Zobacz pełną wersję : Zawieszenie na co dzień - gwint czy sportowy amortyzator
Witam serdecznie :)
Na początku napiszę, że czytałem sporo wątków na ten temat, ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi albo linki wygasły, albo części nie są dostępne w Polsce.
Aktualnie mam zamontowane sprężyny Eibach na seryjnych amortyzatorach. Ogólnie nie jest to złe rozwiązanie... jak się jedzie samemu. Czasami nawet jeden pasażer potrafi sprawić, że na dziurach amortyzatory dobijają, a nie muszę chyba pisać co się dzieje jak ktoś usiądzie na tyle...
Chciałbym więc coś z tym zrobić i tu zaczyna się problem. Pod uwagę biorę 2 opcje:
1. Wymiana samych amortyzatorów
2. Wymiana zawieszenia na gwintowane
Jako że samochód użytkuję na co dzień, to logicznym rozwiązaniem będzie jakiś sportowy amortyzator, ale z tego co czytałem, to komplet amorków ze średniej półki będzie kosztować mnie około 2 tys zł. Najtańszy z akceptowanych społecznie gwintów (MTS) kosztuje około 1 tys zł. I tutaj myślę, że to by się bardziej opłacało, bo nie dość że wychodzi połowę taniej, to mogę sobie ustawić wysokość tak jak mi się podoba. Ale z drugiej strony, w owym gwincie nie ma regulacji twardości, a przy niektórych amortyzatorach sportowych jest taka opcja.
Macie może jakieś propozycje amortyzatorów do krótszych sprężyn, czy może jakaś inna propozycja gwintu?
Dobre amortyzatory to Kayaba AGX. Tylko, że dość drogie i mało już dostępne. Jeszcze droższy i lepszy wybór to Bilstein B6. Kwestia zasobności portfela :)
Dobre amortyzatory to Kayaba AGX. Tylko, że dość drogie i mało już dostępne. Jeszcze droższy i lepszy wybór to Bilstein B6. Kwestia zasobności portfela :)
I o tym właśnie pisałem, że za komplet amorków można kupić dwa gwinty MTS, albo jeden AP... Głównie ciekawi mnie, jak mają się tutaj odczucia z jazdy na lepszym amortyzatorze, a jak na tanim gwincie. Bilsteiny mają regulację twardości?
Dobre amortyzatory to Kayaba AGX. Tylko, że dość drogie i mało już dostępne.
Kaman :)
Komplet nowych amortyzatorów, to koszt trochę powyżej 1 tys zł i ja bym zdecydowanie wolał AGX. Kwestia jedynie tego, że wraz z sprężynami Eibach samochód będzie dość nisko, zwłaszcza z przodu ( AGX dodatkowo obniżają )
Bilsteiny mają regulację twardości?
NIe mają.
AGX natomiast posiada
Kaman :)
Komplet nowych amortyzatorów, to koszt trochę powyżej 1 tys zł i ja bym zdecydowanie wolał AGX. Kwestia jedynie tego, że wraz z sprężynami Eibach samochód będzie dość nisko, zwłaszcza z przodu ( AGX dodatkowo obniżają )
No dobra, patrzyłem na szybko na ceny w Intercars :D
Z tym obniżeniem z przodu to niekoniecznie mi pasuje. Bardziej bym wolał tył opuścić, bo przód jest wg mnie na odpowiedniej wysokości. I tak praktycznie na każdym parkingu muszę się trzymać z dala od krawężników. Wiesz może ile dokładniej obniża?
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Z tym obniżeniem z przodu to niekoniecznie mi pasuje. Bardziej bym wolał tył opuścić, bo przód jest wg mnie na odpowiedniej wysokości. I tak praktycznie na każdym parkingu muszę się trzymać z dala od krawężników. Wiesz może ile dokładniej obniża?
ile obniża to nie wiem, ale miałem właśnie połączenie eibach + AGX i zmieniłem sprężyny na ten z integry ( wizualnie było dośc wysoko po tej zmianie, ale dla mnie komfort jazdy i to, że moge nie musze bac się kazdej studzienki była priorytetem )
Bilsteiny mają regulację twardości?
