Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1.6 110km 2005 silnik
Czy silnik z hondy 1.6 Civic 110km 81kw 2005r. nadaje się na Lpg
Bo słyszałem że silniki tego modelu nie za bardzo nadają się na gaz. A dość dużo jeżdżę od 50km do 200km dziennie i chciałbym założyć instalacje gazową ale nie jestem przekonany, bo nie chce żeby po dwóch latach nagle się okaże, że coś się stanie z silnikiem przez gaz.??
Moje pytanie czy warto zakładać, i czy to bujdy że coś się stanie jak założy się gaz przy tym modelu?
Nic się nie stanie jeżeli:
Założysz instalacje w warsztacie co umie montować i stroić.
Będzie to na dobrych podzespołach
Będziesz sie stosował do zaleceń serwisowych typu wymiana filtrów (filtr fazy lotnej z włókna szklanego), regulacja luzów zaworowych (jeśli nie ma hydraulicznej) i co przegląd podglądanie parametrów w sterowniku LPG i korekt obd na obu paliwach.
Jeśli wszystko jest zrobione podręcznikowo to nożna powiedzieć że nie ma silników których się nie da zagazować. Mowa oczywiście o pośrednim wtrysku bo bezpośredni dopiero raczkuje w temacie LPG.
A jaka instalacja i podzespoły się nadają pod ten model auta jeśli można wiedzieć?
Jedni sa zwolennikami STAG inni BRC JA trafiłe mdo warsztatu gdzie zamontowali mi BRC 24 z lubryfikacją
I na LPG zrobiłem już 60kkm i jedyny problem jaki miałem to po gwarancji zepsuł mi się przełącznik do gazu.
Do tego po załozeniu LPG regulacja zaworów co 20 tyś km
Właśnie słyszałem że dość dużo na brc Montuje raczej też wybiorę ten model instalacji. Dzięki za info.
Weź lepiej STAG.
Różnica między polskimi, a włoskimi instalacjami jest taka, że włoskie są droższe i trochę bardziej trwałe.
Polską instalację możesz sobie sam serwisować, części są dozownik tańsze. U siebie mam landi renzo i listwa wtryskowa kosztuje około 1000zł. STAG taka listwę nie gorszą ma za około 300. Jeśli chodzi o serwis BRC to już w ogóle lipa bo pod sterownik może podłączyć się tylko autoryzowany serwis, a to nie jest za darmo. Dodatkowo serwis BRC jest ogólnie słaby. Do polskiej instalacji kupujesz kabelek za kilka dyszek i sam możesz sobie ustawienia zmieniać. Generalnie w każdym garażu który zakłada gaz podłączą się pod sterownik.
Podsumowując... Jeśli chcesz mieć auto przez tyle co jest gwarancja na LPG to bierz włoską instalację. Jeśli chcesz zrobić ze 100tyś km i jeździć kilka lat to patrz na późniejszy serwis.
A co do lubryfikacji to jest naciąganie klientów.
Czechu dobrze prawi. Polać mu :)
Ogromną zaletą Staga jest bezproblemowa obsługa. Nawet średnio rozwinięty szympans poradzi sobie ze strojeniem, więc nawet nie trzeba po żadnych serwisach jeździć.
Zresztą... w serwisach robią głównie auto kalibracje i wypad. Chcesz mieć wszystko idealnie, to sam musisz o to zadbać.
STAG to tylko komputer
ważne są wtryski i reduktor
co ci proponują do tego staga za podzespoły ?
ACW02/ACW03
ACR02
mówimy o komplecie STAG, a nie tylko elektronice.
To lepiej niech ci zamiast acw02/3 zamontuja baracudy
patykinio85
01-11-19, 14:26
Tylko instalacje BRC, sam mam i polecam :)
Jak będziesz musiał wtryskiwacze wymienić to inaczej będziesz śpiewał.
tak?
zrobiłem na BRC 70 tyś instalacja ALBA.
I przez ten czas padł mi 2 razy przełącznik gazu. Pierwszy raz zapłaciłem za niego 100zł a potem zepsuł się na gwarancji.
Ile te wtryskiwacze kosztują? będę musiał przejechać 5tyś km żeby je odrobić ?
Nie wiem w ile czasu zwróci Ci się minimum 1000zł.
Ja wolę za taką przyjemność zapłacić 200-250zł (tej samej klasy części).
Ale niektórzy lubią przepłacać i to już jest nie mój problem ;)
a jeszcze inni lubią zakładać, że wtryski będą się psuć 2 razu do roku.
Ile razy już wymieniałeś?
Po co brc skoro nasze polskie jest tez dobre?
Na wtryskach baracuda kolega ma 130tys przejechane. Kosztują niecałe 400zl 4 sztuki.
