PDA

Zobacz pełną wersję : civic 5g swap d16w5/d16a



mc_demons
25-04-18, 18:18
Witam

Znajomy ma w posiadaniu silniki z hrv d16a i d16w5 jeszcze nie oglądałem ale z małym przebiegiem nie skatowane a moje z6 mimo dobrej kompresji pali olej ale nie ważne bo zdecydowałem że nie będę remontował , czy dużo będzie rzeźby żeby wsadzić któryś z wymienionych silników?? pytam z ciekawości bo mogę kupić okazyjnie tylko pytanie czy warto

rtgg
25-04-18, 21:41
Witam

Znajomy ma w posiadaniu silniki z hrv d16a i d16w5 jeszcze nie oglądałem ale z małym przebiegiem nie skatowane a moje z6 mimo dobrej kompresji pali olej ale nie ważne bo zdecydowałem że nie będę remontował , czy dużo będzie rzeźby żeby wsadzić któryś z wymienionych silników?? pytam z ciekawości bo mogę kupić okazyjnie tylko pytanie czy warto

jak osprzęt zostaje to rzeźby nie ma. Tylko czy te silniki są na pewno w bardzo dobrym stanie. w5 na moje to taki trochę dziwny jest skoro korby pękają przy serii...

alienek
27-04-18, 12:24
Dokladnie odpuść sobie ten d16w5.. Większość hr-v z w5 jest skatowania bo tam olej ucieka pierścieniami juz po 100kkm, a dolanie oleju sprawia problem przez rurę filtra ktora zawadza i trzeba lac przez lejek :p a co do d16a to on niby ma 120hp i vtec ale widziałem jednego na allegro i vo bylo dziwne to to ze filtr ma pod pionowa przepustnice.. Ja wpakowalem d16w4 do hr-v o jestem mega zadowolony i polecam ten silnik bo jest "najnowszy" ale bez udziwnienien proeko jak w5..

mc_demons
27-04-18, 22:32
dzięki za podpowiedzi :) nie miałem ciśnienia na te silniki były porostu w zasięgu wiec myślę ze zapytam bo kompletnie o nich nic nie wiedziałem , jeszcze raz dzięki za przydatne info i myślę ze można zamknąć temat :)