PDA

Zobacz pełną wersję : K-swap



wlad1125
28-02-18, 15:07
Sprawa wygląda tak niedawno padła u mnie skrzynia s9b planowałem kupić skrzynię , sprzęgło , lekki zamach z tym że cena wszystkiego nie jest wiele niższa niż swap k - serii ( biorąc pod uwagę sprzedaż b18c4 )
I tutaj kilka pytań
- czy sprężarkę klimy od k można podłączyć pod graty z b18c4 czy trzeba wymieniać wszystko?
- czy chłodnica skunk 2 alpha do b bendzie dobra do k ?

pewnie pytania śmieszne ale dla mnie ważne używam auta jako daily i klima jest mi niezbędna

samochód eh9

dzięki za odp

rtgg
28-02-18, 15:46
chłodnica będzie dobra, z kompresorem tobie nie pomogę bo po prostu nie wiem... Ale wydaje mi się że raczej nie podejdzie. Kiedyś na k20a.org czy k20.org coś takiego widziałem że był opisany swap klimy do bodajże albo ej albo DC z k20 musisz pogrzebać i poszukać. Chyba że ktoś ten temat przerabiał i się orientuje.

Swoją drogą co ty za sprzęgło z zamachem chciałeś kupić że tobie wychodzi tyle co swap k20. Nawet jak być miał wydać 6k i miał mega zdrowy silnik który byś pogonił za 4k (!) to i tak jeszcze z drugie tyle brakuje :D

wlad1125
28-02-18, 19:08
Mam Mega zdrowe b18c4 ale chodzi o to że całkowicie stock więc abu uzyskać te 200 km co w k musiałbym kupić kolektor wydechowy , dolotowy + dolot
kolektor np tegiwa to już jakieś 500 euro , dolotowy następne 500 i się zbiera a przy k swapie silnik + łapy i jedzie :)

kamil39
28-02-18, 19:14
A nie czasem:
łapy, półosie,shifter z linkami, nowy dolot, kolektor wydechowy, emu
A jak sobie zazyczysz do tego wspome, klime itd to sie robi suma kosmos.

siara87
28-02-18, 19:37
a przy k swapie silnik + łapy i jedzie :) no chyba nie do konca, tak jak napisal kamil, kolektory,polosie wiazka i ecu, takze wszystko trzeba zmieniac

wlad1125
28-02-18, 19:49
chodzi mi o swap 8500 i załatwione za cały swap tylko łapy do tego za 1600 zł i gra tyko z tą klimą muszę poczytać

siara87
28-02-18, 20:27
Kolektor dolotowy trzeba przyciac, przeribic kruciec wodny i zribic nowy wydechowy albo przerobic stary, poloski tez chyba nie sa p&p

wlad1125
28-02-18, 21:48
czyli jednak nie takie proste, myślałem że p&p idzie wszystko . Czyli pewnie trzeba będzie zostać przy b18c4 .

rtgg
28-02-18, 22:35
czyli jednak nie takie proste, myślałem że p&p idzie wszystko . Czyli pewnie trzeba będzie zostać przy b18c4 .

To jest p&p, jak masz wszystko co jest wymienione wyżej :D . Jak chcesz 200hp w b serii to najprostsza metoda zwalić dół i podmienić na b20. Wydech pewnie też masz 2-2.25 i też wypadałoby zmienić. No i jak nie masz pewnego źródła co do swapów to z tymi z allegro też bywa różnie. Trzeba byłoby zajrzeć do panewek + najlepiej rozrząd zmienić.

wlad1125
30-04-18, 17:54
To może inaczej do wydania 12 tys złotych silnik seria jedynie wydech został z poprzedniego projektu 2,5 ale kolektor seria , Jakiś plan na wydanie tych pieniędzy był przede wszystkim sprzęgło , zamach i synchronizator 3-go biegu + 3 litry mtfa jak spożytkować resztę aby uzyskać jak najlepszy przyrost mocy może jakieś porady . Ja planowałem zamówić kolektor wydechowy i dolot u hammera , wałki skunk 2 + sprężynki i talerzyki tytanowe , kolektor dolotowy i przepustnice 66mm skunk 2 .
Jak to widzicie ;p


przy okazji zna ktoś może opinie na temat warsztatu UTC z krakowa ?

