Zobacz pełną wersję : Samoregulacja tylnych szczęk w bębnie
Witam
Czy występuje jakaś samoregulacjach na szczekach w ebnie by je można było cofnąć do nasunięcia bębna ? Mam problem z założeniem bębna a ostukiwanie młotkiem w metalową część szczęki powoduje przesuwanie się jej względem drugiej. Jak jedna strona nachodzi mi na beben to z drugiej znów za bardzo wystaje szczęka... A cylinderek wcisnięty do końca i można go palcami wciskać jego końce
Jest, jak w większości aut z bębnami. Standardowo kręcisz koronką/zębatką.
Jak wygląda ta koronka/ zebatka ?
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/23/15/55/samoregulatory-hamulca-do-poloneza-radom-sprzedam-478690282.jpg
Coś jak tu. To jest połowa regulatora. Kręcąc koronką rozpierasz lub zbliżasz do siebie szczęki.
Szczerze powiedziawszy to nie widziałem czegos takiego u siebie a mam civic 6 5D 1.4
Z tego co pamiętam, chyba jest w górnej części tarczy kotwicznej i zasłania go piasta. Spróbuj go skręcić płaskim wkrętakiem przez otwór w piaście.
3:05 gosc regulule samoregulator
https://www.youtube.com/watch?v=q8Rc58apgFw
Dzięki wielkie Panowie.
Jeszcze jedno pytanie. Czy zacisk do prowadnic jarzma powinien być mocno dokrecony czy w miare lekko uprzednio śruby smarując klejem do gwintów ? Bo mam coś takiego czy jak śruby mocno przykrece to zacisk przestaje chodzić na bokina prowadnicach (prowadnice czyste i nasmarowane wszystko gładko chodzi) - usztywnia się
a jeśli je delikatnie dokrece minimalnie dociągając to zacisk wyraźnie chodzi na boki
Jak w każdym przypadku - mocno na tyle, by nie latało luźno czy się nie odkręciło, ale nie na tyle żeby ukręcić śrubę. Dokładny moment do odgrzebania w manualu.
Jedyny pożądany ruch zacisku to poprzeczny wzdłuż prowadnic.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.