Zobacz pełną wersję : Zawieszenie i tylne światła
Witam
Żeby dwa razy nie pytać:
-wczoraj instalowałem tylne lampy do mojej coupej v gen firmy tyc i teraz zamiast przeciwmgielnych mam postojowki. Do zarówki dochodzą teraz 3 kable, a worginale 2 wiec myślałem, że możebedzie jak z postojówami i stopem, na jednej żarówce dwa światła, ale niesty dalej świeci się edynie postojówka a drugi drucik nie (żarówki wyjołem właśnie ze stopów wiec klosz był pusty). co zrobić żeby mieć przeciwmgielne? a i jeszcze jest miejsce na obrysówke, jak ją podłączyć?
-dwa to strasznie prowadza mnie w koleinach. na prosej nawet troche mnie nie sciąga, a w koleinach aż kierownice che wyrwać (195,55,R15). Czy ktoś sie spotkał z czymś takim?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Co do drugiego pytania, to objawy wskazują na złą zbieżność.
raczej nie bo po oponach nie widac złużyca, a już pół roku jeżdże
przy lekko zuzytych sworzniach nosi w koleinach
chester-lp
27-09-08, 14:35
-dwa to strasznie prowadza mie w koleinach. na prosej nawet troche mnie nie sciąga, a w koleinach aż kierownice che wyrwać (195,55,R15). Czy ktoś sie spotkał z czymś takim?
Na drugie - NORMALKA:)
Ja mam 195 50 R15 i też twierdze, że w ostrych koleinach to normalka! ;)
z tymi światłami, to z tego co rozumiem, to masz lampy a'la USDM. mógłbyś jakąś fotkę wstawić... w sumie to niczym bym się na Twoim miejscu nie martwił ;) wielu ludzi specjalnie przerabia swoje lampy by uzyskać taki efekt :)
To ciekawe że normalka- ja mam 195/50/15, a w koleinach tragedii nie ma, kierownicy mi nie wyrywa:confused:
Ja mam twardsze zawieszenie, 195/50/15, dopiero co po geometri, wymienione zużyte tulejki w zawieszeniu i na koleinach ściąga (kierownicy moze nie wyrywa ale ciągnie). Po rozmowie z kilkoma znajomymi (mającymi podobnie) doszedłem do wniosku ze to "normalka", chyba że coś z maglownicą??
Przy szerokich oponach zawsze będzie efekt ściągania, ale "wyrywanie kierownicy" przy szerokości 195, to niezbyt normalne.
chester-lp
27-09-08, 19:58
To ciekawe że normalka- ja mam 195/50/15, a w koleinach tragedii nie ma, kierownicy mi nie wyrywa:confused:
Przy szerokich oponach zawsze będzie efekt ściągania, ale "wyrywanie kierownicy" przy szerokości 195, to niezbyt normalne.
Masz racje kolega jako "wyrywanie kierownicy" źle to opisał!
Jest tak jak napisałeś to Ty, czyli "efekt ściągania" ;)
dzięki ludziska, skoro jest to normalne to trudno trzeba sie przyzwyczaić. Może niedługo będziemy mieli równe drogi na euro. co do pierwszego to zdjęcie całych lamp (są usdm bo mają chomologacje seadot)
http://img228.imageshack.us/img228/1782/81551501kf0.th.jpg (http://img228.imageshack.us/my.php?image=81551501kf0.jpg)http://img228.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
a tu zdjęcia instalacji starej
http://img523.imageshack.us/img523/3741/abcd0002sp6.th.jpg (http://img523.imageshack.us/my.php?image=abcd0002sp6.jpg)http://img523.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
i nowej
http://img140.imageshack.us/img140/4016/abcd0003eu8.th.jpg (http://img140.imageshack.us/my.php?image=abcd0003eu8.jpg)http://img140.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
znalazłem rozwiązanie więc jak by ktoś potrzebował to przedctawiam: Wystarczy z jednej strony wyjąc zielono biały kabelek z kostki a w drugiej wyjąc go i wsadzic na sam koniec aby stykał sie z czerwono żóltym. oczywiście w obydwu żarówki dwu łukowe żeby jednako świeciły. Jeszcze tylko dorobic obrysówke zostało
to że honda myszkuje w koleinach to normalna....choć bardzo dużo zależy od opon i felg. Na standardowych 13 i oponach jak miałem kiedyś prawie w ogóle nie nosiło na koleinach. jak miałem opony 205/50/r15 et 7,5 to śmierćw oczach byle kamień na drodze i wyrywało kierownicę z ręki. Teraz mam z tyłu 205/50/R15 et 7 z przodu 195/55/r15 et 7 i koleiny czuć ale nie jest to bardzo irytujące. Wiadomo że masa auta rozstaw kół i profil opony mają ogromne znaczenie.
Witam
Żeby dwa razy nie pytać:
-wczoraj instalowałem tylne lampy do mojej coupej v gen firmy tyc i teraz zamiast przeciwmgielnych mam postojowki. Do zarówki dochodzą teraz 3 kable, a worginale 2 wiec myślałem, że możebedzie jak z postojówami i stopem, na jednej żarówce dwa światła, ale niesty dalej świeci się edynie postojówka a drugi drucik nie (żarówki wyjołem właśnie ze stopów wiec klosz był pusty). co zrobić żeby mieć przeciwmgielne? a i jeszcze jest miejsce na obrysówke, jak ją podłączyć?
-dwa to strasznie prowadza mnie w koleinach. na prosej nawet troche mnie nie sciąga, a w koleinach aż kierownice che wyrwać (195,55,R15). Czy ktoś sie spotkał z czymś takim?
Z góry dzięki za odpowiedzi
ech....
powinienes jeszcze w tym poscie zapytac o akumulator olej i prędkosciomierz :confused:
żeby nastepni czytajacy juz całkiem nie wiedzieli na co komu odpowiadać
a co do lamp
troszke enigmatycznie piszesz (TYC ot nie OEM i nie każdy wie-ja nie-jak tam są wiązki i całe swiatła zrobione więc cieżko odpowiedzieć bez fotek
ale jak piszesz cos takiego:
-wczoraj instalowałem tylne lampy do mojej coupej v gen firmy tyc i teraz zamiast przeciwmgielnych mam postojowki. Do zarówki dochodzą teraz 3 kable, a worginale 2 wiec myślałem, że możebedzie jak z postojówami i stopem, na jednej żarówce dwa światła, ale niesty dalej świeci się edynie postojówka a drugi drucik nie (żarówki wyjołem właśnie ze stopów wiec klosz był pusty). co zrobić żeby mieć przeciwmgielne?
wyglada że masz lampy stajl US
i wmiejscach przeciwgielnych palą sie postojówki (co wielu forumowiczóch chciałoby osiągnac)
a to że nie masz przeciwgielnego to dlatego że jest tam prawdopodobnie oprawka jednowłóknowa(skoro masz oem instalacje) i nie ma juz szans (nawet po włozeniu
zarówki dwuwłóknowej) zeby swieciły mgłowe...
musisz chyba miec inna oprawkę(na zarówke dwuwłoknowa) i pozycje pociągnac z boku(jak w moim temacie o lampach) a mgielne zostawic na seryjnej wiązce
tak to jest wg mnie ale niekoniecznie mogłem dobrze zrozumieć to co opisałeś
wszystko zakezy od ET felg prerabiałem ten temat w poprzednim aucie ;)
nie juz o inne pierdoły nie bede sie pytał w tym poście. Dzieki za info o tych koleinach, bo o to głównie mi chodziło, a z lapami sobie poradziłem, dzięki koledze. Jeszcze raz dzieki
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.