie popsujesz jesli nie bedziesz używał młotka :D .
jak zdejmiesz już bęben , to zobaczysz kilka srężynek , które trzeba zdjąć. najlepiej zrobić to srubokrętem .
z tłumaczeniem łopatologicznym dużo by zeszło , hehe, ja nie jestem uzdolnionym mechanikiem i pierwszy raz w życiu robiłem takie coś , zeszło mi 3 godziny , pare przekleństw i ze 3 piwka , ale dałem rade . najlepiej jest rozebrać jedno pokolei i składać patrząc się na drógie jeszcze nie rozkręcone , wszystko tam będzie widać co gdzie piowinno być.
jak juz będziesz składał spowrotem to najpierw założyć trzeba dolną najdłuższą spręzyne i naciągać tzrzeba góre i uważać trzeba żeby nie wyskoczyły cylinderki bo z odpowietrzeniem hamulców to samemu jest bardziej niz prze....ne .
dasz sibie rade , bez paniki. troche cierpliwości , i nie ma co sie spieszyć bo tylko sie walniesz gdzieś . jak chcesz to zawsze miożna po każdej operacji zrobić zdjęcie cyfrówką i już wsio wiadimo jak złożyć.
POwodzenia i pozdrawiam

pacha
02-10-08, 08:48
a cylinderki jak zblokowac zeby plyn mi nie uciekl? I jak zaloze nowe okladziny to wejda one swobodnie w bęben?

olszes
02-10-08, 09:13
cylinderki mozesz zwiazac cienkim drutem :)

Siny26
02-10-08, 11:05
za właśnie wymieniłem szczeki godzinkę temu ;] dokładnie wszystko tak jak koledzy piszą wyżej z tym za mi to na trzeźwo zeszło półtorej godziny na spokojnie

purol 1.3
02-10-08, 12:49