Zobacz pełną wersję : felgi - pierscienie centrujące
Mam pytanie czy pierścienie centrujące 57.1 mm bodajrze od VW ktore znajdują sie obecnie na moich nowych lansiarskich feluniach będą pasowaly do mojej H ?
Ktos sie orientuje jakie powinny sie tam znaleźć ?
pozdro
Mini
wystarczy zmierzyc szerokosc piasty potem otworu w feldze i masz gotowa odpowiedź
cif ma o ile pamiętam 56,1
wystarczy zmierzyc szerokosc piasty potem otworu w feldze i masz gotowa odpowiedź
no zgadzam sie w pełni ale jak w niedziele odkrece koło to mnie sąsiedzi zjedzą , bo przecież to skandal dłubać coś w samochodzie w dzień wolny...etc
a tak powaznie 56,1 - czyli potrzebuje tak czy siak nowe p.centrujące - any ideas gdzie można je szybko dostać ?
pozdr.
Mini
Np u tego gościa. Mi na drugi dzień zrobił
http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=672791
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=71433815
jurekkiller
18-03-08, 22:10
odkopuje temat, poniewaz swiezo zakupilem fele i widze, ze beda mi potrzebne pierscienie centrujace o sr ~73mm na piaste 56,1mm... Nie ma zadnych przeciwskazan azeby takie cos zalozyc..? to nic zlego, ze grubosc takiego pierscienia wynosic bedzie ~17mm ?
i drugie pytanie odnosnie czegos innego. Wulkanizator powiedzial mi, ze bede jeszcze musial kupic nowe wentyle.. (bo z felgami nic nie bylo) czy nei da sie np "zdjac" wentyli ze starej felgi czy cos? a jesli nie to czy musze kupic jakies specjalne wentyle ?
jurekkiller
18-03-08, 22:10
odkopuje temat, poniewaz swiezo zakupilem fele i widze, ze beda mi potrzebne pierscienie centrujace o sr ~73mm na piaste 56,1mm... Nie ma zadnych przeciwskazan azeby takie cos zalozyc..? to nic zlego, ze grubosc takiego pierscienia wynosic bedzie ~17mm ?
i drugie pytanie odnosnie czegos innego. Wulkanizator powiedzial mi, ze bede jeszcze musial kupic nowe wentyle.. (bo z felgami nic nie bylo) czy nei da sie np "zdjac" wentyli ze starej felgi czy cos? a jesli nie to czy musze kupic jakies specjalne wentyle ?
grubość będzie około 8 mm
grubość będzie około 8 mm
j.w., a wentyle kosztuja chyba po zlotowce, wiec nie bardzo wiem po co chcesz je przekladac ze starych felg
j.w., a wentyle kosztuja chyba po zlotowce, wiec nie bardzo wiem po co chcesz je przekladac ze starych felg
jurekkiller
19-03-08, 00:48
no ok, skoro mowicie ze 8mm, czyli nie ma zadnych przeciwskazan.. to super.
tez tak myslalem, ale wulkanizator powiedzial, ze do takich felg to jakies specjalne wentyle sa potrzebne...
Czyli ogolnie bzdur mi nagadal, zwykle wentyle i bedzie spk.
dzieki za pomoc
jurekkiller
19-03-08, 00:48
no ok, skoro mowicie ze 8mm, czyli nie ma zadnych przeciwskazan.. to super.
tez tak myslalem, ale wulkanizator powiedzial, ze do takich felg to jakies specjalne wentyle sa potrzebne...
Czyli ogolnie bzdur mi nagadal, zwykle wentyle i bedzie spk.
dzieki za pomoc
a co to za specjalne felgi, ze potrzebny jest do nich specjalny wentyl? przeciez wszystkie felgi maja taki sam otwor na wentyl..
a co to za specjalne felgi, ze potrzebny jest do nich specjalny wentyl? przeciez wszystkie felgi maja taki sam otwor na wentyl..
chodzilo mu pewnie o wentyle wewnetrzne co by ten ku@#$ek nie wystawal z feli ;)
kpl takich wentylko to ok 40-50 pln
chodzilo mu pewnie o wentyle wewnetrzne co by ten ku@#$ek nie wystawal z feli ;)
kpl takich wentylko to ok 40-50 pln
Siema, jak to wlasciwie jest z tymi peirscieniami, kupilem felgi ktore byly zamontowane na golfie 3 (4x100) i stad mam pytanie czy mi podejda do civiva 6 gen 3d czy bede musial cos wymieniac? Pozdro
Siema, jak to wlasciwie jest z tymi peirscieniami, kupilem felgi ktore byly zamontowane na golfie 3 (4x100) i stad mam pytanie czy mi podejda do civiva 6 gen 3d czy bede musial cos wymieniac? Pozdro
prawdopodobnie musisz wymienic pierscienie centrujące bo inna średnica piasty...
