Szczery
05-06-18, 01:12
Robię swap z styranego d14z1 na moje (z rozbitka) d15z6.
i tu pytanie bo.
Jak wkładałem ten silnik do przedliftowego EJ9 (jedna sonda) to wiązka kabinowa i silnikowa pasowały i wszystko było OK.
Teraz jak wkładam go do polifta (dwie sondy) to nie bangla.
Została mi jedna kostka z wiązki silnikowej i nie mam jej gdzie wpiąć.
Jak podłączam aku to zapala się od razu na zegarach "kluczyk immo" gaśnie po przekręceniu zapłon.
immobilizera nie ma bo jest strojone P28 które wcześniej działało.
na oro komputerze od tego d15 też takie jaja.
Czy ja muszę też wiązkę kabinową zmieniać?
:(
heeelllpppp
Jaby co to w szukajce nic ciekawego nie znalazłem.
Temat NR1 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?160686-swap-z-d14z1-(polift)-na-d15z6-(przedlift)&highlight=swap+d14z1)
Temat NR2 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?136821-Ej9-d14z1-wi%B1zka-swap&highlight=swap+d14z1)
Temat NR3 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?185139-Swap-silnika-z-D14z2-na-B18c4&highlight=swap+d14z2)
i tu pytanie bo.
Jak wkładałem ten silnik do przedliftowego EJ9 (jedna sonda) to wiązka kabinowa i silnikowa pasowały i wszystko było OK.
Teraz jak wkładam go do polifta (dwie sondy) to nie bangla.
Została mi jedna kostka z wiązki silnikowej i nie mam jej gdzie wpiąć.
Jak podłączam aku to zapala się od razu na zegarach "kluczyk immo" gaśnie po przekręceniu zapłon.
immobilizera nie ma bo jest strojone P28 które wcześniej działało.
na oro komputerze od tego d15 też takie jaja.
Czy ja muszę też wiązkę kabinową zmieniać?
:(
heeelllpppp
Jaby co to w szukajce nic ciekawego nie znalazłem.
Temat NR1 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?160686-swap-z-d14z1-(polift)-na-d15z6-(przedlift)&highlight=swap+d14z1)
Temat NR2 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?136821-Ej9-d14z1-wi%B1zka-swap&highlight=swap+d14z1)
Temat NR3 (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?185139-Swap-silnika-z-D14z2-na-B18c4&highlight=swap+d14z2)