PDA

Zobacz pełną wersję : EM2 Swap K20



adam6x9
24-04-19, 21:32
Witam,

Przeglądając forum zauważyłam że kilka osób już wrzucało k20 lub k24 do em2.
Mam kilka pytań do tych osób.

1. Jak rozwiązaliście sprawę z mocowaniem silnika z prawej strony (od pasażera) czy udało się uniknąć spawania?
2. Przewody od pompy wspomagania od jakiego auta? accord vii?
3. Jakie problemy napotkaliście w związku z instalacją elektryczną?

Z góry dziękuję za odpowiedź

kaczor662
28-04-19, 08:38
1. Spawasz sam custowone mocowania, prosta sprawa bo one tylko stabilizują silnik, wyglad- kwestia gustu, było to w temacie Timka poruszane, przespawanie Ori mocowań stronami wygląda najbardziej seryjnie
2. Węża od magla em2 i węża od pompy Kserii bierzesz do pierwszego z brzegu warsztatu z hydraulika siłowa i go zakuja 2w1 (ewentualnie dajesz wspomaganie elektryczne na pompie TRW unikając podcinania maski)
3. Wiązka pod Kswap do em2 to chyba najprostsze co może być, zamieniasz piny w c101 i puszczasz sondę przed przekaźnik, immobiliser wyłączasz w kompie razem z drugą sonda albo przekladasz z dawcy calosc

adam6x9
09-05-19, 21:13
Dzięki za info,

Odnośnie zmiany pinów w c101 możesz powiedzieć coś więcej? wiesz może gdzie mogę znaleźć dokładną instrukcję?

Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie odnośnie pompy paliwa. Czy seryjna z em2 da radę czy też trzeba zmienić?

kaczor662
12-05-19, 17:48
seryjna pompa ogarnia k24. tu masz kostke c101, z prawej masz em2, z lewej to jak ma wygladac do swapu k20/k24, wyjmujesz piny i zamieniasz miejscami.

https://images91.fotosik.pl/180/5ebbe8bd1559fb5egen.jpg (https://images91.fotosik.pl/180/5ebbe8bd1559fb5e.jpg)

adam6x9
13-05-19, 09:35
Dzięki wielkie :D

slasz129
13-05-19, 14:56
A możecie wyjaśnić sprawę wspomagania elektrycznego ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

kaczor662
14-05-19, 20:24
kupujesz pompe TRW z opla, jesli dajesz ją blisko sciany grodziowej to weza tez bierzesz z opla (gwint podobno pasuje) lub dorabiasz na wymiar, ja dalem blisko miejsca rezonatora powietrza. podłączenie banalne, wspomaganie działa mocniej niz seria, kierownica mocno odbija, trzeba sie przyzwyczaic. minusem jest dzwiek startujacego odrzutowca i to dosc głosny, na wolnych obrotach to slychac, w czasie jazdy trzeba sie wsłuchac.

https://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=34&t=73402

adam6x9
18-05-19, 14:20
Napotkałem kolejny problem... Linki od shiftera do skrzyni biegów... Linki od em2 są za krótkie w komorze silnika natomiast linki od ep3 są za krótkie w kabinie i nie sięgają do shiftera. Jakieś pomysły jak to rozwiązać?

kaczor662
19-05-19, 15:15
Ucinasz przy skrzyni i przedłużasz, dobrze mieć jakieś drugie linki "na części". Ustawiasz lewarek na luz, skrZynie tak samo i wychodzi ile brakuje. Ucinasz z drugich linek na wymiar i spawasz. Za pierwszym razem trochę się z tym bawiłem, w następnych aucie nawet nie ściągałem linek tylko ucialem i spawalem pod maska. Jeśli nie masz drugich linek to np. kawałek pręta o grubości choć zbliżonej do tego z linek, choć w ten sposób jest trochę trudniej, samemu ciezko. Do tego mocowanie linek do skrzyni trzeba odsunąć w stronę ściany grodziowej, czyli po prostu uciąć i pospawać.