PDA

Zobacz pełną wersję : japoniec-anglik+różnice w prowadzeniu



wronka
20-09-08, 21:38
czesc-mam drugiego angola 5d i własnie mam na niego kupca bo przymierzałem sie do 1.8 vti ale powiedzcie mi do cholery dlaczego angole prowadza sie jak dla mnie zupełnie inaczej niz japonce np 1.6 vti 3d w budzie ek4 to majstersztyk jezeli chodzi o reakcje układu kierowniczego i zawiasu na kazdy ruch kierownica!Angol sie prowadzi jakos tępo jak wóz drabiniasty,na skrety reaguje z jakims opuznieniem jakos tak mułowato...O co tu chodzi bo przeciez wszedzie gdzie czytałem i słyszałem to wszystkie modele sa robione na tej samej płycie i na tych samych czesciach.Róznice sa tylko w innej stylizacji z zewnatrz i w wewnatrz.Piszcie bo teraz mam dylemat co kupic...dzieki

Pati
21-09-08, 21:38
inna twardosc amorkow, twardosc sprezyn, rozstaw osi...

wronka
21-09-08, 21:50
ok zgadzam sie z tym ale w angliku 1.4 1.5 1.6 ale nie 1.8 vti bo przeciez w nim tez i amory i sprezyny sa twardsze a jednak nie ma porownania w prowadzeniu do 1.6 vti 3d.Jezdziłem nie jednym angolem vti wiec wiem co pisze(jak sa polozone to ok ale na seryjnym sa tępe i tyle...A jak jest z sedanem 1.6 vti-to samo co w 3d czy inaczej?