Zobacz pełną wersję : Swap Honda Civic Coupe 1994r
Witam
Zakupiłem niedawno Honde Civic Coupe. Aktualnie mam silnik 1.5 -16v. Prawko robie dopiero na wiosne wiec mam czas na dokananie kilku zmian. Przegladanie tematow juz istniejących nic mi nie dało bo posługujecie sie oznaczeniami silników ktore mi nic nie mowia.
Aktualnie planuje swap w mojej hondzie. Jaki silnik polecacie?. Jaki w ogole podejdzie do tego samochodu. Czy konieczne jest kupowanie silnika ze skrzynia biegów? Interesował by mnie jakis V-tec o mocy pow 150 km. Prosze o pomoc :)
Pozdr. Kuba
Do wyboru masz silniki serii B, H i K. Niestety, żeby normalnie funkcjonować na forum wypadałoby znać kilka podstawowych oznaczeń. Tu masz małą skarbnicę:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=2715
W dużym skrócie - masz silnik o oznaczeniu d15b7, poszukujesz b16a2 (Civic V i VI gen Vti), b18c4 (Angielka 1.8 Vti), b18c6 (ITR), h22 (różne wariacje Prelude lub Accorda) lub k (wariacje). W każdym z tych przypadków będziesz potrzebował kompletnego silnika z osprzętem plus łapy, czasem też inne rzeczy.
Możesz też zrobić minime, zmienić dolot, wałki i wydech i po strojeniu masz ponad 150 koni.
Dalej dasz sobie radę sam z szukajką.
civic lsi dubi
23-09-08, 00:41
to chyba juz nie w temacie siedzisz ,,,,pow 150 to szukaj silnika 1,8 vti---skoro masz hanke z 94 i nie piszesz ze to ls,lsi czy itp to pewnie masz silnik d15b7 sera 101hp---jezeli swapa to zrob na B16A2 chodzi tak --http://www.youtube.com/watch?v=825kzlQUzFw tylko nie wiem czy wiesz ale z tego co znajomy robił i trzeba to zrobic fachowo to silnik ok6-7tys graty ok 500zł plus robocizna a wiec swap cie wyjdzie ok 8tys wiec lepiej sprzedaj kupe i doluz i kup z buda vti bo potem ciezko graty dostac od vti ----zycze udanych modów
to chyba juz nie w temacie siedzisz ,,,,pow 150 to szukaj silnika 1,8 vti---skoro masz hanke z 94 i nie piszesz ze to ls,lsi czy itp to pewnie masz silnik d15b7 sera 101hp---jezeli swapa to zrob na B16A2 chodzi tak --http://www.youtube.com/watch?v=825kzlQUzFw tylko nie wiem czy wiesz ale z tego co znajomy robił i trzeba to zrobic fachowo to silnik ok6-7tys graty ok 500zł plus robocizna a wiec swap cie wyjdzie ok 8tys wiec lepiej sprzedaj kupe i doluz i kup z buda vti bo potem ciezko graty dostac od vti ----zycze udanych modów
Swap B16A2 spokojnie dostaniesz za 5,5k, te graty typu rozrząd to nie ma co liczyć bo to przy kazdym silniku nawet tym co ma musi zmienić. Robocizna to jak ktoś ma czas to może sobie sam wrzucić, nie jest to nic skomplikowanego. No i ostatnia sprawa, znajdź coupe VTI, jak są to swapowane które też do tanich nie należą. Ale jak już się bawić to minimum B18C4 kłaść ;)
nie merdajcie opakowi, bo dostanie oczoplasu,
b16a2 i bedzie mial serce w przelyku ;)
tanie, plug and play, i zabawa murowana---tak na poczatek,
ale jak zdajesz na prawko dopiero, to poczwicz sobie na czyms wolniejszym, bo to juz lata ladnie i mozna sie grubo zdziwic;/
Witam dziekuje za zainteresowanie. Moze znacie juz moj samochod - na forum go nie znalazlem ale przezedł dosc gruntowny tuning (wizualny) w poznańskiej firmie AGT wiec moze poprzedni własciciel sie juz chwalił. Dolot jest juz zrobiony i wydech. Jednak do jego wygladu chyba powinno byc cos mocniejszego. Tak jak ktos pisal jest to silnik 1.5 seria 101 km.
Wiem co to znaczy miec serce w przelyku w przypadku hondy bo kilka latek temu mieliśmy Acorda Type R 220 km to byly moje najepsze chwile z dziecinstwa wiec jak juz szukałem auta dla siebie to tylko Honda :D
Kilka fotek moze poznacie to autko .
http://images33.fotosik.pl/372/720d2152509ecaab.jpg
http://images43.fotosik.pl/13/d898fc53cfa9ac61.jpg
http://images25.fotosik.pl/277/d8cf62bf95668bcf.jpg
Wiec juz chyba rozumiecie ze nie chce jej sprzedac :). Do tego mam ojca mechanika z wieloletnim stazem wiec powinny sie plany udac
Pozdr.
Wrzuć to w dział Nasze Hondy jako osobny temat, będziemy tam komentować.
i pewnie ma jeszcze grać z gazem który juz jest w samochodzie?
i pewnie ma jeszcze grać z gazem który juz jest w samochodzie?
ładnie skitrali ten przełączniczek. Fajne autko :)
Nie moja wina ze LPG poprzedni wlasiciel załozył xD.Btw auto na nim nie chodzi wiec trzeba bedzie wywalic.
Czyli co - lepiej szukac 1.6 czy 1.8
Jeśli rożnica w mocy jest niewielka czym lepszy B16a2 od b18c4
Nie wiem czy jest sens bawić sie w modyfikacje obecnego silnika bo ma juz niecale 210 tys. Niby chodzi ładnie, nic nie cieknie, skrzynia tez sprawna.
Czy do silnika bede potrzebował rownież całej skrzyni biegów?.
Lub może szukać całego angklika do przekladk?i Wtedy był by cały osprzet plus zapasowe czesci do samochodu
wiesz juz jakis silnik wsadzac, szczegoly jak co i gdzie znajdziesz spokojnie w archiwum w niejednym temacie...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.