PDA

Zobacz pełną wersję : katalizator z B18c4 do D16 ?? + niesprawny ręczny



piston
18-01-18, 21:42
Witam,


Mam problem z przeglądem do Civica 5d VI MB4 (d16w3)... a konkretnie katalizator + ręczny hamulec.

Czy katalizator od MC2 (b18c4) podejdzie p&p do mojego MB4 (d16w3 - civic 5d , 1999) ? Chodzi o to, że mam atrapę kata w moim d16w3 oraz emulator od firmy Gruchot-tłumiki. Gość na przeglądzie zbadał normę spalin mojego 1.6 i mówi, że dużo przekroczona -.- i na LPG i na PB... Teraz tak wszędzie badają? Co jest ?

Pytam, gdyż mam kata z b18c4 tylko zakopany tak, że pół dnia roboty by go dostać... nie mam go pod ręką i nie wiem czy zamawiać zamiennik do d16 czy nie.. Brak czasu. Naprawa będzie musiała być zrobiona w 1 dzień.. Więc nie wiem na co się nastawiać.

Ewentualnie ten zamiennik z allegro za 300-400 zł... warte to zachodu ? ile pochodzi ??

Druga sprawa.. Nowe klocki + tarcze na tyle .. zaciski miodzio... i nie ma ręcznego na prawym kole. Hamulec nożny - roboczy ładnie hamuje i na przód i na tył. Odchyłka niewielka.

Efekt jest mniej wiecej jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=D5eM6FubZn8

W zasadzie identycznie..

Linka nie cofa?? Nie rozumiem.. Prawe tylne koło ledwo hamuje na ręcznym.. Lewe super.. Wymiana linki to chyba jedyna diagnoza ?? Nie mam czasu na naoliwianie pancerza itp... Nic więcej mi nie przychodzi do głowy..

Co o tych problemach myślicie ?



Zdjęcie poglądowe autka : )

https://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/b5/80/ec/honda-civic-vi-gen-5d-polift-14b-lpg-90-salon-kupiony-w-polskim-salonie-303552082.jpg

alienek
19-01-18, 09:41
linki ręcznego musisz wymienić ale wątpie że zrobisz to w 1 dzień ;/ dostęp do nich jest kiepski i trzeba zbiornik paliwa zrzucić, co do kata o zależy jaki masz przebieg bo jak duży i bierze olej to najpierw usuń wyciek bo kupisz nowego kata i go zajedziesz po roku lub 2och, jeśli jest to dedykowany zamiennik p&p to nie ma się w zasadzie co zastanawiać bo przy tym z b18 to napewno będzie trzeba podłubać żeby go wsadzić, pozatym nie wiesz w jakim stanie jest i moze się okazać ze się namęczysz o on będzie niesprawny.. aha i uważaj przy odkręcaniu sondy z kata żeby jej nie uszkodzić
pozatym nie ten dział ty masz ANGIELKE

piston
19-01-18, 13:47
Dzięki za odpowiedź !! Autko ma malutki przebieg (od nowości) więc chodzi jak nowe. Zero oleju itp.. Full syntetyk. Czyli zamiennik kupię.. Wszystkim wam teraz sprawdzają norme spalin, czy tylko ja tak trafiłem? Cham wszystko sprawdzał. Przecież co 2 auto w polsce tego nie spełnia !!! (co nie znaczy że kopci)

Linki sam nie zmienię zatem... zlecę to. Dzięki : )

Szczur[R]
22-01-18, 13:36
1. katalizator z B do D nie pasuje rozmiar flanszy od strony kolektora
2. przy wymianie linki nie trzeba zdejmować baku, ale kanał jest wymagany