Zobacz pełną wersję : Problem z radiem, strzelające głośniki
Od kilku dni po przejechaniu 100, 150km nagle z niczego wyłącza się radio.. po chwili się samo uruchamia i tak strzela z głośników następnie znowu gaśnie i nawet jak go wyłączę całkowicie to ono i tak samo się uruchamia.. i tak kilkaset razy... jest to nie do wytrzymania. Mieliście taki przypadek? i o co chodzi? przegrzewające się radio? uszkodzenie wiązki? jakieś zwarcie?
Radio uszkodzone. Kup se drugie i zapomnij o sprawie.
Radio uszkodzone. Kup se drugie i zapomnij o sprawie.
A czy "nowe" jeśli jest po iluś tam latach użytkowania nie będzie miało identycznej przypadłości?
to kup sobie z polifta. no chyba że chcesz nowe to ja Ci załatwie za 3000zł nowe
Mam właśnie polifcie 2009 rok... ;-) myślałem żeby już nie pchać się w próby zwiazane z używkami tylko kupić coś tego typu
http://allegro.pl/radio-2-din-nawigacja-gps-usb-bluetooth-kam-cofa-i6993636875.html?reco_id=3de7e4a4-cfbf-11e7-9300-246e967802d0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro
przykładowo bo modeli jest wiele.. tylko pytanie czy to podpasuje + 2 din, 4 din nie wiem o co chodzi ale gdzieś wyczytałem że problem będzie z zaadoptowaniem przycisków z kierownicy
no i podobno radio jest jakoś połączone z wyświetlaczem i wskaźnikami klimatyzacji czy po wyciągnięciu fabryki one nie działają?
Jeśli chodzi o takie tematy to najlepiej kupić radio które ma dużo pamięci RAM. To żeby wyświetlacz od klimy działał to żaden problem. Są odpowiednie przejściówki i wtedy zegarek ustawiasz przyciskami na kierownicy .
palecbeckham
23-11-17, 04:14
to kup sobie z polifta. no chyba że chcesz nowe to ja Ci załatwie za 3000zł noweJaka jest różnica między przed a polift radiem?
I czy radio polift będzie w 100 procentach kompatybilne w aucie przed liftem?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Łatwo można rozpoznać radio z polifta bo ma DISP zamiast TITLE na przycisku przy slocie na CD ale to nie wiele zmienia bo w polifcie też strzela. Tu jest opisany sposób rozwiąznia http://www.civinfo.com/forum/4195978-post1.html
Jaka jest różnica między przed a polift radiem?
I czy radio polift będzie w 100 procentach kompatybilne w aucie przed liftem?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Tak. Jest kompatybilne. A zresztą co się interesujesz jak masz navi :D
palecbeckham
23-11-17, 11:06
Tak. Jest kompatybilne. A zresztą co się interesujesz jak masz navi :DZastanawia mnie fakt, w czym radio polift jest lepsze :-P
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Łatwo można rozpoznać radio z polifta bo ma DISP zamiast TITLE na przycisku przy slocie na CD ale to nie wiele zmienia bo w polifcie też strzela. Tu jest opisany sposób rozwiąznia http://www.civinfo.com/forum/4195978-post1.html
Nie jest przypadkiem odwrotnie? Przedlift ma DISP a polift ma TITLE?
Masz rację, pokręciłem. Polift ma TITLE.
Czyli panowie reasumując wybieram któreś z tych 3 radyjek
http://tiny.pl/gljf1
lub
http://tiny.pl/gljfj
albo polską wersje od Vordona
https://vordon.pl/product-pol-137-Radio-samochodowe-HT-869V2.html
do tego kupuje ramkę??? i jakie przejściówki aby działało wszystko z poziomu kierownicy?
Czyli panowie reasumując wybieram któreś z tych 3 radyjek
http://tiny.pl/gljf1
lub
http://tiny.pl/gljfj
albo polską wersje od Vordona
https://vordon.pl/product-pol-137-Radio-samochodowe-HT-869V2.html
do tego kupuje ramkę??? i jakie przejściówki aby działało wszystko z poziomu kierownicy?
Ten Vordon to nada się co najwyżej do automapy.....która wkrótce przestanie być wogóle wydawana na urządzenia z WinCE.
Chyba ze chcesz korzystać wyłączenie z MirrorLinku.
Pomijam fakt błędów w zapisie ilości ram :) (w Mhz :D)
CPU: Dwurdzeniowy Cortex A11 MT803
RAM: DDR3, 256MHz (SAMSUNG)
System sygnału: Windows CE 6.0
Dzisiaj sie wziąłem za naprawę fabrycznego radia civic VIII 2007r.Strzelały głośniki i wyświetlacz krzaczył. Rozmontowanie tego radia od tego plastikowego panelu to jakaś porażka. Trzeba naprawdę bardzo uważać żeby nie pourywać zaczepów wylotów nadmuchu, jak i zaczepów samego radia. Później samo lutowanie... Jeżeli ktoś nie ma choć odrobinę zdolności w lutowaniu i dobrego oka, to naprawdę odradzam. Najlepszy do tego jest "hot air" ponieważ jest tam oryginalna dioda która ma 3 nóżki i zwykłą lutownicą może być problem ją wylutować. Rezystor który trzeba wymieć, też jest bardzo mały i trzeba używać dobrego szkła powiekszajacego, lub mikroskopu.Kondensator elektrolityczny jest w miarę duży, zatem nie było problemów z wymianą. Samo rozebranie plastików w aucie, poszło dosyć sprawnie, ale na stole z radiem bawiłem się z jakieś 2h.Mam jakieś tam doświadczenie w lutowaniu elektroniki i odpowiednie lutownice w tym hot air i dlatego się podjąłem tej naprawy, chociaż z SMD nie mam doświadczenia. Na szczęście wszystko się udało i radyjko zagadało :)Dziwne jest jeszcze to, że producent żałował nawet pasty termoprzewodzącej która powinna być między końcówką mocy, a radiatorem. Oczywiście przy składaniu posmarowałem końcówkę mocy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.