PDA

Zobacz pełną wersję : Tuning R18A2



FakerSkt30
28-07-18, 02:24
Witam,
Posiadam Honde Civic VIII sedan 1,8 140KM R18A2 i mam takie pytanie czy ktoś się orientuje czy jeśli zmienie wtryski na 410cc z Acury RDX i wstawie CAI i podjade na chiptuning i wystrojenie to uzyskam + 15-20KM. Ewentualnie co mógłbym jeszcze zrobić z tym silnikiem niedużym kosztem.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

mloodzian
28-07-18, 09:03
silnik się nie nadaje do lekkich tiunów, jak chcesz coś robić to grubiej musisz działać np. turbo

FakerSkt30
28-07-18, 09:11
A te 15-20KM nie da rady uzyskać?
Co sądzisz o takim zestawie:
https://www.ebay.com/itm/Turbo-kit-bolt-on-fit-2006-2011-Honda-Civic-R18-DX-EX-TB25-300hp-/390965538528

przemek82
28-07-18, 09:41
A te 15-20KM nie da rady uzyskać?
Co sądzisz o takim zestawie:
https://www.ebay.com/itm/Turbo-kit-bolt-on-fit-2006-2011-Honda-Civic-R18-DX-EX-TB25-300hp-/390965538528

Bez min 20 tys nie podchodz do tego :) Reflasch, kat sport, wydech dolot cai jedyna oplacalny mod w tym silniku i uzyskach 15-20 km

FakerSkt30
28-07-18, 09:57
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć który dolot będzie pasował:
https://mtuning.pl/COLD-AIR-INTAKE-HONDA-CIVIC-01-06-DX-LX-M-T,p,2917
https://mtuning.pl/COLD-AIR-INTAKE-HONDA-CIVIC-01-06-ET-MT,p,2907
Czy zmiana wtrysków na większe coś zmieni?
Jakie firmy robią katy sportowe i wydechy do hondy w sedanie?

Tom-Lee
28-07-18, 13:41
Nie ma sensu tego ruszac. Potrzebujesz wiecej mocy kup sobie inny woz.

marcin001984
28-07-18, 14:17
Po pierwsze to nie ten dział Panie kolego :p
Coś atrakcyjna cena za ten zestaw z eBay. Raczej nikt go tutaj nie testował.
15 KM jak najbardziej osiągalne. Poczytaj ten dział w linku poniżej, tam jest wszystko co by Cię interesowało. Na koniec po modyfikacjach warto by było wystroić.
Chociaż te 15 KM tanie nie będą.

http://civicklub.pl/forum/showthread.php?65067-Dolot-wydech-i-co-jeszcze&highlight=Dolot

FakerSkt30
28-07-18, 16:05
Dzięki wielkie za pomoc czy wystrojenie to to samo co chiptuning?

I nie dostałem odpowiedzi czy zmiana wtrysków na większe coś zmieni?

Nie mam tyle kasy żeby zmienić na mocniejszy wóz. Po drugie samochód jest w bardzo dobrym stanie z salonu w polsce kupiony od znajomego tylko 120tys przejechane.

Ok tylko te postu są z 2010 roku czy przez 8 lat coś się zmieniło. Czy wyszła już hondata do R18A2, i który z tych 2 dolotów będzie pasował do tego silnika w sedanie?

marcin001984
28-07-18, 16:40
Chyba nikt nie kombinował z samymi wtryskami.
Wystrojenie to tzw. reflash. Strojenie serii raczej nic nie da, ale z przeróbkami opisanymi w temacie do którego wkleiłem link da Ci 15KM przynajmniej. I pisz tam bo ten wątek zaraz zostanie zamknięty ze względu na zły dział.

Reflash;
https://m.facebook.com/profile.php?id=291773074645193&ref=content_filter

FakerSkt30
28-07-18, 16:40
I nie mogę nigdzie znaleźć wydechu do wersji sedan tylko do 5d.

marcin001984
28-07-18, 16:42
Są firmy które spawają wydechy.

Faraam
28-07-18, 22:43
Ja się interesowałem cat-back'iem to koszt ok 2000-2200 zł.

marcin001984
28-07-18, 22:46
Kolega Lucas.FK2 podpowiada że najlepiej z FN2 wsadzić wydech. Oczywiście przerobiony w przedniej części.

Faraam
29-07-18, 14:27
Kolega Lucas.FK2 podpowiada że najlepiej z FN2 wsadzić wydech. Oczywiście przerobiony w przedniej części.