Nie mają, ale za to można je zregenerować jeśli zajdzie taka potrzeba. Czy można to samo zrobić z Kayaba AGX tego nie wiem.
I między innymi dlatego kupiłem B6.
Kaman :)
Komplet nowych amortyzatorów, to koszt trochę powyżej 1 tys zł i ja bym zdecydowanie wolał AGX. Kwestia jedynie tego, że wraz z sprężynami Eibach samochód będzie dość nisko, zwłaszcza z przodu ( AGX dodatkowo obniżają )
NIe mają.
AGX natomiast posiada
AGXy za trochę ponad 1k pln ? Gdzie ?! Nie wiem jak z dostępnością tego ale 4 lata temu było mega kiepsko, podejrzewam że teraz nie jest lepiej. I przede wszystkim jak z wytrzymałością tego, bo amorki widziałem raz na eg ale potem i tak wpadł na ich miejsce koni.
Dobre amortyzatory to Kayaba AGX. Tylko, że dość drogie i mało już dostępne. Jeszcze droższy i lepszy wybór to Bilstein B6. Kwestia zasobności portfela :)
Bilstein b6 nie jest dedykowany do niskich sprężyn,Do niski sprężyn mamy b8 które cenowo wychodzi to samo.
I o tym właśnie pisałem, że za komplet amorków można kupić dwa gwinty MTS, albo jeden AP... Głównie ciekawi mnie, jak mają się tutaj odczucia z jazdy na lepszym amortyzatorze, a jak na tanim gwincie. Bilsteiny mają regulację twardości?
mts i gwint to dwa odrębne słowa.
Osobiście jeździłem na koni 1130/str.t / ap / bilstein / i tańszy tein...
Koni jeżeli chodzi o sporty bardzo dobry zawias, trochę gorzej na dziurach za to na prostej jest mega. Co do str.t również jest bardzo fajny problem jest taki że na naszych drogach po prostu w niewyobrażalnym tempie się rozpierd*la, jest po prostu "miękki" w wykonaniu i się rozlewa...
AP zawias fajny ale jak dla mnie na dziurach trochę lipny i w tej cenie możemy mieć bilsteina b8 który nie ma ani regulacji ani nic ale w połączeniu z eibachem jest mega fajny do miasta, chcesz żeby było bardziej twardo bież do tego H&R. Generalnie bilstein nie ma regulacji ale charakterystykę pracy możesz zmienić wiem że jest firma w wawie co się tym zajmuje i kiedyś chyba ktoś to robił w Poznaniu.
Tein i tu będzie zaraz fala hejtu bo wersja street jest po prostu crapem i płacimy za firmę. Nie wypowiadam się za teiny po 12k bo nigdy nie widziałem, nie miałem i nie będę miał nie mój poziom finansowy xD
Co do mtsa nie miałem, ale jechałem eg kolegi, miał go równo tydzień do pierwszego wyjazdu na tor. Jak postawił auto bokiem wrócił do domu postawił auto na kołkach i perfidnie wywalił zawias do śmietnika. MTS zazwyczaj chwalą ludzie którzy albo robią jakieś pokraki albo glebę nie wiem -pińcet na tym zawiasie ani szybko nie pojedziesz bo na tym auto się nie prowadzi. Każdy kto przesiadł się mtsa na coś lepszego tobie to powie.
Moja rada jest taka... Znajdź jakiegoś znajomego albo znajomego, znajomego który bierze graty z Inter Carsa i ma zniżki. Komplet b8 do ej6 kosztował mnie odkładnie 1565zł + nowe gumki (kayaba) 40zł na koło. I sprężyny -30 333zł. Ale przynajmniej mam pewność że nie wylecę z drogi przy szybszym przejeździe na jakimś zakręcie i przede wszystkim jest to zawias który swoje wytrzyma a nie rozpadnie się po 10k km .
