Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D16V1 wysokie obroty jałowe



tocarsky
11-05-19, 02:15
Hej,
Jak w temacie, auto po wymianie uszczelki pod glowica, uszczelniaczy, regulacji zaworów itd... Jak go odpalę normalnie trzyma 900 obrotów, podczas jazdy po wysprzegleniu obroty trzymają się około 2000, potem trochę falują w zakresie 900-2000 aż w końcu spadają do 900. Odkryłem że odpiecie map sensora rozwiązuje problem ale czy jego wymiana jest rozwiązaniem czy raczej silnik łapie przedmuchy i odpieciem mapu go 'oszukuje'?

Grzybohun94
11-05-19, 13:22
kalibracja TPS
Odma (zaworek pcv)
świece
cewki

sprawdź te rzeczy, u mnie pomogło

tocarsky
11-05-19, 15:00
TPS według obd jest ok, ten zaworek o którym mówisz to ten który jest na blaszce na przepustnicy koło mapu? Jego się czyści czy wymienia ?

tocarsky
11-05-19, 19:47
Obczaiłem tego węża który idzie z zaworu pcv. Gdy go ściskam spadają obroty, ponadto z jego okolic słychać syczenie, po zatkaniu ustaje. Czy to normalne?

Grzybohun94
12-05-19, 08:33
Nie wiem, bo mechanika prosiłem o skontrolowanie tych elementów, ale skoro tak jest to spróbuj go wymienić :) sam wężyk nie kosztuje jakos dużo tak myślę

tocarsky
12-05-19, 13:10
No wychodzi na to że ten zawór jest padnięty, tylko nigdzie go nie można dostać

Grzybohun94
13-05-19, 07:37
Haparts, znajdź nr oem w katalogu np japanparts.ru

tocarsky
13-05-19, 13:43
Nie ma :) będę drutowal ze starszej generacji

tocarsky
15-05-19, 17:43
Wymiana zaworka pomogła, ten z allegro za 30 zł pasuje tylko trzeba go trochę silikonem podkleic bo inaczej lata w gumie, ta co jest do niego dodana jest za luźna