Stag tech kme wszystkie sterowniki są ok. Samemu można się pobawic w strojenie ustawiać cudowac a nie płacić kasę brc co zazwyczaj jest Nie chlujnie założone .
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
a ja mam przejechane 70tyś i jest git.
O ile taniej miałbym zestaw Staga? ja za swój zapłaciłem 2300zł.
Wole kupić i zapomnieć a nie bawić się w jakiś strojenia na własną rękę
po co to komu na co to komu potrzebne cytując klasyka
Ile razy już wymieniałeś?
Ani razu.
ja za swój zapłaciłem 2300zł.
Na wioskach jest taniej.
ło jezu jak ty nie miales problemu z brc to sie ciesz. kolega mial po dwóch latach mu padły 3 wtryski w bmw gdzie bylo 6 cyl, koszt same wtryski kolo 700zł, z wymiana chyba z tysiak, koszty wymiany filtrów mial 100zł, padł mu przelacznik gazu przelacznik kolo 150zł wymiana kolejne 150zł, samemu nic nie mozna zrobic,
ja wymieniam filtry za max 25zł, zracji bardzo dobtych filtrów bo mozna wymieniac i za 7 zł, wtryski 4 sztuki mam za niecale 400, sam wymienie, potuningowałem silnik, musialem stroic na nowo sam to zrobilem a nie placiłem brc 200zł, przerabialem cos przy silniku zachaczylem i uszkodzilem czujnik temp, sam wymienilem za 20zł, no masakra po uj mam brac brc jak polskie takie samo dobre i dostep mam sam do kompa?
do tego widzialem kilkanascie instalacji brc to szlak by mnie trafil jak bym mial taki syf pod maska z kablami i przewodami,
BRC to styl życia ;) "Zapłaciłem więcej to jestem lepszy".
Ja jestem lepszy ponieważ zapłaciłem mniej i mam tej samej klasy sprzęt. Mam serwis za 1/3 ceny, a jak sam umiem to i za 1/4 ponieważ nie muszę korzystać z autoryzowanych serwisów.
Jestem lepszy ponieważ umiem kupić kabel i ściągnąć program i sobie serwisować instalację za grosze.
koszty wymiany filtrów mial 100zł,
chyba na pierwszym przegładzę gwarancyjnym, tak się składa że wymieniam sobie filtry 2 razy w roku i też koszt filtrów do ok 15 zł.
przelacznik gazu przelacznik kolo 150zł wymiana kolejne 150zł
Za przełącznik płaciłem 100 zł i wymiana polegała tylko na wypięciu wiec nie wiem skąd 150zł za wymianę, a już wiem na wioskach jest taniej %-)
Nie wiem czy macie interes w promocji Staga, ja tylko napisałem, że jestem z BRC zadowolony a tu już ataki, że sobie sam nie będę modyfikował ustawień gazu
Ja mowie o serwisie w Rzeszowie .
Modyfikowalem silnik kilkanaście razy sam stroilen swoja instalke kilkanaście razy jakbym miał brc zapłacił bym za to w UJ kasy.
Dodatkowo mamzoki u kolegi w acco 8 nie potrafili ustawić idealnie dawki na WOT i dotryskiwali mu benzyny.
Nie promuje staga bo wolę np lpgtech lub kme.
Chce drogi dobre wtryski kupuje chce tanie kupuje każdy komp czy stag czy tech ma ustawienia na wszystkie wtryski. Mogę zakładać co chce
Podciqgnalen silnik wymienilem reduktor jest ok nie muszę jechać i płacić. Padły mi wtrysku wymienilem ustawilen na nowo nie muszę jechać do brc. Chciałem dotrysk benzyny bo wtrysku gazu nie wyrabiają robię sam. Nie widzę kompletnie sensu zakładać brc jak mamy nasze dobre inatalki.
Powiedz mi jaki plus lub wyższość ma brc nad czymkolwiek z stać tech czy kme ?
A poza tym pokaz zdjęcie pod maska tej instalki brc bo widziałem kilkanaście sztuk i każda była niechlujnie założona .
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
ja zakładałem akurat w Dębicy
http://i.imgur.com/aGccW3S.jpg
Z dostępuj do fitów jestem nawet zadowolony
O dziwo ładnie założone. W brc ikar?
Widocznie Rzeszów jeszcze się musi dużo uczyć.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
tak w BRC Ikar
Tylko taki minus że wcisnęli mi Lubrykacje a ta kto git
tak w BRC Ikar
Tylko taki minus że wcisnęli mi Lubrykacje a ta kto git
No z tym to lipa jest. W kolektorze ssącym będzie się zbierał mega syf i zupełnie w niczym to nie pomoże.
Zupełnie nie mam pojęcia po kiego wała wciskają to ustrojstwo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.