Tyle moich wypocin ciekaw jestem czy zacznie się hejt o mtsa jak to zazwyczaj się dzieje na polskich forach :D
Nie mają, ale za to można je zregenerować jeśli zajdzie taka potrzeba. Czy można to samo zrobić z Kayaba AGX tego nie wiem.
I między innymi dlatego kupiłem B6.
A ja bym wybrał zdecydowanie AGX :). Fakt, że można regenerować ale to moim zdaniem zaleta dopiero przy używaniu w motosporcie..
Umówmy sie... Zawieszenie typu AGX czy B6 przetrwa spokojnie ok 70 tys km, co daje ładnych parę lat użytkowania. Kto poza nielicznymi przypadkami ( jak twoje :) będzie miał tą samą hondę przez następne parę 4-6 lat..
A ja bym wybrał zdecydowanie AGX :). Fakt, że można regenerować ale to moim zdaniem zaleta dopiero przy używaniu w motosporcie..
Umówmy sie... Zawieszenie typu AGX czy B6 przetrwa spokojnie ok 70 tys km, co daje ładnych parę lat użytkowania. Kto poza nielicznymi przypadkami ( jak twoje :) będzie miał tą samą hondę przez następne parę 4-6 lat..
70k to jest taki chyba minimum :D znam przypadek e46 które przelatało na b8 130k i dopiero amor zaczął stukać i się wylał :D
AGXy za trochę ponad 1k pln ? Gdzie ?! Nie wiem jak z dostępnością tego ale 4 lata temu było mega kiepsko, podejrzewam że teraz nie jest lepiej. I przede wszystkim jak z wytrzymałością tego, bo amorki widziałem raz na eg ale potem i tak wpadł na ich miejsce koni.
Jak bardzo chcesz to wyszukam posta sprzed paru miesięcy gdzie zakup kompletu wynosi ok 1200-1300zł
Jeździłem na serii, AGX, Koni 1130, Gwincie AST, Bilsteinie B8 i ze wszystkich tych wymienionych, najprzyjemniej mi się jeździło właśnie na AGX :)
A ja bym wybrał zdecydowanie AGX :). Fakt, że można regenerować ale to moim zdaniem zaleta dopiero przy używaniu w motosporcie..
Umówmy sie... Zawieszenie typu AGX czy B6 przetrwa spokojnie ok 70 tys km, co daje ładnych parę lat użytkowania. Kto poza nielicznymi przypadkami ( jak twoje :) będzie miał tą samą hondę przez następne parę 4-6 lat..
Zdaję sobie sprawę z tego że przy moich rocznych przebiegach i jeździe tylko po ulicy to będą praktycznie "dożywotnie".
:D
Kolejną rzeczą, która przeważyła na rzecz kupna Bilstein'a była dostępność w momencie kiedy wymyśliłem wymianę amortyzatorów. Kayaba AGX wszędzie gdzie szukałem były dostępne tylko na przód.
Generalnie jestem zadowolony z wyboru, w myśl zasady zrobić -> zapomnieć.
:D
Jak bardzo chcesz to wyszukam posta sprzed paru miesięcy gdzie zakup kompletu wynosi ok 1200-1300zł
Jeździłem na serii, AGX, Koni 1130, Gwincie AST, Bilsteinie B8 i ze wszystkich tych wymienionych, najprzyjemniej mi się jeździło właśnie na AGX :)
A jak z wytrzymałością takiego AGXa ?
A jak z wytrzymałością takiego AGXa ?
Podejrzewam, że podobnie jak w przypadku B6, ciężko go będzie popsuć przy ulicznej jeździe.
mały_miszcz
27-03-18, 11:09
Podejrzewam ze kazdy amortyzator z nizszej polki, jesli jest obnizony mocno to bedzie dobijał.
Myślałeś o ISC?
