PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z radiem, strzelające głośniki



fanatyk1
22-11-17, 18:57
Od kilku dni po przejechaniu 100, 150km nagle z niczego wyłącza się radio.. po chwili się samo uruchamia i tak strzela z głośników następnie znowu gaśnie i nawet jak go wyłączę całkowicie to ono i tak samo się uruchamia.. i tak kilkaset razy... jest to nie do wytrzymania. Mieliście taki przypadek? i o co chodzi? przegrzewające się radio? uszkodzenie wiązki? jakieś zwarcie?

Lucas.FK2
22-11-17, 19:13
Radio uszkodzone. Kup se drugie i zapomnij o sprawie.

fanatyk1
22-11-17, 19:16
Radio uszkodzone. Kup se drugie i zapomnij o sprawie.

A czy "nowe" jeśli jest po iluś tam latach użytkowania nie będzie miało identycznej przypadłości?

Lucas.FK2
22-11-17, 19:27
to kup sobie z polifta. no chyba że chcesz nowe to ja Ci załatwie za 3000zł nowe

fanatyk1
22-11-17, 21:00
Mam właśnie polifcie 2009 rok... ;-) myślałem żeby już nie pchać się w próby zwiazane z używkami tylko kupić coś tego typu

http://allegro.pl/radio-2-din-nawigacja-gps-usb-bluetooth-kam-cofa-i6993636875.html?reco_id=3de7e4a4-cfbf-11e7-9300-246e967802d0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro

przykładowo bo modeli jest wiele.. tylko pytanie czy to podpasuje + 2 din, 4 din nie wiem o co chodzi ale gdzieś wyczytałem że problem będzie z zaadoptowaniem przycisków z kierownicy
no i podobno radio jest jakoś połączone z wyświetlaczem i wskaźnikami klimatyzacji czy po wyciągnięciu fabryki one nie działają?

Lucas.FK2
22-11-17, 22:59
Jeśli chodzi o takie tematy to najlepiej kupić radio które ma dużo pamięci RAM. To żeby wyświetlacz od klimy działał to żaden problem. Są odpowiednie przejściówki i wtedy zegarek ustawiasz przyciskami na kierownicy .

palecbeckham
23-11-17, 04:14
to kup sobie z polifta. no chyba że chcesz nowe to ja Ci załatwie za 3000zł noweJaka jest różnica między przed a polift radiem?
I czy radio polift będzie w 100 procentach kompatybilne w aucie przed liftem?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

jotwu
23-11-17, 08:35
Łatwo można rozpoznać radio z polifta bo ma DISP zamiast TITLE na przycisku przy slocie na CD ale to nie wiele zmienia bo w polifcie też strzela. Tu jest opisany sposób rozwiąznia http://www.civinfo.com/forum/4195978-post1.html

Lucas.FK2
23-11-17, 10:48
Jaka jest różnica między przed a polift radiem?
I czy radio polift będzie w 100 procentach kompatybilne w aucie przed liftem?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Tak. Jest kompatybilne. A zresztą co się interesujesz jak masz navi :D

palecbeckham
23-11-17, 11:06
Tak. Jest kompatybilne. A zresztą co się interesujesz jak masz navi :DZastanawia mnie fakt, w czym radio polift jest lepsze :-P

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Seamus
23-11-17, 12:12
Łatwo można rozpoznać radio z polifta bo ma DISP zamiast TITLE na przycisku przy slocie na CD ale to nie wiele zmienia bo w polifcie też strzela. Tu jest opisany sposób rozwiąznia http://www.civinfo.com/forum/4195978-post1.html

Nie jest przypadkiem odwrotnie? Przedlift ma DISP a polift ma TITLE?

jotwu
23-11-17, 12:54
Masz rację, pokręciłem. Polift ma TITLE.

fanatyk1
27-11-17, 22:44
Czyli panowie reasumując wybieram któreś z tych 3 radyjek

http://tiny.pl/gljf1

lub

http://tiny.pl/gljfj

albo polską wersje od Vordona

https://vordon.pl/product-pol-137-Radio-samochodowe-HT-869V2.html

do tego kupuje ramkę??? i jakie przejściówki aby działało wszystko z poziomu kierownicy?

MikeFoto
01-12-17, 10:01
Czyli panowie reasumując wybieram któreś z tych 3 radyjek

http://tiny.pl/gljf1

lub

http://tiny.pl/gljfj

albo polską wersje od Vordona

https://vordon.pl/product-pol-137-Radio-samochodowe-HT-869V2.html

do tego kupuje ramkę??? i jakie przejściówki aby działało wszystko z poziomu kierownicy?

Ten Vordon to nada się co najwyżej do automapy.....która wkrótce przestanie być wogóle wydawana na urządzenia z WinCE.
Chyba ze chcesz korzystać wyłączenie z MirrorLinku.
Pomijam fakt błędów w zapisie ilości ram :) (w Mhz :D)

CPU: Dwurdzeniowy Cortex A11 MT803
RAM: DDR3, 256MHz (SAMSUNG)
System sygnału: Windows CE 6.0

rafi 243
25-03-23, 20:27
Dzisiaj sie wziąłem za naprawę fabrycznego radia civic VIII 2007r.Strzelały głośniki i wyświetlacz krzaczył. Rozmontowanie tego radia od tego plastikowego panelu to jakaś porażka. Trzeba naprawdę bardzo uważać żeby nie pourywać zaczepów wylotów nadmuchu, jak i zaczepów samego radia. Później samo lutowanie... Jeżeli ktoś nie ma choć odrobinę zdolności w lutowaniu i dobrego oka, to naprawdę odradzam. Najlepszy do tego jest "hot air" ponieważ jest tam oryginalna dioda która ma 3 nóżki i zwykłą lutownicą może być problem ją wylutować. Rezystor który trzeba wymieć, też jest bardzo mały i trzeba używać dobrego szkła powiekszajacego, lub mikroskopu.Kondensator elektrolityczny jest w miarę duży, zatem nie było problemów z wymianą. Samo rozebranie plastików w aucie, poszło dosyć sprawnie, ale na stole z radiem bawiłem się z jakieś 2h.Mam jakieś tam doświadczenie w lutowaniu elektroniki i odpowiednie lutownice w tym hot air i dlatego się podjąłem tej naprawy, chociaż z SMD nie mam doświadczenia. Na szczęście wszystko się udało i radyjko zagadało :)Dziwne jest jeszcze to, że producent żałował nawet pasty termoprzewodzącej która powinna być między końcówką mocy, a radiatorem. Oczywiście przy składaniu posmarowałem końcówkę mocy.