Zobacz pełną wersję : na zimnym gasnie, przerywa
mam taki problem... odpalam Hanne...na ssaniu normalnie chodzi,a gdy ssanie sie wyłączy jak jade i dodaje gazu Ona nie reaguje, prycha sobie, nie ma siły (niewiem czy sie obraziła czy co??) i tak do czasu az się silnik nie rozgrzeje do odpowiedniej temperatury.Jak sie zagrzeje to gada elegancko.a Jak np odpalilem Honde i jej nieruszalem do czasu zagrzania to nic by nie wskazywalo ze cos jest nie tak. O co chodzi?? bo ja nie mam pojęcia moze ktos pomoże?? silnik 1,3 D13b2 gaznik
pozdrawiam
Oddaj najlepiej do gazikowca. coś masz pomieszane tylko pytanie co?
gaźnikowiec(jeden z lepszych...podobno) regulował czyścił i dalej to samo:(
I co ci powiedzial ze gasnie ? sprawdz czy wszystkie wezyki z podcisnieniem sa podlaczone oraz zrób samodiagnostykę
tak powiedzial:) widocznie przyczyna musi leżec gdzie indziej...komputer pokazuje 0 błędów
To ja się podepne, żeby nie zakładac nowego tematu.
W moim D15B2 ostatnio mam problemy z obrotami, szczególnie jak jest duża wilgotnośc na zewnątrz, podczas dużych deszczów. Obroty spadają bardzo nisko i czasem silnik gaśnie albo prawie gaśnie - zapalają się kontrolki akumulatora itp. i po chwili strzałka od razu strzałka wraca do ok. 800 rpm, żeby za chwilę znów spaśc na sam dól.
I tak kilka razy z rzędu aż wróci do normy.
Świece i kable są stosunkowo nowe i w dobrym stanie. Palec i kopułka tak samo.
Byłem u mechanika, żeby może przeczyścił krokowy albo co (ja niestety się za to nie będę zabierał), a on stwierdził, że się do tego nie dotyka i żebym pojechał do gaźnikowca!
Do gaźnikowca to ja jeździłem ze swoim dawnym żelazkiem D13B2. O ile mi wiadomo D15B2 jest na dwupunktowym wtrysku, więc co ma do tego gaźnikowiec??
Ludzie co zajmują się gażnikami zajmują się zazwyczaj również wtryskam tylko zamiast mówic gaznikowiec mogl powiedzieć zakladu gdzie naprawiaja gażniki i wtryski :) Jeśli znajde fotke pokaze ci śrobke od regulacji ssania podkrecisz ja troche i sprawdzisz czy bedzie poprawa
Śrubką już próbowałem i nic. To nie jest tak, że obroty są za niskie cały czas. Po prostu czasem jak jest mokro, to opadają silnik potrafi zgasnąć.
icedawid1985
20-09-08, 16:47
A Ja bym mimo wszystko prosił o wrzucenie fotki tej śrubki od regulacji ssania;)
myślałem ze nie mam błędów a okazało się że wywaliło bezpiecznik 7,5 backup, po wymianie zrobiłem samodiagnostykę i wywaliło mi błąd nr 4 ( 4 szybkie mrugnięcia). Z tego co wyczytałem to uszkodzenie czujnika położenia wału i podobno to gdzies sie w aparacie zapłonowym znajduje jeżeli sie nie myle. Jak to wygląda czy musze aparat cały wymieniac czy co??
dzięki
Maciej Kowalewski
20-09-08, 20:29
tak powiedzial:) widocznie przyczyna musi leżec gdzie indziej...komputer pokazuje 0 błędów
Cześć sorki, że troszkę nie na tema, ale mam problem z obrotami na jałowym biegu.
mam problem z obrotami na jałowym biegu. ktoś pomoże?
witam warior jak naprawiles hanie to napisz co bylo przyczyna bo ja mam identyczny problem. pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.