Zobacz pełną wersję : Jaki dół silnika do minime na y8?
Cześć, mam d16z6 z czapka od y8, głowice mam w dobrym stanie, ale niestety zastukała panewka. Prawdopodobnie padnie na wymianę dołu silnika na d15 i tu pojawia się moje pytanie: Jakie d15 wybrać do takiego minime? Są jakieś różnice w wytrzymałości ewentualnie w możliwościach mocy przy takim minime? Wpisywałem moje pytanie w Google, ale głównie są poradniki jak zrobić minime i co do tego potrzeba, ale nie znalazłem jaki dół będzie tym najlepszym z najlepszych.
PS. Przy okazji chciałem zapytać ile ciśnienia mogę zyskać mocniejszym planowaniem głowicy i zastosowaniem cienkiej uszczelki z y8
Cześć, mam d16z6 z czapka od y8, głowice mam w dobrym stanie, ale niestety zastukała panewka. Prawdopodobnie padnie na wymianę dołu silnika na d15 i tu pojawia się moje pytanie: Jakie d15 wybrać do takiego minime? Są jakieś różnice w wytrzymałości ewentualnie w możliwościach mocy przy takim minime? Wpisywałem moje pytanie w Google, ale głównie są poradniki jak zrobić minime i co do tego potrzeba, ale nie znalazłem jaki dół będzie tym najlepszym z najlepszych.
PS. Przy okazji chciałem zapytać ile ciśnienia mogę zyskać mocniejszym planowaniem głowicy i zastosowaniem cienkiej uszczelki z y8
https://liam821.com/pix/info/dseries.html
Cr sobie policz. Jeżeli d15 to pchałbym dół z d15z6 na tlokach d17. Jeżeli d16 to y3/y5/b2 bo idzie znaleźć zdrowe.
https://liam821.com/pix/info/dseries.html
Cr sobie policz. Jeżeli d15 to pchałbym dół z d15z6 na tlokach d17. Jeżeli d16 to y3/y5/b2 bo idzie znaleźć zdrowe.
D15z6 ma bagnet w pompie oleju, a słyszałem coś ze lepsze są z bagnetem przez kolektor bo pompa z bagnetem jest mniej wydajna
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.