Kunis
15-03-18, 13:23
Potrzebuje pomocy, nigdzie nie mogę znaleźć nic konkretnego na ten temat.
Problem to odpływające paliwo na szybkich zakrętach poniżej połowy baku.
Civic EJ2 po swapie na B18C4. Poprzedni właściciel na 95 % przełożył pompę z MB6 do Civica.
Podobno pompa z MB6 ma w inną stronę smok niż pompa z EJ/EG i prawdopodobnie dlatego pojawia się ten problem.
Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie? Oprócz posiadania pełnego baku paliwa albo powrotu do oryginalnej pompy z EJ :)
Problem to odpływające paliwo na szybkich zakrętach poniżej połowy baku.
Civic EJ2 po swapie na B18C4. Poprzedni właściciel na 95 % przełożył pompę z MB6 do Civica.
Podobno pompa z MB6 ma w inną stronę smok niż pompa z EJ/EG i prawdopodobnie dlatego pojawia się ten problem.
Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie? Oprócz posiadania pełnego baku paliwa albo powrotu do oryginalnej pompy z EJ :)