rtgg
30-04-18, 19:35
To może inaczej do wydania 12 tys złotych silnik seria jedynie wydech został z poprzedniego projektu 2,5 ale kolektor seria , Jakiś plan na wydanie tych pieniędzy był przede wszystkim sprzęgło , zamach i synchronizator 3-go biegu + 3 litry mtfa jak spożytkować resztę aby uzyskać jak najlepszy przyrost mocy może jakieś porady . Ja planowałem zamówić kolektor wydechowy i dolot u hammera , wałki skunk 2 + sprężynki i talerzyki tytanowe , kolektor dolotowy i przepustnice 66mm skunk 2 .
Jak to widzicie ;p


przy okazji zna ktoś może opinie na temat warsztatu UTC z krakowa ?

Za 12k to zrób softa w okolice 250hp i będziesz zadowolony. Na n/a to tak średnio. Jeżeli już tak bardzo wolnossak to np talerzyki, sprężynki wałki RMS ma24xx ok 4000zł kpl + kw, do tego pełna obróbka głowicy czyli za całą głowicę pewnie w 6k się zmieścisz. Kolektor jakiś DC 2k ssący skunka od 1k w zależności co chcesz. Do tego dolot 500 strojenie i masz ponad 10k. Wypluć powinno pewno koło 210-220 bez większego CR...

Masz tez opcje numer 3 dociułać kasy i wpakować K.

wlad1125
03-05-18, 20:23
Turbo , kompresor itp odpada ,K seria po zastanowieniu jednak też , bez pewnego źródła silnik to loteria , interesuje mnie tylko NA zebrałem już sporo informacji i wreszcie wiem czego chce :P .
Potrzebuję jedynie porady w 2 sprawach

1 . Jaki dolot bo jest tego od groma , ssący skunk2 pro series do tego przepustnica 70mm też skunk2 i odgrodzenie stożka powinno być ok ale jaki stożek i jaka rura do tego tutaj nie mam pojęcia

2 . Czy seryjne wtryski i pompa paliwa z b18c4 dadzą radę ogarnąć te 210-220 km czy lepiej szukać czegoś wydajniejszego ? Jeśli tak to co najlepiej

thx

rtgg
04-05-18, 06:09
Turbo , kompresor itp odpada ,K seria po zastanowieniu jednak też , bez pewnego źródła silnik to loteria , interesuje mnie tylko NA zebrałem już sporo informacji i wreszcie wiem czego chce :P .
Potrzebuję jedynie porady w 2 sprawach

1 . Jaki dolot bo jest tego od groma , ssący skunk2 pro series do tego przepustnica 70mm też skunk2 i odgrodzenie stożka powinno być ok ale jaki stożek i jaka rura do tego tutaj nie mam pojęcia

2 . Czy seryjne wtryski i pompa paliwa z b18c4 dadzą radę ogarnąć te 210-220 km czy lepiej szukać czegoś wydajniejszego ? Jeśli tak to co najlepiej

thx

Wtryski 270/310cc, pompa też można wsadzić lepszą DW200 starczy. Dolot najlepiej liczony pod twój setup. Dolot najlepiej liczony.

kazik2_h9w3
04-05-18, 06:31
Ja mam u siebie wtryski 280 lub 290(nie pamietam) z prelude a pompe seryjna z c4
Przy moich 200km daja rade i nie pamietam by stroiciel cos mowil ze zaczyna czegoś brakować

krzysiek50
04-05-18, 20:58
Turbo , kompresor itp odpada
zastanów się dobrze, bo władujesz kupe kasy, a objedzie cie D16 na sofcie i skrzyni z FD 4.4, czyli auto, gdzie dołożono 3k PLN, a nie 12 :D jeśli nie zamierzasz się ścigać, gdzie doładowanie wrzuca cie z automatu klasę wyzej, to porzuc pomysł z NA. no chyba, ze Kswap, to jedyna sensowna opcja NA. za 12k zrobisz spokojnie profi swapa K20, jesli masz jakies umiejetnosci i zaplecze

rtgg
04-05-18, 21:54
zastanów się dobrze, bo władujesz kupe kasy, a objedzie cie D16 na sofcie i skrzyni z FD 4.4, czyli auto, gdzie dołożono 3k PLN, a nie 12 :D jeśli nie zamierzasz się ścigać, gdzie doładowanie wrzuca cie z automatu klasę wyzej, to porzuc pomysł z NA. no chyba, ze Kswap, to jedyna sensowna opcja NA. za 12k zrobisz spokojnie profi swapa K20, jesli masz jakies umiejetnosci i zaplecze

