Lord_ZED
30-11-04, 05:13
Mam 2 pytania.
1. Bardzo proste --- Czy można jakoś wyciszyć Km malon ala mugena -- Czyta. Apexi N1 hehe ??? Bo ostatnoi stwierdziłem że troche głośny jest. Ten pełen przelot daje pewnie ze 105 decybeli. Tylko Vass maił głośniejszy na zlocie w swojej solniczce. Pozatym mi się podoba jak chodzi i niechce go zmieniać bo się trzyma już rok bardzo dobrze i nie rdzewieje. Tylko szkoda że niemoge słuchać muzyki w aucie.
2. Głowne pytanie. Co może być efektem dziury mocy poniżej 3200 obrotów ?? Znaczy auto zaczyna iść dopiero powyrzej 3200 Wyraźnie widać na wykresie z Hamowni i czuć na 2 pierwszych biegach. Jakby się włanczał V-tec którego niema :(. Teraz czuje bardziej po odchudzeniu koła zamachowego. Wymienione są - Świece, kable, palec, Filtry.
I mam 2 podejrzenia :
Zapłon może źle ustawiony ???? czy daje taki efekt ??
Rozrząd może przeskoczył o 1 ząbek - Podobno taki efekt.
W sumie to nie przeszkadza bardzo ale mnie denerwuje. I nurtuje co to.
1. Bardzo proste --- Czy można jakoś wyciszyć Km malon ala mugena -- Czyta. Apexi N1 hehe ??? Bo ostatnoi stwierdziłem że troche głośny jest. Ten pełen przelot daje pewnie ze 105 decybeli. Tylko Vass maił głośniejszy na zlocie w swojej solniczce. Pozatym mi się podoba jak chodzi i niechce go zmieniać bo się trzyma już rok bardzo dobrze i nie rdzewieje. Tylko szkoda że niemoge słuchać muzyki w aucie.
2. Głowne pytanie. Co może być efektem dziury mocy poniżej 3200 obrotów ?? Znaczy auto zaczyna iść dopiero powyrzej 3200 Wyraźnie widać na wykresie z Hamowni i czuć na 2 pierwszych biegach. Jakby się włanczał V-tec którego niema :(. Teraz czuje bardziej po odchudzeniu koła zamachowego. Wymienione są - Świece, kable, palec, Filtry.
I mam 2 podejrzenia :
Zapłon może źle ustawiony ???? czy daje taki efekt ??
Rozrząd może przeskoczył o 1 ząbek - Podobno taki efekt.
W sumie to nie przeszkadza bardzo ale mnie denerwuje. I nurtuje co to.