Zobacz pełną wersję : Tak Niskie Obroty
Panowie co dolega? na rozgrzanym silniku niskie obroty ze prawie gasnie (nie mam obrotomierza).Wyczysciłem krokowy,sruba od obrotów z tyłu gażnika wkrecona juz na maxa a obroty za niskie ,reset kompa nie pomógł,filtry wymienione,no nie wiem co to moze byc?
nie wiem czy masz ciężką gire ale w moim przypadku było tak, że kupiłem hanke od gościa który panicznie boi się wysokich obrotów. i narzekał że jego hanka ma bardzo niskie obroty ze czasami gasnie na postoju. ja z koleji mam ciężką noge i gdy tylko ją przejąłem wszystkie te nie ciekawe objawy znikneły. nigdy mi nie zgasła i obroty są ok:D pozdro
siemens_15
24-09-08, 01:13
czyszczenie gaźnika powinno pomóc
maniak2007
24-09-08, 14:05
U mnie jest tez problem z obrotami,podczas jazdy po wciśnieciu sprzęgła obroty sa gdzies około 500-600 lecz Gdy sie tylko zatrzymam obroty spadają na 300-200, czego to może byc wina?? dodam ze krokowy wyczyszczony.
K...wa, mnie już szlag trafia z obrotami! :mad:
Ciągle przy redukcji np. przez zakrętem, po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają prawie do zera (ale nie gaśnie), po wrzuceniu biego i puszczeniu sprzegła wracają do normalnego poziomu.
Albo jak np. jadę w korku - ruszę z jedynki, podjadę kawałek i ponownie wciskam sprzęgło hamując, żeby się zatrzymać, to znów na chwile spadają obroty prawie do zera jakby miał zgasnąć.
A ostatnio jak pada deszcz, to nawet przygasa i obroty falują sobie w przedziale 0-1000 przez jakieś 2-3 minuty, a potem się uspokajają. A później znów to samo... :(
maniak2007
24-09-08, 16:24
K...wa, mnie już szlag trafia z obrotami! :mad:
Ciągle przy redukcji np. przez zakrętem, po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają prawie do zera (ale nie gaśnie), po wrzuceniu biego i puszczeniu sprzegła wracają do normalnego poziomu.
Albo jak np. jadę w korku - ruszę z jedynki, podjadę kawałek i ponownie wciskam sprzęgło hamując, żeby się zatrzymać, to znów na chwile spadają obroty prawie do zera jakby miał zgasnąć.
A ostatnio jak pada deszcz, to nawet przygasa i obroty falują sobie w przedziale 0-1000 przez jakieś 2-3 minuty, a potem się uspokajają. A później znów to samo... :(
Miałem ostatnio problem z falującymi obrotami od 800-1200, była to wina czujnika położenia przepustnicy(potencjometr). Jeśli By Ci krokowy padł to obroty bys miał na 0 i by szarapło.
Wyczyść krokowy i przepustnice, powinno pomóc
Ale najpierw zrób samodiagnostyke;)
Wczoraj nagrałem filmik jak to u mnie wygląda. Oczywiście nie ruszałem pedału gazu, ani żadnego innego.
Temperatura silnika normalna, lekko poniżej połowy.
http://pl.youtube.com/watch?v=fcX2ROGHSZE
U mnie występuje w sumie nieduże falowanie na zimnym silniku, nie od razu ale np. po przejechaniu 1km jak zatrzymam się gdzieś na światłach. Jak tylko złapie temperature obroty są w normie. Na ciepłym nigdy nie miałem problemów.
W lipcu czyściłem krokowca, jakaś poprawa była, mam wrażenie, że im chłodniejsze dni tym częściej lubi sobie pofalowac na zimnym (1000rpm-1500rpm).
Jak w d15b2 wyczyścić przepustnice? Jak patrze na ta klapke, co ją widać jak zdejme dekiel puszki powietrza to jest zupełnie czysta...
A mi z kolei obroty skaczą jak się rozgrzeje. Na zimnym jak są obroty około 1200-1500 jest wszystko git.
juz doszłem co z tymi niskimi obrotami jest : luzna linka od gazu pociągnąłem i jest super:)
Odgrzeje tego kotleta, żeby przypadkiem nikt nie robił tak jak marecki, linka gazu ma mieć luz góra dół ok 12mm.
To ja też odgrzeję trochę :-)
Rozumiem, że to normalne, że nieco spadają obroty przy poborze prądu typu ogrzewanie szyby, światła itp.
Ale mi nawet mocno spadają jak otwieram szybę boczną (elektryczna ofkors), czy nieraz jak wrzucę wsteczny...
Dodam, że nadal nie uporałem się z opadaniem obrotów na ciepłym silniku prawie do zera po wciśnięciu sprzęgła, mimo czyszczenia krokowego i przepustnicy. Normalnie obroty mam na ok. 850 rpm, a czasem zejdą sobie do 300-400 na kilka minut, potem znów wracają na 800, a czasem mają takie gwałtowne skoki 0-1200 z przygasaniem silnika...
Miałem robić mini-me na B7 z nadzieją, że to pomoże, ale niestety na razie brak funduszy, więc chciałbym z tym swoim B2 jakoś się uporać...
Poproś kogoś, żeby się z tą zamienił na próbę na silniczek krokowy, samo czyszczenie wcale nie musi rozwiązać problemu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.