Zobacz pełną wersję : problemy z civikiem...:(
na wstepie chcialem zaznaczyc ,ze probowalem korzystac z opcji SZUKAJ jednak nie znalazlem odpowiedzi na moj problem...
A problem dotyczy civica d15b2.Otoz sprawa wyglada nastepujaco: jade(niewazne czy na zimnym czy na cieplym silniku) wciskam energicznie gaz a samochod albo robi 'zabe' tzn 2-3 szarpniecia i dopiero przyspiesza lub tez bez szarpniec ale tak sie zdlawi na 1-2 sekundy prawieze przyhamowujac.. Generalnie nie ma mozliwosci plynnie przyspieszyc,zmienic bieg bo albo sie zdlawi albo zacznie skakac miotajac wszystkimi w srodku:( Druga sprawa: jade np na 5,obroty 3000 wciskam sprzeglo obroty spadaja do zera,wylaczyl sie..zdarza sie tak raz na kilka razy,prawie zawsze po wrzuceniu sprzegla z obroto pow 2500... Trzecia sprawa,raz na jakis czas zapala sie check engine,nie zauwazylem zadnej zaleznosci,w roznych momentach sie to zdarza.
Co do pierwszej sprawy to jedna osoba zasugerowala mi ze moze to byc wina eacv(czyli silnik krokowy??). Bede wdzieczny za wszelkie rady,taka jazda to meczarnia:(
Aha,przy okazji moze ktos moze polecic jakies sprawdzone warsztaty ktore znaja sie na hondach w warzsawie lub okolicach??
pozdrawiam
co do drugiej i trzeciej sprawy to podstawowe pytanie - czy masz LPG?
[ Dodano: Sro Lis 16, 2005 07:07 ]
bo jeśli tak to obie sprawy są jasne, jeśli wrzucasz "luz" przy sporej prędkości i masz LPG a auto gaśnie to jest źle wyregulowane - jak ludzie mają problemy z LPG to z tym.
to samo dotyczy chceck engine moze byc wina gazu.
Jesli nie masz gazu sproboj odczytac jakie bledy pokazuje Ci komputer.
przeczysc silniczek krokowy, sprawdz wszystkie przewody podcisnieniowe czy nie łapie ci przypadkiem lewego powietrza, pomysl nad wymiana swiec, przewodów, palca i kopółki :)
diagnosta. pytanie nie kosztuje
[ Dodano: Sro 16 Lis, 2005 ]
cuś nie gra z proporcjmi powietrze/paliwo. moze przepustnica, moze zapchany filtr powietrza lub paliwa, moze komp. mozliwosci na prawde jest wiele. musisz pogrzebac troche,
ps. na bank cos takiego bylo juz na tym forum
nie mam LPG. swiece i wszystkie filtry byly wymieniane i nie ma roznicy wiec to nie to. ok,to moze ktos moze mi polecic jakiegos sprawdzonego mechanika/warsztat w warszawie lub okolicach?
mechanika/warsztat
co ci powie mechanik? ze tzreba wymienic wszystko.
DIAGNOSTA. popytaj o dobrego
STRATUS
ul. Kokorczyki 20
tel 610-55-60
robią tylko Hondy
dlatego pytam o dobrego a nie bylejakiego.takiego ktory posprawdza co sie da i powie: to nie to i nie to,moze byc to i to.domyslam sie ze przyczyn moze byc wiele.Generalnie chodzi o to zeby wykluczyl pewne rzeczy i zawezil krag poszukiwan.A taki diagnosta co mi powie?bez sprawdzenia,zajrzenia pod maske,przejechania sie chyba niewiele mozna powiedziec...ale oczywiscie jezeli ktos ma godnego polecenia diagnoste to bede bardzo dzwieczny
STRATUS
ul. Kokorczyki 20
tel 610-55-60
robią tylko Hondy
najpierw sprawdz to bo Furious, powinien wiedziec bo dlubie troche.
a co do relacji mechanik/diagnosta to tez tak mowilem az nie znalalzlem diagnosty ktory przwie na sluch rozkminial pare razy moje problemy z paliwem, gazem itp. a jezdze do niego czesto bo nie raz zdazylo mi sie cos s*******ic przy robotkach domowych :D
możesz śmiało podbić do
Japan Auto
Mrówcza 124
+48 22 4977484; +48 509598461
Jak powołasz się na klub będziesz miał bankowo zniżkę :)
Moim zdaniem jak chłopaki napisali to nieodpowiedni skład mieszanki, a przyczyn może być wiele...
ok,wielki dzieki za namiary! :grin:
GrzesiekPS
16-11-05, 15:27
Mam podobny problem. Jak gwaltownie przyspieszam to czasami dusi mi sie na 2,3 sekundy, potem zapala sie check engine, silnik dziwnie chodzi. Sprawe zalatwia walniecie w czarna skrzyneczke pod kierownica i szybkie wylaczenie i wlaczenie zaplonu (tak aby auto nie zgaslo). Wtedy chcek engine juz sie nie swieci, slinik chodzi normalnie. Wymienilem wszystkie filtry, kable i swiece. Acha. Zauwazylem pewna prawidlowosc. Dzieje sie tak tylko jak jest bardzo cieplo w aucie (lato, zima jak nagrzeje). Daj znac jak rozwiazesz swoj problem, to ja moze wtedy rozwiaze swoj.
Sprawe zalatwia walniecie w czarna skrzyneczke pod kierownica i szybkie wylaczenie i wlaczenie zaplonu (tak aby auto nie zgaslo). Wtedy chcek engine juz sie nie swieci, slinik chodzi normalnie
heheheee jarek81, masz juz rozwiazanie problemu :D
zapala sie check engine, wiec trzeba sprawdzic dlaczego
w tym celu nalezy wpisac słowo SAMODIAGNOSTYKA w opcji szukaj na forum i poczytac jak sprawdzic kody bledów, wtedy bedzie juz cos wiadomo
Sprawdź przewody wysokiego napięcia i świece. Podobne objawy są jeżeli nie palą wszystkie garki.
GrzesiekPS
18-11-05, 17:58
jarek81,
Dzisiaj byłem ze swoją hondą u mechanika i powiedział mi że zapalający się chcekengine to skutek źle pracującego modułu alarmu. I tam tkwi błąd.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.