Zobacz pełną wersję : EM2 swap na heble z EP3
Siema.
Mam EM2 z swapem na d16v1, kupiłem kompletny swap hamulcy z EP3.
Moje pytanie brzmi jak połączyć poloske z d16v1 do zwrotnicy EP3. Wiem że mogę kupić zwrotnice z ep2 ale podobno wystarcza przeguby od Type S. Pytanie czy to zagra a jeżeli nie to od której wersji przegub zagra żeby to śpiąc ?
EM2 przedlift 4x100 262/242 , a chce 5x114,3 300/262
wyjmij przegub policz ząbki czyli frezy jedz do sklepu i sobie porównaj czy bd mieli takie coś
Kolego tyle to ja też wiem, miałem nadzieję na konkretną odpowiedź bo auto rozbiorę dopiero w sobotę, czyli już w sobotę nie zamówię przegubow.
konkretnie to sobie wejdz na allegro i poszukaj przegubu od ep3 tam pisze ile ma frezów następnie od em2 i tam też bd pisać jak ci spasują to ok jak nie to lipa a jak mi jutro przyjdzie półoś od k20 to ci zerknę bo bd sam wyciągał przegub
Problem w tym że katalogi intercars różnie podaj dlatego pytam na forum. Dziś będę mieć wszystko to sobie policzę.
A wiec tak , d17 przeguby zew są takie same jak w k-serii
"pawel1162" chyba jednak nie są takie same ,a przynajmniej nie Type R :( mój przegub zewnętrzny od D17A8 ma uzębienie 26/22, piasta od EP3 która mam ma 28 zębów. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć takiego przegubu.
Pytanie czy zwrotnica z Type S ma 26 zębów ? Ewentualnie czy jest jakaś opcja na podmianę półośki na inną z większą ilością zębów ?
P.S. półośki które mam są od D17A8 ,a nie z D16V1 jak pisałem na początku. Mały błąd :)
Według katalogów ep3 ma 32/28, ten 2,0 sport z k20a3 ma 22/26( 22 to frez na wałku, 26 na piaście).
Czyli nie dobiorę przegubu. Jest jakaś półoś pasującą do skrzyni od D17A8 która ma więcej niż 22 zęby od strony koła? Jeżeli nie to zostaje tylko kupić zwrotnice z Type s
zapomniałem dopisać że mam półosie k20a3 , type-s i tam mi wchodzą w zwrotnice em2 tak że muszą być wymienne
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.