PDA

Zobacz pełną wersję : na zimnym gasnie, przerywa



warior
18-09-08, 20:19
mam taki problem... odpalam Hanne...na ssaniu normalnie chodzi,a gdy ssanie sie wyłączy jak jade i dodaje gazu Ona nie reaguje, prycha sobie, nie ma siły (niewiem czy sie obraziła czy co??) i tak do czasu az się silnik nie rozgrzeje do odpowiedniej temperatury.Jak sie zagrzeje to gada elegancko.a Jak np odpalilem Honde i jej nieruszalem do czasu zagrzania to nic by nie wskazywalo ze cos jest nie tak. O co chodzi?? bo ja nie mam pojęcia moze ktos pomoże?? silnik 1,3 D13b2 gaznik

pozdrawiam

Skoti
19-09-08, 00:50
Oddaj najlepiej do gazikowca. coś masz pomieszane tylko pytanie co?

warior
19-09-08, 06:39
gaźnikowiec(jeden z lepszych...podobno) regulował czyścił i dalej to samo:(

Skoti
19-09-08, 10:06
I co ci powiedzial ze gasnie ? sprawdz czy wszystkie wezyki z podcisnieniem sa podlaczone oraz zrób samodiagnostykę

warior
19-09-08, 17:06
tak powiedzial:) widocznie przyczyna musi leżec gdzie indziej...komputer pokazuje 0 błędów

drypaul
19-09-08, 21:22
To ja się podepne, żeby nie zakładac nowego tematu.
W moim D15B2 ostatnio mam problemy z obrotami, szczególnie jak jest duża wilgotnośc na zewnątrz, podczas dużych deszczów. Obroty spadają bardzo nisko i czasem silnik gaśnie albo prawie gaśnie - zapalają się kontrolki akumulatora itp. i po chwili strzałka od razu strzałka wraca do ok. 800 rpm, żeby za chwilę znów spaśc na sam dól.
I tak kilka razy z rzędu aż wróci do normy.
Świece i kable są stosunkowo nowe i w dobrym stanie. Palec i kopułka tak samo.
Byłem u mechanika, żeby może przeczyścił krokowy albo co (ja niestety się za to nie będę zabierał), a on stwierdził, że się do tego nie dotyka i żebym pojechał do gaźnikowca!
Do gaźnikowca to ja jeździłem ze swoim dawnym żelazkiem D13B2. O ile mi wiadomo D15B2 jest na dwupunktowym wtrysku, więc co ma do tego gaźnikowiec??

Skoti
19-09-08, 22:07
Ludzie co zajmują się gażnikami zajmują się zazwyczaj również wtryskam tylko zamiast mówic gaznikowiec mogl powiedzieć zakladu gdzie naprawiaja gażniki i wtryski :) Jeśli znajde fotke pokaze ci śrobke od regulacji ssania podkrecisz ja troche i sprawdzisz czy bedzie poprawa

drypaul
20-09-08, 15:38
Śrubką już próbowałem i nic. To nie jest tak, że obroty są za niskie cały czas. Po prostu czasem jak jest mokro, to opadają silnik potrafi zgasnąć.

icedawid1985
20-09-08, 16:47
A Ja bym mimo wszystko prosił o wrzucenie fotki tej śrubki od regulacji ssania;)

warior
20-09-08, 19:42
myślałem ze nie mam błędów a okazało się że wywaliło bezpiecznik 7,5 backup, po wymianie zrobiłem samodiagnostykę i wywaliło mi błąd nr 4 ( 4 szybkie mrugnięcia). Z tego co wyczytałem to uszkodzenie czujnika położenia wału i podobno to gdzies sie w aparacie zapłonowym znajduje jeżeli sie nie myle. Jak to wygląda czy musze aparat cały wymieniac czy co??

dzięki

Maciej Kowalewski
20-09-08, 20:29
tak powiedzial:) widocznie przyczyna musi leżec gdzie indziej...komputer pokazuje 0 błędów

Cześć sorki, że troszkę nie na tema, ale mam problem z obrotami na jałowym biegu.

mam problem z obrotami na jałowym biegu. ktoś pomoże?

s_l_a_w
12-12-08, 14:13
witam warior jak naprawiles hanie to napisz co bylo przyczyna bo ja mam identyczny problem. pozdrawiam