14.400 swap na k24. Przy cenach 9k za zdrowy motor to ciężko k20 wsadzić za 12k.

kamil39
04-05-18, 22:43
W anglii ep3 dalej są w takich samych cenach,
jak masz tam jakiegoś znajomego to sciagniesz to w miare tanio,
wezmiesz co potrzeba,a a zostanie blacharka, kiera, fotele, heble itd..
Ale to musisz miec plac na rozkrecenie dwóch gratów i kupe czasu, aby samemu wszystko wyrzezbic,
bo wywalanie 20 tys na gotowe łapy itd to nie porozumienie. Te auta to stare graty,
Lepiej jak Krzysiek radzi zrobic budzetowe turbo D lub nawet soft b18.

krzysiek50
05-05-18, 05:15
14.400 swap na k24. Przy cenach 9k za zdrowy motor to ciężko k20 wsadzić za 12k.

Za 9k kupujesz całe ep3 w angliku. Jeśli oddasz do firmy to i 15k na swapa może braknąć, a ja mówię o robocie samemu.

wlad1125
05-05-18, 15:43
Moja sytuacja jest troszkę nietypowa mieszkam na stałe i pracuję za granicą , w Hani padło sprzęgło i synchronizator 3-go biegu więc na lawecie wysłałem ją do Polski ponieważ z braku czasu i miejsca nie miał bym jak tego ogarnąć sam a żeby zlecić to komuś w Holandii musiałbym wydać tysiące euro. Teraz dlaczego nie swap a no dla tego że nie będąc w kraju trudno by było szukać pewnego silnika a kupować przez telefon to loteria do tego dochodzi poszukiwanie warsztatu który to ogarnie fachowo i nie zrobi mnie w chu.. też nie byłoby łatwe dochodzi jeszcze sprawa co zrobić z moim silnikiem mnie w kraju nie ma a brat ma swoje audi i temat Hondy czy modów nie interesuje go wcale . Turbo też odpada z prostej przyczyny a mianowicie nie zamierzam się z nikim ścigać , nie mam 19 lat i przygazówki z pod świateł też mnie nie interesują zwłaszcza że to raczej żałosne . Hondawkę używam jako 3cie auto w rodzinie , auto dla przyjemności dla funu i dla zabicia nudy zawsze w weekend gdy czas pozwoli można posiedzieć przy aucie coś naprawić lekko pomodzić itp więc nie potrzebuję dźwięku turbo i większej szansy że coś się spier.... . Przy okazji wymiany sprzęgła , koła zamachowego , i synchronizatora po prostu pomyślałem że fajnie by było dołożyć prę koni nie z jakiejś chęci " wymiatania na drogach " a po prostu dla większej frajdy z jazdy .
Mam nadzieję że trochę wytłumaczyłem i pomożecie w doborze podzespołów do mocnego NA żeby nie wpakować się w niepotrzebne koszty

Dodam tylko że sedanik nie ma być wyścigówką tylko fajnym weekendowym oldtimerem dla przyjemności , z klimą podgrzewanymi siedzeniami , elektrycznymi podgrzewanymi lusterkami , bez świateł z soczewkami , bez spoilerów , bez fake dokładek , jak najbardziej OEM

https://images82.fotosik.pl/1062/da085c3505324b60med.jpg (https://images82.fotosik.pl/1062/da085c3505324b60.jpg)

rtgg
05-05-18, 17:01
Za 9k kupujesz całe ep3 w angliku. Jeśli oddasz do firmy to i 15k na swapa może braknąć, a ja mówię o robocie samemu.
9k fura 1k przytarganie i w sumie z tego sprzeda fotele/kanapę/kierownicę i heble reszta będzie stała. Druga sprawa nie każdy ma możliwość sprowadzenia auta z rożnych względów, tak samo jak przełożenia k20. Swap k20 jest banalny kiedy masz p&p kolektory, łapy, półosie i całą resztę w innym wypadku jest po prostu rzeźba i podejrzewam że nie jeden mechanik/firma by na tym poległ nie mówiąc o normalnym człowieku który ma komplet kluczy do jakiegoś tam dłubania i klucz do kół. A p&p w dalszym ciągu tanie nie jest i nie będzie, a szkoda :D
W firmach ceny swapa zaczynają się od 23 a kończą na 30k pln...


