roobi321
28-03-20, 19:59
Witam wszystkich :)
Niestety wcześniej zapytałem w złym dziale... Za co przepraszam :)
Ale przejdźmy do rzeczy.
Od niedawna jestem posiadaczem pięknej amerykanki
EM2 1.7 Vtec 125km coupe. 2002r
Spalanie w niej to jakieś 10-12l... :o chyba że wskaźnik robi mnie w konia..? Co również biorę pod uwagę bo nim się obejrzę pali się rezerwa 😐
Okej, lubię czasem depnąć ale nie kręcę jej do 6 tys a do 3-3,5.
Czy to normalne w tych silnikach? Może te wskaźniki jakoś wcześnie rezerwę pokazują? 😅 Do tego gdy już ją kręcę trochę wyżej jakoś nie czuję żeby Vtec się załączał.. Może być to kwestia wyregulowania zaworów?
Z góry dzięki wszystkim za pomoc :)
Niestety wcześniej zapytałem w złym dziale... Za co przepraszam :)
Ale przejdźmy do rzeczy.
Od niedawna jestem posiadaczem pięknej amerykanki
EM2 1.7 Vtec 125km coupe. 2002r
Spalanie w niej to jakieś 10-12l... :o chyba że wskaźnik robi mnie w konia..? Co również biorę pod uwagę bo nim się obejrzę pali się rezerwa 😐
Okej, lubię czasem depnąć ale nie kręcę jej do 6 tys a do 3-3,5.
Czy to normalne w tych silnikach? Może te wskaźniki jakoś wcześnie rezerwę pokazują? 😅 Do tego gdy już ją kręcę trochę wyżej jakoś nie czuję żeby Vtec się załączał.. Może być to kwestia wyregulowania zaworów?
Z góry dzięki wszystkim za pomoc :)