Majciajno
09-05-18, 16:40
Witam
Posiadam Honde Civic Vi-gen EJ9 D14Z2 90km brak katalizatora HB 2001r otóż od zakupu zaczęła pobierać olej co prawda przy spokojnej jezdzie mniejsze ilościa a przy wyzszych obrotach wiecej wiadomo ;) Na wysokich obrotach kopci na niebiesko i czarno i po ostrej jezdzie nawet na niskich obrotach widoczny jest w tylnej szybie dym tylko że taki biały i na całym zakresie tak kopci jakby za dużo spalin albo dopala olej cos w tym stylu. Jak się jezdzi normalnie tak do 3tys obrotów to nic nie kopci ani na luzie też nic. Pod korkiem oleju nie ma białego nalotu i płyn chłodniczy też nie ucieka od kupna czyli jakieś 8 miesiecy więc to chyba
nie uszczelka pod głowicą. Mierzyłem dzisiaj kompresje w silniku i 3 cylindry mają po 13-13,5 bara czyli bardzo ładnie a jeden ma 8,5 bara. Zrobiłem próbe olejową na tym cylindrze i podniosło się do 11 barów. Jak myślicie to tylko pierścienie takie dymienie ? Czy od czegoś innego ? Jak wymieniać to tylko piersienie na tym jednym cylindrze bo reszta jest okej czy wszystkie ? Ile by kosztowała wymiana u mechanika. Kolega jak mi robił tłumik to mówił że jakaś za duża mieszanka jest bo wszystko było w sadzy i kopci na czarno jak się mocno wkręci. Pozdrawiam.
Posiadam Honde Civic Vi-gen EJ9 D14Z2 90km brak katalizatora HB 2001r otóż od zakupu zaczęła pobierać olej co prawda przy spokojnej jezdzie mniejsze ilościa a przy wyzszych obrotach wiecej wiadomo ;) Na wysokich obrotach kopci na niebiesko i czarno i po ostrej jezdzie nawet na niskich obrotach widoczny jest w tylnej szybie dym tylko że taki biały i na całym zakresie tak kopci jakby za dużo spalin albo dopala olej cos w tym stylu. Jak się jezdzi normalnie tak do 3tys obrotów to nic nie kopci ani na luzie też nic. Pod korkiem oleju nie ma białego nalotu i płyn chłodniczy też nie ucieka od kupna czyli jakieś 8 miesiecy więc to chyba
nie uszczelka pod głowicą. Mierzyłem dzisiaj kompresje w silniku i 3 cylindry mają po 13-13,5 bara czyli bardzo ładnie a jeden ma 8,5 bara. Zrobiłem próbe olejową na tym cylindrze i podniosło się do 11 barów. Jak myślicie to tylko pierścienie takie dymienie ? Czy od czegoś innego ? Jak wymieniać to tylko piersienie na tym jednym cylindrze bo reszta jest okej czy wszystkie ? Ile by kosztowała wymiana u mechanika. Kolega jak mi robił tłumik to mówił że jakaś za duża mieszanka jest bo wszystko było w sadzy i kopci na czarno jak się mocno wkręci. Pozdrawiam.