Moja sytuacja jest troszkę nietypowa mieszkam na stałe i pracuję za granicą , w Hani padło sprzęgło i synchronizator 3-go biegu więc na lawecie wysłałem ją do Polski ponieważ z braku czasu i miejsca nie miał bym jak tego ogarnąć sam a żeby zlecić to komuś w Holandii musiałbym wydać tysiące euro. Teraz dlaczego nie swap a no dla tego że nie będąc w kraju trudno by było szukać pewnego silnika a kupować przez telefon to loteria do tego dochodzi poszukiwanie warsztatu który to ogarnie fachowo i nie zrobi mnie w chu.. też nie byłoby łatwe dochodzi jeszcze sprawa co zrobić z moim silnikiem mnie w kraju nie ma a brat ma swoje audi i temat Hondy czy modów nie interesuje go wcale . Turbo też odpada z prostej przyczyny a mianowicie nie zamierzam się z nikim ścigać , nie mam 19 lat i przygazówki z pod świateł też mnie nie interesują zwłaszcza że to raczej żałosne . Hondawkę używam jako 3cie auto w rodzinie , auto dla przyjemności dla funu i dla zabicia nudy zawsze w weekend gdy czas pozwoli można posiedzieć przy aucie coś naprawić lekko pomodzić itp więc nie potrzebuję dźwięku turbo i większej szansy że coś się spier.... . Przy okazji wymiany sprzęgła , koła zamachowego , i synchronizatora po prostu pomyślałem że fajnie by było dołożyć prę koni nie z jakiejś chęci " wymiatania na drogach " a po prostu dla większej frajdy z jazdy .
Mam nadzieję że trochę wytłumaczyłem i pomożecie w doborze podzespołów do mocnego NA żeby nie wpakować się w niepotrzebne koszty

Dodam tylko że sedanik nie ma być wyścigówką tylko fajnym weekendowym oldtimerem dla przyjemności , z klimą podgrzewanymi siedzeniami , elektrycznymi podgrzewanymi lusterkami , bez świateł z soczewkami , bez spoilerów , bez fake dokładek , jak najbardziej OEM

https://images82.fotosik.pl/1062/da085c3505324b60med.jpg (https://images82.fotosik.pl/1062/da085c3505324b60.jpg)

To ja nie rozumiem czegoś, chcesz zwiększyć moc ale już turbo to dla debili którzy cisną od świateł tak ? No i tu jesteś w mega błędzie, bo przy niedużej turbinie auto będzie dużo elastyczniejsze bez zmiany pojemności i przede wszystkim przelicznik zł/HP jest lepszy. Jak chcesz mieć 200HP to podmień dół na b20z1 daj ssaka, dolot, kolektor wydechowy z wydechem, wtryski, pompę + strojenie i 200 powinno być.

wlad1125
07-05-18, 17:11
To ja nie rozumiem czegoś, chcesz zwiększyć moc ale już turbo to dla debili którzy cisną od świateł tak ? No i tu jesteś w mega błędzie, bo przy niedużej turbinie auto będzie dużo elastyczniejsze bez zmiany pojemności i przede wszystkim przelicznik zł/HP jest lepszy. Jak chcesz mieć 200HP to podmień dół na b20z1 daj ssaka, dolot, kolektor wydechowy z wydechem, wtryski, pompę + strojenie i 200 powinno być.

Spoko może źle to zabrzmiało nie chciałem nikogo urazić . Nie będę też więcej tłumaczył po prostu nie chcę turbo ale dzięki za podpowiedź troszkę poczytałem i rzeczywiście b20/c4 to chyba najlepszy pomysł