corrazzo
02-01-18, 15:58
Witajcie, zapewne gdzieś na forum był poruszany taki temat, ale najwyraźniej w świecie nie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytania, a raczej na niektóre z nich.
Zabieram się do złożenia silnika pod turbo od zera, a więc, rozbieram głowicę, blok itd, itd
Jakiej obróbce trzeba poddać blok oraz głowicę pod turbo?
Silnik będzie złożony na kutych korbach prism lub jrspec
Tłoki YCP Vitara 75,50, czy pasowanie na 0,07 będzie odpowiednie?
Panewki główne, korbowodowe ACL race
Śruby głowicy, korb ARP
Zastanawiam się nad sprzęgłem jakie będzie odpowiednie, ale to na spokojnie, projekt chcę skończyć w około rok czasu.
Co do głowicy, jak musi być ona przygotowana? Czy talerzyki, sprężyny wszystko zostaje seria? Czy wypadałoby też coś pozmieniać? poszerzanie kanałów głowicy itd czy takie zabiegi są potrzebne przy turbo?
Celuje na początek w okolice 250-300km chcę aby silnik był dobrze przygotowany, żeby nie martwić się, że coś walnie
Czy blockguard jest przy takiej mocy wymagany? Czy nic nie zaszkodzi jak będzie, a jak nie to też nic się nie stanie.
Kwestie tego jakie turbo itd będę poruszał po tym jak silnik zostanie już zakuty itd
z góry dziękuję i Pozdrawiam :)
Zabieram się do złożenia silnika pod turbo od zera, a więc, rozbieram głowicę, blok itd, itd
Jakiej obróbce trzeba poddać blok oraz głowicę pod turbo?
Silnik będzie złożony na kutych korbach prism lub jrspec
Tłoki YCP Vitara 75,50, czy pasowanie na 0,07 będzie odpowiednie?
Panewki główne, korbowodowe ACL race
Śruby głowicy, korb ARP
Zastanawiam się nad sprzęgłem jakie będzie odpowiednie, ale to na spokojnie, projekt chcę skończyć w około rok czasu.
Co do głowicy, jak musi być ona przygotowana? Czy talerzyki, sprężyny wszystko zostaje seria? Czy wypadałoby też coś pozmieniać? poszerzanie kanałów głowicy itd czy takie zabiegi są potrzebne przy turbo?
Celuje na początek w okolice 250-300km chcę aby silnik był dobrze przygotowany, żeby nie martwić się, że coś walnie
Czy blockguard jest przy takiej mocy wymagany? Czy nic nie zaszkodzi jak będzie, a jak nie to też nic się nie stanie.
Kwestie tego jakie turbo itd będę poruszał po tym jak silnik zostanie już zakuty itd
z góry dziękuję i Pozdrawiam :)