Zobacz pełną wersję : Skzynia Automatyczna a manualna ??
Czy kupując silnik d15b7 ze skrzynia automayczną,myslac o Swapie z d13 - chcąc przelozyc swoja skrzynie z d13...
Kwestja tylko przelozenia i bedzie Manual ?? , czy cos jeszcze ??
skolopendra
18-09-08, 12:19
myślę ze cos jeszcze ,i szkoda Twojej zabawy
Tylko widzisz,mi nie wystarczy - Myślę - , tylko konkretna odp kogos znającego temat !!!
Generalnie to d seria i to d seria. Zmienisz przy silniku koło zamachowe na to od d13 razem ze sprzęgłem i będzie hulać z manualem.
Czyli kwestia przekladki i gitara !! ??
Będzie normalny manual ??
Skrzynia to nie jest część składowa silnika. Więcej byś miał problemów jakbyś chciał pchać automat do auta ;)
Skrzynia, łapy moga byc inne, pedaly, instalacja pompki sprzegla, czujniki itp
Skrzynia, łapy moga byc inne, pedaly, instalacja pompki sprzegla, czujniki itp
Nie wiem czy doczytałeś posta. Tu chodzi o kupno silnika z automatem ale nie włożenie automatu. Chłopak chce po prostu przełożyć silnik mając swoją skrzynie manualną i auto pod nią przystosowaną.
Zawile napisane :D Czyli silnik podejdzie spokojnie
No fakt troche zakręcone to jest jak się dokładnie przeczyta ;)
Jest Pytanie....
Jest silnik d15b7 ze skrzynia od d13 ( wczesniej był automat ) i podobno zeby zapalic musi byc na liczniku bieg w pozycji P ??
Co trzeba zrobic azeby tak własnie wskazywało ...
Chyba ze sie mysle i gdzies indziej jest przyczyna ...??
auto nie chce zapalic,jest tylko pstryk po przekręceniu stacyjki ??
Przy wybieraku do automatu jest czujnik połozenia własnie tego wybieraka,jesli go nadal tam masz,to trzeba go sprzegnac tak aby pokazywał P,a jak go ktos usunał to nie wiem.....
A Ty jak swapowałeś to D15B7 to kompa też wsadziłeś od tego z automatem ?
no własnie, jest jeszcze kwestia kompa...jest inny. Odpalić możesz na P albo w pozycji neutrala.
Przy wybieraku do automatu jest czujnik połozenia własnie tego wybieraka,jesli go nadal tam masz,to trzeba go sprzegnac tak aby pokazywał P,a jak go ktos usunał to nie wiem.....
a jeśli niema wybieraka? i została tylko kostka? czy po zwarciu odpowiednich pinów powinna się zapaliś na liczniku kontrolka od P ?bo mam też licznik od automatu zworke zrobiłem wdług tego schematu http://images50.fotosik.pl/31/28134e6a21228338.jpg (www.fotosik.pl) a możę jeszcze te 11 i 12 piny powinny być zwarte? nie sam 7 i 10? jutro to sprawdze. to jest jedna magia a kolejna to taka że jak włącze wętylator to zapala się kotrolka od migaczy i długich świateł. może to być związane z tym że nie jest wpięta instalacja która idzie do tyłu auta (światła) ?? - mowa tu oczywiście o tym samym SWAP'IE i aucie "ZIMKA"
no według tego schematu w pozycji P zwarte są 7 z 10 i 11 z 12. Tam jest podpisane , ze 11 i 12 to jakiś Normal Safety Switch i to może to odpowiada za sygnał, ze można bezpiecznie odpalać...
ale ja mam takie pytanie osobiste... Jeśli dobrze zrozumiałem, bo w sumie to trudno zrozumieć niektóre posty, to macie auto z D13B2 i do niego wsadzacie D15B7, który wcześniej jeździł z automatem ? Jeśli tak to ja nie wiem skąd ta wiązka z kostką od automatu i licznik z kontrolkami biegów... czy nie powinno się do tego silnika dołożyć teraz normalnej wiązki od B7 i normalnego kompa z auta które miało manualną skrzynię ?
ale ja mam takie pytanie osobiste... Jeśli dobrze zrozumiałem, bo w sumie to trudno zrozumieć niektóre posty, to macie auto z D13B2 i do niego wsadzacie D15B7, który wcześniej jeździł z automatem ? Jeśli tak to ja nie wiem skąd ta wiązka z kostką od automatu i licznik z kontrolkami biegów... czy nie powinno się do tego silnika dołożyć teraz normalnej wiązki od B7 i normalnego kompa z auta które miało manualną skrzynię ?
wżuciliśmy silnik d15b7 z instalacją i licznikiem od coupe która śmigała w automacie a skrzynia założona jest manualna. właśnie nie mamy normalnej wiązki od manuala.
no i silnik zakręcił teraz jeszcze została hoinka z kontrolksami i światłami
A Ty jak swapowałeś to D15B7 to kompa też wsadziłeś od tego z automatem ?
Naturalnie - Komp z b7
Panowie najprościej to by było jakbyście mieli do tego jeszcze wiązke i kompa ze zwykłego B7. Nawet jak to uda się Wam ogarnąć to nie wiadomo czy nie będzie jakichś błędów komp wywalał, bo pewnie automat ma dodatkowe czujniki ale na ten temat niech się jeszcze wypowie ktoś kto się na tym dobrze zna.
Mamy do podglądu,co i jak silnik,komp i wiązki od b7 w coupe !!
Jezeli zmostkujesz kostke by byla w pozycji P - czyli LUZ , to komp bedzie tak wlasnie myslal i nie powinien wywalac zadnych błędów !!!
Ale czy oby ??
auto odpala i komp pokazuje tylko błąd sondy (bo jest nieorginalna) czyli z tym jest wszystko ogarnięte jeszcze tylko te pieprzone instalacje do śwateł i ogrzewania jak włączamy wętylator to załącza się podświetlanie panela od nawiewów i kierunki a wiatrak nie chodzi ;/
więc można zamknąć temat co do automatu i odpalenia dwie zworki w kostce do automatu i wszystko gra!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.