Zobacz pełną wersję : blad p0600 i p0563
Witam moj problem to zapalajacy sie blad silnika po przekreceniu zaplonu jak go skasuje to nie raz nie zapala sie przez 3 , 4 odpalenia i dopiero po przekreceniu zaplonu jak komputer robi test to juz pozostaje nigdy czek nie zapalil sie podczas jazdy ,prosze o pomoc z gory dzieki .
Sprawdź w necie co to za kody błędów i będziesz wiedzieć co i jak.
W necie nic nie znalazlem .
3 sekundy szukania. Błąd p0563
Potential causes for this code to set are:
High resistance in the cable between the alternator and battery - possible
Low resistance/open circuit between the alternator and the control module - possible
Alternator faulty – most common
Failed PCM - unlikely
Odpal auto. Włącz światła i nawiew na maksa. Miernikiem sprawdź napięcię na aku. Jak będzie pomiędzy 13,2 a 14,7 volta to ok.
Jak powyżej (powiedzmy 15.5v) to masz problem z ładowaniem.
Na pełnym obciążeniu świata dmuchawa szyba tylna klima 12.5 do 13.8 jak wlacze i wylacze swiatla to to sie tak wacha i klima sie wylancza
Przy normalnej jeździe 14.3.
Czy uszkodzony regulator napiecia?.
Witam ponownie, gdzie mogę znaleźć w aucie te dwa przekaźniki : K20 Fuel pump (FP) relay oraz K46 Engine control (EC) relay.
Na schemacie ( https://obrazki.elektroda.pl/8272017300_1580381065.jpg ) są zaznaczone.
I jeszcze jedno pytanie, czy za kazdym razem powinne być słyszalne "buczenie" pompy paliwa po przekręceniu zapłonu, Ponieważ, gdy pompa buczy i jest "cyknięcie" przekaźnika (chyba) to checka nie ma, a gdy w aucie jest cicho to błąd sie pojawia( zawsze P0563 i czasami p0600).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.