Zobacz pełną wersję : d13b2 wałek rozrządu d15b2. /d14a1.
szykuje się na wymiane wałka rozrządu. planuje kupić wałek od d14a1/a3 d15b2. kupić go razem z kólkiem od d152/d14a1/a3 ? i ustawia sie rozrząd tak samo jak w d13b2? wg niektórych tematów tak. a według niektorych trzeba opóźnić/przyspieszyć 1 ząbkiem dlatego załozyłem kolejny temat. i jak potem wyglada ustawienie zapłonu? tak samo jak w d13b2 na 22 stopnie czyli na kreske po lewo. (przy założonych przewodach podciśnienia)
A pomyślał kolega o dodatkowej krzywce na mechaniczną pompę paliwa, czy masz pompę elektryczną?
mam kolektor d15z6 +blos. zaslepiłem otwór po pompce. także o to sie nie martwie. tylko o ustawienie rozrzadu bo wg 1 poradnika pisze ze sie wymienia normalnie wałek. i ustawia rozrząd jak był. a niektorzy pisza ze jest przesuniecie 4.5 stopnia. i trzeba cofać/wyprzedzać rozrzad
mam kolektor d15z6 +blos. zaslepiłem otwór po pompce. także o to sie nie martwie. tylko o ustawienie rozrzadu bo wg 1 poradnika pisze ze sie wymienia normalnie wałek. i ustawia rozrząd jak był. a niektorzy pisza ze jest przesuniecie 4.5 stopnia. i trzeba cofać/wyprzedzać rozrzad
Przy wałku z d15b2 nie musisz nic przestawiać, ustawiasz wszystko na seryjne znaki.
Przy wałku z d15b2 nie musisz nic przestawiać, ustawiasz wszystko na seryjne znaki.
Dokładnie, D13B2 i D15B2 mają identyczne kółka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.