Mam gwint z regulacja twardości, na poczatku jak mialem troche wyzej auto, i ustawilem na miekko to komfort byl zajefajny jak na gwint :D
Teraz mam poobnizane i ustawione na beton wiec jeat troche gorzej ;)
Ogólnie mam go juz 5 lat, jezdze na codzień, caly rok i póki co nic sie z tym (odpukać) nie dzieje. I o ile kojarze ISC ma (lub mialo) przedstawicielstwo w Polszy i amorki idzie zregenrować ;)
Podejrzewam ze kazdy amortyzator z nizszej polki, jesli jest obnizony mocno to bedzie dobijał.
Myślałeś o ISC?
Mam gwint z regulacja twardości, na poczatku jak mialem troche wyzej auto, i ustawilem na miekko to komfort byl zajefajny jak na gwint :D
Teraz mam poobnizane i ustawione na beton wiec jeat troche gorzej ;)
Ogólnie mam go juz 5 lat, jezdze na codzień, caly rok i póki co nic sie z tym (odpukać) nie dzieje. I o ile kojarze ISC ma (lub mialo) przedstawicielstwo w Polszy i amorki idzie zregenrować ;)
No tylko tu jest mowa o MTSie a ISC to wydatek rzędu 3k pln :D
Miałem eibachy na seri amorze i ściągnąłem po Pol roku jazdy bo łódka straszna jak dla mnie troche lepiej ścięta sprężyna z braku kasy kupiłem gwint mtsa nie szukając koniecznie gleby i ile osób tyle opinii ja czytałem się szajsy itp do jazdy na codzień wystarcza jeżdżę już rok i nic się nie dzieje nie mam porównania jak pisze ktoś wyżej z drogimi gwintami nie upalam na torze .
Może i nie jest wybitny ten mts ale złego słowa nie powiem bo użytkuje na codzień może pojawi się porownanie i zmienię zdanie .
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
mały_miszcz
27-03-18, 17:46
o tylko tu jest mowa o MTSie a ISC to wydatek rzędu 3k pln
Za jakość trzeba zabulić :D
Szczerze mowiąc jak miałbym wybierac pomiedzy MTSem a ISC wiedzac jaka jest roznica w cenie i majac swiadomosc ze niektorym te amorki po prostu sie zyebawszy po roku, wiedzac tez ze auta nie sprzedam za rok to wolalbym dozbierac kase lub zalozyc konto debetowe w banku i miec jednak lepsze zawieszenie :D
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Myślę jednak, że montaż gwintu za 3 tys nie opłaca się w moim przypadku. Robię dość nieduże przebiegi, nie jeżdżę w żadnych zawodach, na torach itp.
Na chwilę obecną bardziej przekonany jestem do amortyzatorów KYB AGX, ale nadal chętnie poczytam Wasze opinie i doświadczenia.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Chcesz jeździć nisko, twardo ,wygodnie i tanio?
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
mały_miszcz
27-03-18, 19:56
Myślę jednak, że montaż gwintu za 3 tys nie opłaca się
Ja robie do 12 tysiecy km na rok. Zazwyczaj 10. I uwierz mi ze warto ;)
Mialem kiedys twarde sprezyny na fabrycznym zawiasie. Opisalbym wrazenia stwierdzeniem "wanna z wodą"
jeździć nisko, twardo ,wygodnie i tanio?
http://pobierak.jeja.pl/images/d/2/8/19696_trzy-rodzaje-uslug.jpg
;D
Chcesz jeździć nisko, twardo ,wygodnie i tanio?
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Nie.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Myślę jednak, że montaż gwintu za 3 tys nie opłaca się w moim przypadku. Robię dość nieduże przebiegi, nie jeżdżę w żadnych zawodach, na torach itp.
