mizer
26-09-08, 23:03
Sprawa tego typu, mam sterowanie fabrycznie zamontowane w EK4, ale kupilem auto bez pilota.
Dokupilem jednego pilota z dwoma przyciskami - dupa, nie da sie zaprgoramowac.
Kupilem drugiego z jednym przyciskiem ( niby od coupe/3D ) i do neigo razem dostalem odbiornik.
Probowalem go zaprogramowac na moim OEM odbiorniku, niestety po czwartym wcisnieciu nie przeskoczyly mi silowniki sygnalizujac wejscie w tryb programowania - sumie to nic sie nie stalo wogole, natomiast co dziwne - gdy z lapy teraz zamkne cenralny zamek, drzwi sie zamykaja i slychac po zamknieciu taki dziwny dzwiek silownikow ktorego przedtem nie bylo slychac ale niestety pilot nadal nie dziala.
Wyciagnalem moj OEM odbiornik i tu zonk - jest inny niz odbiornik ktory dostalem. MOj OEM ma kostke 4 zylowa a ten ktory dostalem 3 zylowa.
Moj ma dodatkowy przewod w kolorze zolto/czarnym ktorego na tamtym nie ma.
Poogladalem schamety dla 3D `96
http://images38.fotosik.pl/14/475ed038120342db.jpg
Z tego schematu ktory jest powyzej nie wszytskie przewody mi pasuja z moim pierwotnym - ja mam:
black/yellow white/blue white/green green/black
A na schemacie jak widac powinienem miec jeden caly czarny do masy i jeszcze jeden orange/red ktorego nie mam, wiec albo schemat jest z dupy,a lbo EK4 mialo inne instalacje ( manual jest od 3d 96-97 a moje auto to 97 )
Natomiast patrzalem po innych schematach i nigdzie nie znalazlem odbionika ktory mialby 3 przewody, ten ktory dostalem z pilotem ma:
white/blue white/green green/black
Wiec brakuje mi tego zoltego z czarnym przewodu - jest oznaczony jako IG1 czyli Ignition - pierwsze polozenie stacyjki - po co mu to, skoro i tak ma osobny przewod z napieciem ???
Dokupilem jednego pilota z dwoma przyciskami - dupa, nie da sie zaprgoramowac.
Kupilem drugiego z jednym przyciskiem ( niby od coupe/3D ) i do neigo razem dostalem odbiornik.
Probowalem go zaprogramowac na moim OEM odbiorniku, niestety po czwartym wcisnieciu nie przeskoczyly mi silowniki sygnalizujac wejscie w tryb programowania - sumie to nic sie nie stalo wogole, natomiast co dziwne - gdy z lapy teraz zamkne cenralny zamek, drzwi sie zamykaja i slychac po zamknieciu taki dziwny dzwiek silownikow ktorego przedtem nie bylo slychac ale niestety pilot nadal nie dziala.
Wyciagnalem moj OEM odbiornik i tu zonk - jest inny niz odbiornik ktory dostalem. MOj OEM ma kostke 4 zylowa a ten ktory dostalem 3 zylowa.
Moj ma dodatkowy przewod w kolorze zolto/czarnym ktorego na tamtym nie ma.
Poogladalem schamety dla 3D `96
http://images38.fotosik.pl/14/475ed038120342db.jpg
Z tego schematu ktory jest powyzej nie wszytskie przewody mi pasuja z moim pierwotnym - ja mam:
black/yellow white/blue white/green green/black
A na schemacie jak widac powinienem miec jeden caly czarny do masy i jeszcze jeden orange/red ktorego nie mam, wiec albo schemat jest z dupy,a lbo EK4 mialo inne instalacje ( manual jest od 3d 96-97 a moje auto to 97 )
Natomiast patrzalem po innych schematach i nigdzie nie znalazlem odbionika ktory mialby 3 przewody, ten ktory dostalem z pilotem ma:
white/blue white/green green/black
Wiec brakuje mi tego zoltego z czarnym przewodu - jest oznaczony jako IG1 czyli Ignition - pierwsze polozenie stacyjki - po co mu to, skoro i tak ma osobny przewod z napieciem ???