Zobacz pełną wersję : Moduł Bluetooth/AUX CIVIC VIII
Drodzy,
od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem UFO. Rok 2006. Posiadam fabryczne radio tylko z wejściem CD.
Chciałbym bez ingerencji w wizualną kwestie radia ogarnąć sobię AUX lub bluetooth.
Doradzacie jakiś konkretny sprzęt typu moduł bluetooth lub coś innego za nie duże piniondze?
Proszę o pomoc, jestem kompletnie zielony.
Widac, ze jestes zielony :) bo po pierwsze nie wypełniłeś obowiązkowych zapisów regulaminu. Po drugie szanujmy siebie wzajemnie. Wpadasz na forum, pierwszy post i od razu pomocy. Mamy na forum funkcje szukaj (już o jego sprawne działanie można się spierać ale jest) - i może warto byłoby najpierw poszukać, poczytać? Od premiery ufo minęło 13 lat, myślisz, że nikt nigdy nie poruszył tego tematu na forum?
Dokładnie. Ogarnij się
Wysłane z Jabłka za pomocą Tapatalk
Uuu, koledzy jak na elektrodzie polecieli :D
Jak już się ogarniesz to poszukaj sobie o Yatour BTA.
To i ja podpowiem, jak już się pewnie ogarnąłeś ogarnij sobie Xiaomi Roidmi transmiter .. Wkladasz do zapalniczki, telefon do tego podlaczasz po BT a urządzenie ustawiasz na fale FM ... W radiu gra muza na falach FM sterowana z telefonu. Koszt 50 ziko na znanym portalu aukcyjnym lub na chińczykach.
@arrchi
Wada tego rozwiązania - to nigdy nie będzie grało dobrze. Może znośnie, ale nigdy dobrze, jeśli lubisz muzykę i jakość dźwięku ma dla ciebie znaczenie.
@arrchi
Wada tego rozwiązania - to nigdy nie będzie grało dobrze. Może znośnie, ale nigdy dobrze, jeśli lubisz muzykę i jakość dźwięku ma dla ciebie znaczenie.
Przy "jakości" seryjnego audio, płaskość dzwięku z transmittera niewiele zmieni ;)
Daniello18
08-05-19, 17:21
Wiadomo że seryjne audio nie ma super jakości dźwięku ale pogarszanie jej transmiterem to słaby pomysł. Lepiej zrobić sobie aux wg. instrukcji dostępnej na forum a pod nie podłączyć dobry adapter blutetooth - jakość jak z płyty.
jakość jak z płyty.