PDA

Zobacz pełną wersję : Wartość vti



kreatywny
28-11-19, 22:31
Witam niedlugo planuje sprzedać swoja honde civic vi vti. Widze że juz tego praktycznie nie ma jaka moge dac cenę? Sprzedaje no nowych oponach, w srodku wysuwane radnio dotykowe, pelne skory praktycznie niedostępne! Z zewnatrz nadkola juz do zrobienia daje reperaturki w zestawie i duzo gratow. Jeszcze doszedl niedawno wymirniony zderzak po malej przygodzie z borsukiem niestety trochę kolor sie odróżnia. O samochod dbałem jak mogłem kolor srebny nh614m. Może dział nie ten ale tu najwięcej osob czyta. Pozdrawiam.

JarkoCivic
29-11-19, 11:04
Przede wszystkim to czy buda jest ori MB6/MC2. Silnik w jakim stanie, układ napędowy. Blacharka wspomniałeś że kiepska, jednym słowem auto do poprawek blacharsko-lakierniczych. Te fotele to ori Hondy czy Rovera? Masz świadomość? Ceny są różne i można powiedzieć że wahają się od 5k nawet do 15k. Wszystko zależy jak auto zachowane, jakie modyfikacje przeprowadzone. Jeśli silnik, układ napędowy jest sprawne nie liczył bym więcej jak wartość swapa B18

kuster
29-11-19, 14:46
Nie zdziwiłbym sie jakbyś za samochód w częściach dostał więcej niż za cały
Mojego pomodzonego CvMB2 ~140KM wystawiłem za ~7.500 i nikt nie chciał kupić, a za same czesci dostałem ponad 15tys
Problem jest tylko taki ze to trwa (sprzedaż) i do tego musisz mieć miejsce gdzie to trzymać

sylwek73
29-11-19, 15:37
Nie zdziwiłbym sie jakbyś za samochód w częściach dostał więcej niż za cały
Mojego pomodzonego CvMB2 ~140KM wystawiłem za ~7.500 i nikt nie chciał kupić, a za same czesci dostałem ponad 15tys
Problem jest tylko taki ze to trwa (sprzedaż) i do tego musisz mieć miejsce gdzie to trzymać

A jak a wyrejstrowaniem takiego auta na części.

JarkoCivic
29-11-19, 16:00
A jak a wyrejstrowaniem takiego auta na części.

Prawnie na części może rozkręcić auto tylko stacja demontażu pojazdów. Aby wyrejestrować auto to masz kilka opcji ale głównymi są sprzedaż, bądź kwit ze stacji demontażu złomowania pojazdu. Jeśli rozbierzesz takie auto i zawieziesz np samą budę mogą Ci policzyć dodatkowo opłatę za każdy brakujący kg. To tak kilka słów ze strony prawnej.

elo263
29-11-19, 21:41
Obstawiam, że od 5 do 10k :) Jakby blacharka była okej to 10 pewnie byłaby do wzięcia.

JarkoCivic
29-11-19, 22:45
Obstawiam, że od 5 do 10k :) Jakby blacharka była okej to 10 pewnie byłaby do wzięcia.

blacharka w VTI to nie wszystko, silnik pobierający oliwę, szumiąca bądź zgrzytająca skrzynia, wnętrze (fotele, kiera) przekreśla tą kwotę. 10k może być warte VTI w naprawdę dobrym stanie blacharskim i mechanicznym, ale Kolega raczej takową nie może się pochwalić.

Spokoloko
30-11-19, 10:31
A b18 po remoncie + skrzynia hybryda s9b "ze szperom", 1-4/s4c, 5Ls + lpg, cały wydech z kwasu wyspawany w Mar-tec w zeszłym roku, zawieszenie przód praktycznie nowe/ tył nowe amory, jakiś eibach, roczne exedy + stare stage 1 do obicia, dołożony stab z tyłu, nowa chłodnica/termostat itp, progi/podłoga zdrowe ? :D

W sumie jestem ciekaw ile mógłbym cenić bo niedługo wpadnie "100 tyś km ze mnom", a auto ma już u mnie raczej dożywocie :cool:

Guscioren
30-11-19, 18:47
Jak chcesz wyciągnąć duży hajs z vti to się sprzedaje na graty :v. Blacha kondon strzelam ze silnik też nie jest igła. Takie vti kupuje ktoś na graty i daje Maks 5k.