Ale to nie znaczy że nie możesz mieć porządnego/pewnego zawieszenia. Takim tokiem myślenia to faktycznie zakładaj mts czy ta technixa czy jak to tam i więcej nie ma sensu. Niestety dobre zawieszenie=duża cena tutaj nie masz kompromisu, aczkolwiek i tak uważam że w tym momencie masz bardzo dużą ofertę zawieszenie do 2-3k pln i jest w czym wybierać. Przejedź się autem które ma AP na sobie i zobaczysz czy np takie coś tobie odpowiada, w poznaniu pewno dużo ludzi to ma. AGXów raczej dużo nie ma więc ciężko ocenić. Rozmawiałem ze znajomym dlaczego wywalił to z EG to stwierdził że przy h22 było po prostu za miękko i przede wszystkim nisko nawet sprężyna -30 nie pomogła. Ale ty h22 nie masz :D
To nie umiesz jezdzic na springach, kocopoły wypisujesz, albo placisz i masz nisko ,wygodnie albo latasz kozą w serii.
Wysłane z mojego SM-A310F przy
Ale to nie znaczy że nie możesz mieć porządnego/pewnego zawieszenia. Takim tokiem myślenia to faktycznie zakładaj mts czy ta technixa czy jak to tam i więcej nie ma sensu. Niestety dobre zawieszenie=duża cena tutaj nie masz kompromisu, aczkolwiek i tak uważam że w tym momencie masz bardzo dużą ofertę zawieszenie do 2-3k pln i jest w czym wybierać. Przejedź się autem które ma AP na sobie i zobaczysz czy np takie coś tobie odpowiada, w poznaniu pewno dużo ludzi to ma. AGXów raczej dużo nie ma więc ciężko ocenić. Rozmawiałem ze znajomym dlaczego wywalił to z EG to stwierdził że przy h22 było po prostu za miękko i przede wszystkim nisko nawet sprężyna -30 nie pomogła. Ale ty h22 nie masz :DRozumiem to. Jednak gwint był pomysłem dodatkowym, bo przeglądając sobie różne opcje zawieszeń, zainteresowała mnie cena, która była niższa/podobna w stosunku do sportowych amortyzatorów.
To nie umiesz jezdzic na gwincie, kocopoły wypisujesz, albo placisz i masz nisko ,wygodnie alboatasz kozą w serii.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu TapatalkaMoże i masz rację, bo nie jeździłem na gwincie, ale nie pisałem nigdzie że ma być nisko, wygodnie jak w limuzynie i za jak najmniejsze pieniądze.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Zainwestuj w ISC ,nie pozalujesz, gdybym ta technix na prezent nie dostal ,to tez bym nie pozalowal grosza na drogi gwint.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Rozumiem to. Jednak gwint był pomysłem dodatkowym, bo przeglądając sobie różne opcje zawieszeń, zainteresowała mnie cena, która była niższa/podobna w stosunku do sportowych amortyzatorów.
A dlaczego cały komplet jest w podobnej cenie do samych amortyzatorów przyzwoitej jakości?
:D
Bo jest gówniany i jak już to ktoś to kupi to zjeżdża z ceny przy odsprzedaży tylko w tym celu żeby się tego jak najszybciej i bezpowrotnie pozbyć.
Zainwestuj w ISC ,nie pozalujesz, gdybym ta technix na prezent nie dostal ,to tez bym nie pozalowal grosza na drogi gwint.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu TapatalkaI to jest sensowna odpowiedź. Dzięki.
A dlaczego cały komplet jest w podobnej cenie do samych amortyzatorów przyzwoitej jakości?
:D
Bo jest gówniany i jak już to ktoś to kupi to zjeżdża z ceny przy odsprzedaży tylko w tym celu żeby się tego jak najszybciej i bezpowrotnie pozbyć.Ale jednak sporo osób jeździ na tym, dlatego mnie to ciekawiło.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
I to jest sensowna odpowiedź. Dzięki. Ale jednak sporo osób jeździ na tym, dlatego mnie to ciekawiło.
Sporo osób ma też pierdzące rury zamiast tłumików końcowych, Opony Dębica, olej silnikowy Lotos z Lidl'a i sparszywiałe nadkola.
