lqma8
19-12-17, 09:37
Cześć,
szukam przyczyny wysokiego spalania w swoim D14A2 (MA8). Przeważnie robię trasy w mieście (ok 8km w jedną stronę), czasem w korku. Spalanie ok 10 l.
Sprawdziłem i zmieniłem:
- hamulce (nowe przód i tył, minimalne opory toczenia)
- świece, przewody wysokiego napięcia NGK
- filtry, ECU zresetowane
- zrobiona geometria, ciśnienie opon w normie
- termostat ok, grzeje się po ok 1,5 km
Zostaje lambda, ale nie chcę jej robić bez potiwerdzenia. Samodiagnostyka nic nie pokazuje. Czy takie spalanie w podanych warunkach to norma czy jest zbyt wysokie? Jak Wam pali D14 zima na krótkich odcinkach ?
Pzdr!
szukam przyczyny wysokiego spalania w swoim D14A2 (MA8). Przeważnie robię trasy w mieście (ok 8km w jedną stronę), czasem w korku. Spalanie ok 10 l.
Sprawdziłem i zmieniłem:
- hamulce (nowe przód i tył, minimalne opory toczenia)
- świece, przewody wysokiego napięcia NGK
- filtry, ECU zresetowane
- zrobiona geometria, ciśnienie opon w normie
- termostat ok, grzeje się po ok 1,5 km
Zostaje lambda, ale nie chcę jej robić bez potiwerdzenia. Samodiagnostyka nic nie pokazuje. Czy takie spalanie w podanych warunkach to norma czy jest zbyt wysokie? Jak Wam pali D14 zima na krótkich odcinkach ?
Pzdr!