Zobacz pełn± wersję : Civic V 95 - jak zdemontować deskę aby wymienić pod¶wietlenie
Witam serdecznie, szukałem po forum czy nie ma poradnika jak rozbebeszyć deskę w V generacji - niestety nic nie udało mi się znaleĽć.
Ogólnie to nie działa mi pod¶wietlenie połowy przeł±czników i podejrzewam żarówki i chciałbym niedługo je wymienić, także może kto¶ z Was pode¶le jaki¶ sprawdzony tutorial/filmik albo słowami napisze na co uważać żeby nic nie zniszczyć i jak się do tego zabrać?
Z góry dzięki za odpowiedzi :)
mały_miszcz
08-09-18, 09:18
Guziczki od ogrzewania szyb/mgielnego:
- wzi±ć dwa male plaskie srubokrety, podwazyc delikatnie oslone przycisku i wycisnac go.
- nastepnie tymi samymi srubokretami podwazyc cala obudowe przycisku i wysunac j±.
Znajdziesz tam male zarowki z opraw±. Symbol albo R3 albo T3. Rozmiar 8mm.
Zegary:
- Srubkretami plaskimi podwazasz przycisk awaryjnych, odlaczasz go
- podwazasz rowniez zegar i odlaczasz go.
- pod zegarem chyba (lub pod awaryjnymi) jest srubka i trzeba ja odkrecic.
- pod daszkiem licznikow sa dwie czarne srubki krzyzakowe - odkrec je.
- po tych czynnosciach czarna oslone nawiewo nalezy wyszarpn±ć. Jest na zatrzaskach. I uwazaj zeby nie pękła.
- zegary trzymaja sie na czterech srubach krzyzakowych - odkrec je.
- zegary bedziesz musial obrocic i wyjac bokiem bo wchodza na styk - nie musze chyba wspominac o wtyczkach - nalezy je rozlaczyc. Delikatnie.
Na zegarach znajdziesz zarowki typu R5/T5 z cokołem ile ich jest Ci nie powiem bo nie pamietam. Gdzies czytalem ze 7.
Diód nie polecam bo swieca zbyt punktowo i polowa zegarow nie swieci :D
Nawiew:
I tu jest jazda.
Nie dosc ze musisz miec zdjete to co powyzej (zegary niekoniecznie) to jeszcze trza sie pozbyc radia, i konsoli srodkowej.
- lewarek dajesz na dwojke zeby nie kolidował
- konsola jest przykrecona na cztery srubki. Dwie po bokach i dwie nad popielniczka. Odkrecasz je. Konsole trzeba lekko pociagnac do siebie ale nie za mocno bo musisz znalezc wtyczke od zapalniczki i podswietlania popielniczki. Ktora powinienes rozlaczyc.
- radio wyjmij, rozlacz.
- teraz od dolu powinny byc trzy srubki mocujace panel nawiewu - to ktore masz wykrecic sa tycke wieksze.
- od gory powinienes miec dostep do wtyczek - zielona i biala - ktore nalezy rozlaczyc.
- teraz musisz odpiac linke nawiewu. Jej koniec jest pod schowkiem pasazera, musisz wyjac pancerzyk z obejmy i wysunac jej koniec. Tego na panelu nie tykaj.
- panel musi dac sie wysunac.
- w panelu sa tylko DWIE zarowki, takie jak w zegarach, tylko ze chyba bez cokolu. Generalnie zarezerwuj sobie na to caly dzień :D
Ten panel chyba tez trzeba bylo jeszcze rozebrac. Ale to juz zobaczysz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.