Zobacz pełną wersję : Pompa hamulcowa 15/16
Moje pytanko jest następujące. Mam fabryczną 15/16 pompę hamulcową w D14. Najprawdopodobniej padły uszczelnienia lub sama sprężyna. Chcę wymienić na drugą pompę ale pomyślałem o takiej 1" która wyda przy ewentualnym większym hamulcu. Czy mogę taką pompę zamontować na moje stare fabryczne serwo? I czy będzie to hamować na takim fabrycznym hamulcu 242/bęben?
Do setupu 282/262 pompa 15/16 jest moim zdaniem optymalna.
I czy będzie to hamować na takim fabrycznym hamulcu 242/bęben?
Nawet jak wpakujesz 2 cale to będzie hamować tak samo - czyli jak Flintston piętami przez otwór w podłodze. Pompa nie ma nic do skuteczności hebla w tym przypadku, zmniejszy Ci się jedynie skok.
napewno masz pompe 15/16? Bo takie auta miały chyba 13/16.
napewno masz pompe 15/16? Bo takie auta miały chyba 13/16.
jeśli ma seryjną to będzie 13, chyba że wymieniał
Chodziło mu chyba bardziej o to czy pompa 1" będzie współgrać z jego serwem...ja tego nie jestem pewien ale jak masz zamiar coś w przyszłości dłubać z heblami to bierz 1", mam w eg 242/bęben, przód nawiercany i nacinany a tył po remoncie na nowych szczękach i nie cholery nie chce to się zatrzymać tak jak powinno.
Ale już 262 mm robią zdecydowanie lepszą robotę i tego bym szukał bo tanio to kupisz i do d14 spokojnie wystarczy nawet z bębnami z tyłu, pompa 15/16 też wystarczy do tego.
Calową wtedy gdy chciałbyś wsadzić 282/240 bądź 282/260 z tym ze to pierwsze rozwiązanie będzie lepsze na seryjnym reduktorze.
Pomyliłem się. Myślałem ze D14 ma 15/16. Bardziej moje pytanie dotyczyło tego czy zmiana pompy na większą wiąże się ze zmianą serwa?
Bardziej moje pytanie dotyczyło tego czy zmiana pompy na większą wiąże się ze zmianą serwa?
tak
Zapominamy o calowej, a ż 13/16 na 15/16 także zmianą serwa jest konieczna ?
Tak
13/16 i 7/8 ma małe serwo,
15/16 i calowka ma wieksze serwo,
Musisz wymienic komplet.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.