Zobacz pełną wersję : Nawiew obciąża silnik
Temat wałkowany milion razy ale co mi tam.
Kiedy włączę nawiew czy to na twarz czy to na nogi to po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść do 300/400 i się podnieść.
Wielkość spadku jest tym większa im wyższy poziom nawiewu włączę.
Przy włączeniu klimatyzacji to silnik gaśnie więc odpalam ją tylko na długich trasach.
Była czyszczona przepustnica, krokowiec, regulowane zawory, wymieniony cały układ zapłonowy, klima była nabijana i kończą mi się pomysły.
Wiem że mój silnik demonem mocy nie jest ale aż takie spadki mnie dziwią.
Setup.
d14z1 głowica y7.
Kolektor ssący d16z6
wydech 2 cale kolektor ebay.
Lekkie koło zamachowe 5,4 kg
hybrydowa skrzynia biegów crx
wtryski 240.
dolot zimnego powietrza ze zderzaka.
Będąc u strojenia nawet wyłączyliśmy wszystkie lambdy by zobaczyć czy to kwestia wariowania komputera ale nawet wtedy tak się dzieje.
Mozesz probowac odkrecic te srubke na górze przepustnicy, jest to obieg dodatkowy powietrza.
Temat wałkowany milion razy ale co mi tam.
Kiedy włączę nawiew czy to na twarz czy to na nogi to po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść do 300/400 i się podnieść.
Wielkość spadku jest tym większa im wyższy poziom nawiewu włączę.
Przy włączeniu klimatyzacji to silnik gaśnie więc odpalam ją tylko na długich trasach.
Była czyszczona przepustnica, krokowiec, regulowane zawory, wymieniony cały układ zapłonowy, klima była nabijana i kończą mi się pomysły.
Wiem że mój silnik demonem mocy nie jest ale aż takie spadki mnie dziwią.
Setup.
d14z1 głowica y7.
Kolektor ssący d16z6
wydech 2 cale kolektor ebay.
Lekkie koło zamachowe 5,4 kg
hybrydowa skrzynia biegów crx
wtryski 240.
dolot zimnego powietrza ze zderzaka.
Będąc u strojenia nawet wyłączyliśmy wszystkie lambdy by zobaczyć czy to kwestia wariowania komputera ale nawet wtedy tak się dzieje.
Jak włączasz światła też się tak dzieje ? Ew jak masz włączone dodasz gazu świecą mocniej ? Słabiej ? Sprawdź ładowanie bo jest bardzo prawdopodobne że alternator siada... Ew może masa gdzieś siadła
Jak włączasz światła też się tak dzieje ? Ew jak masz włączone dodasz gazu świecą mocniej ? Słabiej ? Sprawdź ładowanie bo jest bardzo prawdopodobne że alternator siada... Ew może masa gdzieś siadła
Jak włączam światła obroty lekko spadają ale zaraz są podbijane przez krokówkę.
Jak gazuję bez sprzegła i bez klimy obroty są full stabilne
Jak przygazuje i wcisne sprzęgło i bez klimy to obroty spadają do 500 i podnoszą sie do 850
Jak przygazuje z wciśniętym sprzęgłem i klima obroty spadają do 200 i światła przygasają.
Jak
Jak włączam światła obroty lekko spadają ale zaraz są podbijane przez krokówkę.
Jak gazuję bez sprzegła i bez klimy obroty są full stabilne
Jak przygazuje i wcisne sprzęgło i bez klimy to obroty spadają do 500 i podnoszą sie do 850
Jak przygazuje z wciśniętym sprzęgłem i klima obroty spadają do 200 i światła przygasają.
Jak
Jedź sprawdź ładowanie.
Jedź sprawdź ładowanie.
Byłem na początku maja.
Akurat na majówkę mieliśmy akcje pitstop od profiauto.
Prąd ładowania był dobry ale akumulator trup więc został wymieniony.
Teraz będę wymieniał przewody masowe może to w nich jest haczyk.
Gdzie w d serii powinny być podpięte bo to może jest przyczyna moich problemów?
wydaje mi się ze kiedyś czytałem na forum, ze ktoś miał takie objawy po ode lżeniu koła zamachowego. Poszukaj na forum w tym kierunku, bo nie chce w błąd wprowadzać.
Mi tak do 500 obrotów spadałoo przy dojezdzaniu do swiatel,
odkrecilem troche srubke na przepustnicy i bylo git, w Twoim przypadku punkty masowe bym sprawdził i ładowanie altka.
Mase głowną masz ze skrzyni na podłużnice i z aku na kielich,
pomocnicza z łapy od wspomy na pas przedni.
mały_miszcz
17-05-18, 07:50
Mnie sie takie cyrki i słabnięcia działy jak kabel masowy był mocno zaśniedziały. Jakby alternator był lekko strzelony to najpewniej światła by Ci zaczęły mrugać.
Mi tak do 500 obrotów spadałoo przy dojezdzaniu do swiatel,
odkrecilem troche srubke na przepustnicy i bylo git, w Twoim przypadku punkty masowe bym sprawdził i ładowanie altka.
Mase głowną masz ze skrzyni na podłużnice i z aku na kielich,
pomocnicza z łapy od wspomy na pas przedni.
już lecą do mnie nowe kable masowe. Jak auto wróci z lakierni to je podepne.
Mnie sie takie cyrki i słabnięcia działy jak kabel masowy był mocno zaśniedziały. Jakby alternator był lekko strzelony to najpewniej światła by Ci zaczęły mrugać.
Możesz mieć racje bo czasami jak dotknę auto to skubany lubi mnie kopnąć prądem.
To raczej nie 'prund' z aku Cie kopie :) Predzej wyladowania elektrostatyczne.
I pomogła wymiana tych przewodów masowych?
I pomogła wymiana tych przewodów masowych?
jeszcze nie wiem, auto jest u lakiernika, w przyszłym tyg ma być gotowe i wtedy zobaczymy.
Auto odebranie, kable wymienione i dalej to samo.
Może winny jest aparat zapłonowy bo nadal mam ten sam od z1 a głowica jest już y7. Niby działa ale może nie jest w pełni kompatybilny i dlatego odwala takie maniany.
Co myslicie?
Auto odebranie, kable wymienione i dalej to samo.
Może winny jest aparat zapłonowy bo nadal mam ten sam od z1 a głowica jest już y7. Niby działa ale może nie jest w pełni kompatybilny i dlatego odwala takie maniany.
Co myslicie?Na moje zawsze będzie obciążenie dla silnika tak samo jak klima i co byś nie robił i tak bedzie podobnie czuć zamula to nie są nowe wozy
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.