Ktoś już coś takiego robił? Bo ciekawa myśl... Pytanie ile tych przeróbek trzeba wykonać i czy tylko z przodu?

Tom-Lee
29-07-18, 14:35
Moim zdaniem jak juz mowilem to gra nie warta swieczki. Te przyrosty to gdzie beda, gdzies na koncu skali obrotomierza wiec w jezdzie na co dzien masz typowe wiercenie bo przez 3/4 obrotow nic sie nie dzieje. Nawet jak wlozysz hajs to efekt bedzie mizerny i bedziesz zawiedzony. Do tego jeszcze problem z odsprzedaza.

marcin001984
29-07-18, 14:44
10-15 niutów przybędzie. Ja problemów z odsprzedażą nie miałem żadnych, a zrobiłem tylko trzy rzeczy; katalizator magnaflow 200cpsi, dolot Injen CAI i tłumik końcowy MG Motorsport. Wtedy jeszcze to nie było popularne, ale jakby to teraz wystroić tym całym reflashem to może 160KM by było i 190 niutów.
Konie wolnossące tanie nie są :)

Tom-Lee
29-07-18, 14:46
Zapomnialem o emisji spalin, gdzie stracisz dowod podczas kontroli.

Oczywiscie, ze nie sa tanie.. Od generowania koni masz FN2. Zwykle UFO zostaw w spokoju.

Faraam
29-07-18, 14:49
Moim zdaniem jak juz mowilem to gra nie warta swieczki. Te przyrosty to gdzie beda, gdzies na koncu skali obrotomierza wiec w jezdzie na co dzien masz typowe wiercenie bo przez 3/4 obrotow nic sie nie dzieje. Nawet jak wlozysz hajs to efekt bedzie mizerny i bedziesz zawiedzony. Do tego jeszcze problem z odsprzedaza.

Nie pytam o to czy warto i jakie będą tego efekty.

Mam jak Marcin, katalizator Redback 100 cpsi, dolot Injen CAI i wystrojone ECU. Niutów zdecydowanie przybyło, ile? Tego jeszcze nie mierzyłem. Kwestia tego, ze warto byłoby teraz coś z wydechem pokombinować, a samej końcówki ultera i tym podobnych nie chcę. Najlepiej zwiększyć średnice na całości.

Tom-Lee
29-07-18, 14:53
To skoro Cie nie interesuje, ze efekt bedzie marny to doczytaj jeszcze moj post nad Twoim i bedziesz mial komplet informacji. To sie dokladnie zgrywa z tym co napisales. ;)

marcin001984
29-07-18, 15:17
Zapomnialem o emisji spalin, gdzie stracisz dowod podczas kontroli.

Prawie połowa FN2 tu na forum nie ma katalizatora tak apropo.

Nie każdego stać na FN2, a druga sprawa niektórzy potrzebują nadwozie 5D.
Zwiększyć trochę moc i moment w R18A2 to nie problem. Ale z ww. modyfikacjami każdy dodatkowy koń mechaniczny wychodzi z 200zł.

Tom-Lee
29-07-18, 15:26
Prawie połowa FN2 tu na forum nie ma katalizatora tak apropo.



...

Tak a propos jak juz cos. Zgadza sie, ale rozmawiamy o samochodach o roznym przeznaczeniu. Z reszta latwo mozna wyciagnac odpowiednie wnioski z tego co zostalo napisane, nie chce mi sie tego tlumaczyc.

Dodatkowo tez mam ten problem bo nieseryjny wydech i chcialem tylko podkreslic do czego to wszystko zmierza...Co kazdy zrobi to jest sprawa indywidualna, tylko wyrazilem swoje opinie przy okazji.

marcin001984
29-07-18, 15:30
Nie pytam o to czy warto i jakie będą tego efekty.

Mam jak Marcin, katalizator Redback 100 cpsi, dolot Injen CAI i wystrojone ECU. Niutów zdecydowanie przybyło, ile? Tego jeszcze nie mierzyłem. Kwestia tego, ze warto byłoby teraz coś z wydechem pokombinować, a samej końcówki ultera i tym podobnych nie chcę. Najlepiej zwiększyć średnice na całości.

Miałem. Teraz mam już drugie FN1 ale bez modyfikacji w tym zakresie.
OEM wydech nawet nie ma dwóch cali w 1.8. FN2 ma dwa cale i z tego względu jest to najtańszy sposób na zwiększenie średnicy.