Dolacze sie do tematu: a mianowiceie u mnie mam 15" stalowki z opla astry gdzie otwor centrujacy ma srednice 56,6 mm a w hondzie jest 56,1 i czy musze sobie dorobic takie pierscionki ? nie doznalem zadnych negatywnych skutkow ich braku..... i czy wogole jest mozliwe wytoczenie takich cieniutkich pierscieni ?
Primo, w Hondzie Civic piasta ma srednice 56mm, nie 56,1mm, ale jak założycie 56,1mm to będzie ok. Dudix83- jest możliwe, ale stalowe.
Dudix83- jest możliwe, ale stalowe.
Da sie zorbic pierscien centrujacy grubosci scianki okolo 0,3mm??
Wg mnie nie. Tez kiedys mialem felgi z opla i szukalem pierscieni. Pytalem na allegro ludzi co dorabija i nie bylo opcji na takie cienkie.
grzechu.sz
12-05-08, 02:36
Ponownie odkopię temat. Czy felgi z opla gdzie najparwdopodobniej piasta ma średnicę 56.6 będą śmigać bez żadnych przykrych konsekwencji w Hance? To chyba nie jest jakaś wielka różnica Nie znalazłem pierścienia redukującego o marne 0.5
a ja chcę tylko powiedzieć że mogą być problemy z pierścieniami nawet jeśli wymiar jest idealny bo np: do felgi speedline'a cieżko założyć pierwszy lepszy pierścień z allegro bo nie pasują do kładnie. tak samo oz - też robi do swoich felg pierścienie i je należy stosować a takie z allegro nie zawsze będą pasować i to nie ze względu na średnice a ze względu na kształt.
ps.: wie ktoś gdzie kupić pierścienie speedline'a?
a ja chcę tylko powiedzieć że mogą być problemy z pierścieniami nawet jeśli wymiar jest idealny bo np: do felgi speedline'a cieżko założyć pierwszy lepszy pierścień z allegro bo nie pasują do kładnie. tak samo oz - też robi do swoich felg pierścienie i je należy stosować a takie z allegro nie zawsze będą pasować i to nie ze względu na średnice a ze względu na kształt.
ps.: wie ktoś gdzie kupić pierścienie speedline'a?
koszt ori do OZ to 160zł
i faktycznie nie każde pasują do każdych felg (testowane)
najlepiej w takim przypadku dorobic
w wawie stalowe 60zł/kpl a alu 80zł kpl - robione idealnie na wymiar.
a gdzie w wawie mogę dorobić pierścienie do felg speedline'a? słyszałem, ze w raszynie jest taka możliwość?
a gdzie w wawie mogę dorobić pierścienie do felg speedline'a? słyszałem, ze w raszynie jest taka możliwość?
Właśnie w Raszynie u tego gościa dorabiałem 2 komplety
Najlepiej jedź z felgą nie sobie dokładnie wymiary zdejmie...
ok dzięki wielkie za info.
tak się zapytam gdzie to dokładnie jest? bo może będe kupował felgi oz...
pozdrawiam
Tomek
a ja jeszcze mam pytanie czy lepiej kupować ze stali czy z aluminium? i czy to wogóle ma jakieś znaczenie?
a ja jeszcze mam pytanie czy lepiej kupować ze stali czy z aluminium? i czy to wogóle ma jakieś znaczenie?
z aluminium są lżejsze i łatwiej się dopasowuja do felgi
ze stali cięższe ale tańsze...
Dorobiłem pierścienie centrujące do przednich alufelg aby wyeliminować drgania przy prędkośi 120 km/h. W niższych i wyższych zakresach prędkości jest ok.
Nie zdało to egzaminu, drgania są dalej, myślę ze te pierścienie to lipa i tak koło centrują cztery stożki na nakrętkach.
Koła poszły do wyważenia, na jednym, nie wiadomo czemu było spore niewyważenie.
Efekt sprawdzę na autostradzie i dam znać.
... myślę ze te pierścienie to lipa i tak koło centrują cztery stożki na nakrętkach.
...
bardzo ciekawa teoria...:eek: po co nam te pierścienie, powywalajmy je będziemy mieli lżejsze auta...:D
Czy można stosować pierścienie centrujące wykonane z tworzywa? Potrzebuję pierścień 60,1/56,1.
Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item407092355_pierscienie_centrujace_aez_enzo_deze nt_dotz.html - kupować czy omijać szerokim łukiem?
Pzdr.
Ja mam pierścienie z tworzywa i po 2 sezonach niewidac zużycia czy luzów.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.