PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 6 d14z2 Chcę zwiekszyć trochę moc. Co robić?



Sili
16-11-17, 17:28
Hej :)
Jestem nowa na forum.
Czytam i czytam, jedak nie bardzo moge się doszukać co mogę zrobić ze swoimi 90km by bylo ich trochę więcej.
Myślałam o zmianie silnika na 1.6 ale boje się ze kupie jakiś trefny. Również bralam pod uwagę zmianę pokrywy zaworów ale chyba samo to nie pomoże?
Moze macie namiary do kogoś kto zajmuje sie tylko H.
Moze sami cos mi podpowiecie, za co z góry dziękuję;)

marcin82
16-11-17, 17:46
W ten silnik nie opłaca się pchać siana jest nierozwojowy, a skąd dokładnie jesteś bo magikow od hond paru jest

marwol
16-11-17, 17:56
Po co Ci więcej koni?

Perzon
16-11-17, 18:20
Jesteś z mazowsza, podjedz do Warszawy do Backyard Garage, coś pomogą. Generalnie opcji jest dużo w zależności jaki masz budżet. Zacznij od podstawowego serwisu auta, najwiecej w tym aucie da krotsza skrzynia

MichałCK
16-11-17, 19:09
Hej :)
Jestem nowa na forum.
Czytam i czytam, jedak nie bardzo moge się doszukać co mogę zrobić ze swoimi 90km by bylo ich trochę więcej.
Myślałam o zmianie silnika na 1.6 ale boje się ze kupie jakiś trefny. Również bralam pod uwagę zmianę pokrywy zaworów ale chyba samo to nie pomoże?
Moze macie namiary do kogoś kto zajmuje sie tylko H.
Moze sami cos mi podpowiecie, za co z góry dziękuję;)

Cześć :)
Skrzynia hybryda z najkrótszym 3,4 biegiem ze skrzyni L3 z CRX oraz przełożenie główne 4,4375 - najkrótsze w D-Serii - w tysiącu się może wyrobisz ale to zależy w jakim stanie łożyska itd.
Zmiana skrzyni na tą krótką daje w sumie najwięcej odczuwalnych przyrostów niż jakiekolwiek inne dość niskobudżetowe mody.
Kolektor wydechowy 4-2-1 najlepiej ten seryjny żeliwny od D16Z6 lub D16Y2 - można kupić naprawdę tanio.
Nowy chińczyk będzie lekko na wyrost bo D14 i tak ma wąskie kanały wyjścia z głowicy, a tak to po kosztach sporo sobie dół obrotów poprawisz :) calutki wydech oczywiście przelotowy najlepiej 2" zrobić.
To silnik z pionową przepustnicą więc jeszcze dochodzi wywalić to co jest teraz i dać kolektor ssący poziomy jeżeli chcesz coś osiągnąć.
Po tym wszystkim również należy wystroić ECU.

Ogólnie również jestem zdania jak pisali przedmówcy że to średni motor by w niego wrzucać hajs, lepiej jest wywalić co jest, dać chociaż D16 bez VTECa, będzie się jakoś zbierać, ale też wyjdzie nieco taniej niż wsadzanie kasy w D14.
Wiedzy na forum jest naprawdę wiele, tylko oczywiście jest wielki bajzel w tematach i trudno to czasem ogarnąć.

Pozdrawiam! :)

Sili
16-11-17, 19:23
Jestem z Grodziska Maz.
To rozumiem, ze najlepiej będzie po prostu zrobić przełożenie silnika?
Brałam pod uwagę krótką skrzynie bo w porzedniej VI tez miałam i było ok.
Wiem ze takie modyfikacje mogą kosztować wiele tys. A aż nie jestem przygotowana. Dziękuję za odpowiedzi.


Po co Ci więcej koni?

Dla przyjemności :)

lookaty
16-11-17, 20:12
Najtaniej i najlepsze ej wyjdzie kupno mb6 od sąsiada, gusciorena

Sili
28-11-17, 21:36
Najtaniej i najlepsze ej wyjdzie kupno mb6 od sąsiada, gusciorena

Mowisz o silniku?

kubala95
28-11-17, 22:34
Miał raczej na myśli samochód :p

Sili
29-11-17, 20:23
Miał raczej na myśli samochód :p

Przepraszam, aż tak zaznajomiona nie jestem w tych skrótach :)

Mam dwie hondy i jedna ma 75km druga 90 także nie są to rakiety.

bonu$
03-12-17, 18:05
Witam borykam sie z podobnym problemem d14z3..... mam troche funduszy i chcialbym zmienic silnik na mocniejszy co polecacie czy w okolicach poznania ktos sie tym trudni?

lookaty
03-12-17, 22:40
W Gnieźnie podobno fajne fury składają :)

bonu$
04-12-17, 12:08
jakas nazwa? mam nadzieje ze nie masz na mysli mirkow handlarzy ;) Gniezno z tego słynie ;p