:D
Sporo osób ma też pierdzące rury zamiast tłumików końcowych, Opony Dębica, olej silnikowy Lotos z Lidl'a i sparszywiałe nadkola.
:D
I twierdzą że mają *****i*tą trakcję, cichy wydech i mega smarowanie :D
ISC jest gdzieś dostępne w PL? Jak wstępnie szukam, to czarno to widzę.
I twierdzą że mają *****i*tą trakcję, cichy wydech i mega smarowanie :D
w punkt
Jezdzą za kieszonkowe, wiec nie mozna miec im za złe ze wychwalają Hundy .
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
mały_miszcz
28-03-18, 07:50
ISC jest gdzieś dostępne w PL? Jak wstępnie szukam, to czarno to widzę.
http://isc-n1.eu/oferta_s_3.html
W czym problem? :D
Na dole atrony jest kontakt. Mozna sie wszystkiego wypytać.
Ja miałem eibacha z koni str.t i po 3 miesiącach się wysrały przednie amory całkiem:D ale i sprężyn eibacha nie polecam, często dobijały i były miękkie jak seria i pomarańczowych koni tez nie polecam. Za to od roku jeżdżę AGX plus H&R -2cm i jest gitara co prawda komfortu raczej nie ma(ja go nie oczekiwałem) ale samochód nie siadł niżej niż na H&Rach na seryjnym amorze wiec jak dla mnie te amory nie obniżyły na tyle samochodu żebym to zauważył. Nie mam problemu ze studzienkami, obcieraniem nawet z załadowanym tyłem, podjazdy pod krawężniki itp. po prostu to obniżenie nie zrobiło kaleki z samochodu jeździ normalnie ale bardzo przyjemnie i pewnie nie wiem jak na bilsteinach bo nie miałem okazji jeździć ale zamierzam je kupić do drugiego VTi żeby sprawdzić. Gwint jak dla mnie bez sensu jak się tego nie rusza, w sensie obniża/podwyższa ale co kto lubi. Za AGXy teraz trzeba dać ok 1300- 1400zl albo i więcej za 1000 to nie ma szans zakupić a za 2000zl można mieć gwint AP o którym się nie wypowiem bo nie użytkowałem ale ja polecam taki zestaw właśnie H&R i AGX.
Ja miałem eibacha z koni str.t i po 3 miesiącach się wysrały przednie amory całkiem:D ale i sprężyn eibacha nie polecam, często dobijały i były miękkie jak seria i pomarańczowych koni tez nie polecam. Za to od roku jeżdżę AGX plus H&R -2cm i jest gitara co prawda komfortu raczej nie ma(ja go nie oczekiwałem) ale samochód nie siadł niżej niż na H&Rach na seryjnym amorze wiec jak dla mnie te amory nie obniżyły na tyle samochodu żebym to zauważył. Nie mam problemu ze studzienkami, obcieraniem nawet z załadowanym tyłem, podjazdy pod krawężniki itp. po prostu to obniżenie nie zrobiło kaleki z samochodu jeździ normalnie ale bardzo przyjemnie i pewnie nie wiem jak na bilsteinach bo nie miałem okazji jeździć ale zamierzam je kupić do drugiego VTi żeby sprawdzić. Gwint jak dla mnie bez sensu jak się tego nie rusza, w sensie obniża/podwyższa ale co kto lubi. Za AGXy teraz trzeba dać ok 1300- 1400zl albo i więcej za 1000 to nie ma szans zakupić a za 2000zl można mieć gwint AP o którym się nie wypowiem bo nie użytkowałem ale ja polecam taki zestaw właśnie H&R i AGX.
Te eibachy miałeś w zestawie ze str.t czy kupowałeś osobno? bo w gotowych zestawach dają vogtlandy i chyba eibachy o ile mnie pamięć nie myli. Jak osobno to oficjalna strona czy allegro ? Eibachy miałem na str.t i generalnie było spoko wiadomo że jak wpadłem w 40cm dziurę (u nas to nie problem) to ebło ale było porównywalnie do AP. Wcześniej miałem również pro kity na kayabah excel g i miękkie nie były. Ale za to mniej więcej w tym samym czasie te same amorki z pro kitem zakładał koleżka i auto płynęło jak jakiś stary cadillac. Różnica była 2mm grubości, ja kupowałem z oficjalnej strony kolega z allegro. Kiedyś o uszy obiło mi się że ponoć eibachy są podrabiane na potęgę, ile w tym prawdy nie wiem i z czego wzięła się ta różnica w grubości też nie wiem. No niestety str.t takie już są wylewają się na naszych kasztańskich drogach. Na szczęście nie ma problemu z serwisem i od razu wymieniają na nowe, po drugiej wymianie mniej więcej miesiąc od pierwszej dostałem propozycję odesłania kompletu dopłaty z 10% rabatem do sportów. Tak że nie narzekałem :D Mnie korci kupić zawias vogtlanda, nie gwint tylko ten zwykły. Ponoć w dojczlandzie vagowcy sobie to chwalą.
skolopendra
02-04-18, 12:11
ja od lat jeżdżę na AGX.radę dają po mieście
A co sądzicie o gwincie D2 Racing?
mały_miszcz
30-04-18, 07:52
Podaj Cene a powiem Ci czy jest dobre :D
Podaj Cene a powiem Ci czy jest dobre :DOkoło 3,2 tys.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Około 3,2 tys.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
k sport/isc/d2 i inne tego typu rzeczy to praktycznie to samo tylko w innym opakowaniu. Jedyne co mnie zastanawia to to czy u nich działa coś takiego jak gwarancja na np rozlany amortyzator.
k sport/isc/d2 i inne tego typu rzeczy to praktycznie to samo tylko w innym opakowaniu. Jedyne co mnie zastanawia to to czy u nich działa coś takiego jak gwarancja na np rozlany amortyzator.I zastanawia mnie jak z zakupem ewentualnie zużytych później elementów, czy trzeba wtedy kupować nowe zawieszenie, czy jest jak w przypadku isc.
Na plus jest to, że jest parę stówek taniej i łatwiej z dostępnością.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Do auta na codzien jesli nie zalezy Ci na szuraniu auta po asfalcie i masz tyle kasy (ponad 3 kola) na zawieszenie to brałbym tansze i sprawdzone b8 + dobrą sprezynę, np. H&R. eibach jest trochę miekki, ale w aucie na codzien sie sprawdzi, chyba ze czesto smigasz w komplet pasazerów to odradzam eibacha.
Do auta na codzien jesli nie zalezy Ci na szuraniu auta po asfalcie i masz tyle kasy (ponad 3 kola) na zawieszenie to brałbym tansze i sprawdzone b8 + dobrą sprezynę, np. H&R. eibach jest trochę miekki, ale w aucie na codzien sie sprawdzi, chyba ze czesto smigasz w komplet pasazerów to odradzam eibacha.Teraz jeżdżę na eibachu i nie jest źle, ale z czasem stwierdziłem że bym coś twardszego wolał. A regulacja wysokości przydatna funkcja, więc obecnie jestem nastawiony na gwint. Dodatkowo jest plan na ładniejszą felgę i dystanse, więc przyda się trochę dopasować też wysokość.
Chciałbym dokonać zakupu w przeciągu 2 tygodni, bo ostatnio nawet z jednym pasażerem potrafią amorki dobijać. Nie powiem, trochę mnie to irytuje. Dlatego pytam o ten gwint D2, bo krócej bym musiał czekać i jest tańszy, ale czy nie ma jakiś haczyków?
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Ja z zestawu agx+eibach jestem zadowolony, fajnie to wybiera, auto nie jest jak taczka, do śmigania po torze czy coś za miękko będzie ale ja tylko miasto :)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.